Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Fik en lille pakke fra Hyggeonkel i dag. Den indeholdt 2 tidsrejser, nemlig The Marcy Case og A Prophecy of Dragons udvidelserne til Time Stories; samt endnu en tile-layer til samlingen i form af Lanterns.
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Jeg har haft en målsætning om ikke at købe så mange spil. Og jeg tænkte at det ville være et godt mål, at holde mig frem til Essen. Det holdt lige indtil denne uge, hvor jeg ikke kunne stå for fristelsen. Jeg fik læst lidt på nogle af de spil der kommer på bordet på Djengis Con, og så kunne jeg ikke lade være med at aflevere en bestilling på hhv. Mombasa og Food Chain Magnate. :oops:
Sidst spillet:
Image
User avatar
Da Senzai
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Mon Aug 26, 2013 8:42 pm
Location: København
Been thanked: 10 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Da Senzai »

Jeg modtog Millenium Blades forleden og er endeligt blevet færdig med at sleeve og samle det!

Nøj, hvor jeg glæder mig til at prøve det! Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst sådan oprigtigt har glædet mig til et spil, som jeg gør nu! :D
Image
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by JoelP »

Da Senzai wrote:Jeg modtog Millenium Blades forleden og er endeligt blevet færdig med at sleeve og samle det!

Nøj, hvor jeg glæder mig til at prøve det! Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst sådan oprigtigt har glædet mig til et spil, som jeg gør nu! :D
Dagnabbit. Venter stadig på min sending med 6 MB grundspil :(
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Min MB udgave er med i Joels samkøbs pakke, så jeg er også seriøs misundelig. Er blevet helt hype efter at have set en playthrough på nettet.... Min Tokaido CE er heller ikke kommet endnu... Grrrr..... :evil:
Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

Så dumpede der lige et Food Chain Magnate ind af døren i går...
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Sheriff of Nottingham til lige under £25 (~230 kr) fra 365 Games. Ikke heeelt et Splotter-spil, men næsten ;)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Fik hentet mit Through the Ages i dag :-) Købt brugt til en kr. 100,-. Egentlig god deal, og Matzon som solgte mig det synes det også. Han var glad for det kom til et andet hjem hvor det måske kunne blive spillet.

Tak for handlen.
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

Jeg nåede på posthuset i dag, og kunne hente to spil! Escape the Room: Mystery at the Stargazer's Manor, samt Salem (det der ligner en bog). Jeg glæder mig meget til begge... :)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Larsine »

Jens_Hoppe wrote:Jeg nåede på posthuset i dag, og kunne hente to spil! Escape the Room: Mystery at the Stargazer's Manor, samt Salem (det der ligner en bog). Jeg glæder mig meget til begge... :)
Tager du Salem med til DC?

Jeg har det selv men har efterladt mine regler hos nogle venner og kan ikke nå at få fat i dem før DC.

Håber meget at kunne få afprøvet det på DC.
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

Larsine wrote:
Jens_Hoppe wrote:Jeg nåede på posthuset i dag, og kunne hente to spil! Escape the Room: Mystery at the Stargazer's Manor, samt Salem (det der ligner en bog). Jeg glæder mig meget til begge... :)
Tager du Salem med til DC?

Jeg har det selv men har efterladt mine regler hos nogle venner og kan ikke nå at få fat i dem før DC.

Håber meget at kunne få afprøvet det på DC.
Jøps, det skal jeg nok.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Jeg modtog Pax Porfiriana (Collector's Edition) og Battle For Souls fra Taibi på DC.
Sidstnævnte var jeg tæt på at backe i 2nd edition på Kickstarter, men udsigten til at skulle betale mere end det dobbelte plus vente minimum et halvt år gjorde, at jeg godt kunne nøjes med førsteudgaven :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Stenalderspillet Neolithic ankom fra Small Box Games.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Robert »

Efter at have spillet Nippon tre gange overgav jeg mig og bestilte det. Det er simpelthen for godt.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 629 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

I løbet af ugen modtog jeg: TIME Stories: Under the Mask, Escape the Room: Mystery at the Stargazer's Manor og opgraderede mit eksemplar af Assault on Doomrock til 2nd edition.
frouvne, administrator

Image
Post Reply