Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

JoelP wrote:Rhino Hero i big box? Er det ikke bare Rhino Hero Super Battle?
Jep - men kunne ikke huske hvad den hed. Troede jeg havde købt den almindelige.
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Der kommer lidt titler ind i øjeblikket. Backede Isaribi for et stykke tid siden (EGG så KS kørte ikke så godt), og det er nu endeligt ankommet.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Så var det endelig min tur til at få mit eksemplar af Mythic Battles: Pantheon. Mums, det ser lækkert ud :D
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Forsætter i fisketemaet. Hentede Nusfjord af Uwe Rosenberg hos Skumle i dag, da jeg havde det med på en af hans ordrer.

Det glæder jeg mig sgu meget til at få spillet - ser fantastisk ud.
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

Der kom et par nye spil i dag, så nu er der eventyr for alle pengene: Legacy of Dragonholt og Hunt for the Ring.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Hunt for the Ring ankom også her for nogle dage siden. Og igår dukkede et eksemplar af Mini Rails op, som jeg ser meget frem til at få prøvet.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Jens_Hoppe wrote:Der kom et par nye spil i dag, så nu er der eventyr for alle pengene: Legacy of Dragonholt og Hunt for the Ring.
Er startet på Legacy of Dragonholt, og det er et super godt historiespil :-)
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Min første CMON-Kickstarter kom i dag - Rising Sun. Jeg har været rigtig glad for Blood Rage, så jeg håber, at Eric Lang har leveret varen endnu en gang :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Gunness wrote:Min første CMON-Kickstarter kom i dag - Rising Sun. Jeg har været rigtig glad for Blood Rage, så jeg håber, at Eric Lang har leveret varen endnu en gang :)
Mit ankom også, og jeg glæder mig sindsygt til at få det på bordet. Tager det med til Grønnegade-arrangementet i morgen, så de kommer til at spille mit Rising Sun inden jeg selv gør.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

I den forgangne uge dumpede først børnespillet Dr. Eureka ind ad døren og siden en pakke med Hardback, der også indeholdt en udvidelse til Paperback.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Engang for snart længe siden, noterede jeg mig at der var et Star Trek spil på vej, som jeg synes lød interessant: Star Trek: Ascendancy. Og så glemte jeg alt om det, indtil jeg for et par uger siden rendte på en udvidelse til spillet, og kom i tanke om det igen. Så fik jeg læst op på det og læste et par anmeldelser. Det endte med at jeg måtte bestille det, inklusive alle tre udvidelser. Det ankom den anden dag.

I de øvrige nyheder, så går det i øjeblikket ikke så godt for mit nytårsforsæt, som går på at få nedbragt mængden af uspillede spil. :D
Sidst spillet:
Image
Skumle
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 183
Joined: Thu Feb 18, 2016 12:27 am
Location: Vordingborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Skumle »

Følgende er føjet til samlingen i denne uge:
Twilight Imperium Det er så voldsomt og skal prøves næste weekend med 6 personer, lidt intimerende men også spændende.
Shipyard Fedt spil som voksede på mig over de 3 gange vi spillede det i gruppen. Efter første spil var jeg ellers klar på at aldrig at spille det igen.
Caylus Grand daddy of Worker placements så må som minimum prøves når man er euro fan.
Fields of Arle Et BGG top 30'ish Uwe Rosenberg 2P only spil det må prøves.
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Fik Rise to Nobility i dag som jeg backede på KS. Dice worker placement med en masse dybde og anderledes artwork. Glæder jeg mig til at få på bordet :-)
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 946
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 227 times
Been thanked: 104 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Taibi »

Goblen wrote:Fik Rise to Nobility i dag som jeg backede på KS. Dice worker placement med en masse dybde og anderledes artwork. Glæder jeg mig til at få på bordet :-)
Glæder mig til at høre om det. Har set flere være begejstret for at modtage det.
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Modtog Conan: Book of Set i dag. Monolith prøver sig virkelig med en charmeoffensiv med denne gratis hardback til alle backere.
frouvne, administrator

Image
Post Reply