Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14584
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 630 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

... og s blev Nemo's War sandelig også leveret på adressen.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

Så blev det også jul i den lille Frederiksberg-lejlighed, da jeg ikke alene modtog Deadline og The Fox in the Forest, men også...




... wait for it ...





Terraforming Mars: Hellas & Elysium !!!

savlesavlesavle...
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Jeg har også fået "lidt" ind ad døren. I dag modtog jeg Hellas & Elysium, Xia: Embers of a Forsaken Star og Spirit Island: Branch & Claw i tre særskilte forsendelser. Dertil er Lisboa på vej, og vil sandsynligvis ankomme i morgen. Og så lagde jeg lige en bestilling på V-Commandos.

Jeg kan stoppe lige når jeg har lyst. Lige når jeg har lyst. Og så taler vi slet ikke om min liste af spil, jeg endnu ikke har fået spillet. :lol:
Sidst spillet:
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Fik mit Wasteland Express Delivery Service fra Pandassarus Games i går. Pick-up-and-deliver i en post apokalyptisk verden.

Ser mega spændende ud, og glæder mig til at få det på bordet.
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by JoelP »

Stony wrote:Jeg har også fået "lidt" ind ad døren. I dag modtog jeg Hellas & Elysium, Xia: Embers of a Forsaken Star og Spirit Island: Branch & Claw i tre særskilte forsendelser. Dertil er Lisboa på vej, og vil sandsynligvis ankomme i morgen. Og så lagde jeg lige en bestilling på V-Commandos.

Jeg kan stoppe lige når jeg har lyst. Lige når jeg har lyst. Og så taler vi slet ikke om min liste af spil, jeg endnu ikke har fået spillet. :lol:
Uh, hvor får du Lisboa fra? Venter stadig på min Philibert pre-order
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by JoelP »

Goblen wrote:Fik mit Wasteland Express Delivery Service fra Pandassarus Games i går. Pick-up-and-deliver i en post apokalyptisk verden.

Ser mega spændende ud, og glæder mig til at få det på bordet.
Meld endelig tilbage når du har spillet det. Endte med at bestille det fra Dinosaur Island kickstarteren (uden DI), da man så ville få ekstra preorder goodies med, men nu bliver den ks selvfølgelig forsinket. Suk
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Jeg var sjovt nok også en af dem som huggede ind i Vengeful Games lager af Terraforming Mars udvidelsen Hellas & Elysium, som jeg fik hentet hos den lokale pakke pusher i dag. :)
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

JoelP wrote:Uh, hvor får du Lisboa fra? Venter stadig på min Philibert pre-order
Jeg bestilte også hos Philibert, og jeg kan i dag konstatere at pakken der ankom ikke var hvad jeg troede, så jeg venter også stadig på Liboa. :(
Sidst spillet:
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

JoelP wrote:
Goblen wrote:Fik mit Wasteland Express Delivery Service fra Pandassarus Games i går. Pick-up-and-deliver i en post apokalyptisk verden.

Ser mega spændende ud, og glæder mig til at få det på bordet.
Meld endelig tilbage når du har spillet det. Endte med at bestille det fra Dinosaur Island kickstarteren (uden DI), da man så ville få ekstra preorder goodies med, men nu bliver den ks selvfølgelig forsinket. Suk
Will do :-) Vil se om ikke jeg kan få familien til at prøve det i morgen, ellers bliver det spillet torsdag i næste uge.
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

Så fik jeg også lige fat på et eksemplar af The 7th Continent + de tre små udvidelser...
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Tigrillo
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 178
Joined: Fri Jan 03, 2014 11:04 pm
Favoritspil: Pax Porfiriana, ZÈRTZ, Container, Glory to Rome, London, Eufrat & Tigris, Small City
Location: Aarhus og Aalborg

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Tigrillo »

Stony wrote:
JoelP wrote:Uh, hvor får du Lisboa fra? Venter stadig på min Philibert pre-order
Jeg bestilte også hos Philibert, og jeg kan i dag konstatere at pakken der ankom ikke var hvad jeg troede, så jeg venter også stadig på Liboa. :(
Så vidt jeg har kunnet regne ud er det inden for den kommende uge eller to at Philibert skulle modtage Lisboa med båd fra USA efter dem de oprindeligt skulle have haft gik til i en lagerbrand. Så går der jo nok en uge til to inden vi har spillet hos os - med mindre de sidder fast i tolden på vej ind i Frankrig. Jeg overvejer om jeg skal bestille IKI med dernedefra.
Skumle
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 183
Joined: Thu Feb 18, 2016 12:27 am
Location: Vordingborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Skumle »

Tigrillo wrote:
Stony wrote:
JoelP wrote:Uh, hvor får du Lisboa fra? Venter stadig på min Philibert pre-order
Jeg bestilte også hos Philibert, og jeg kan i dag konstatere at pakken der ankom ikke var hvad jeg troede, så jeg venter også stadig på Liboa. :(
Så vidt jeg har kunnet regne ud er det inden for den kommende uge eller to at Philibert skulle modtage Lisboa med båd fra USA efter dem de oprindeligt skulle have haft gik til i en lagerbrand. Så går der jo nok en uge til to inden vi har spillet hos os - med mindre de sidder fast i tolden på vej ind i Frankrig. Jeg overvejer om jeg skal bestille IKI med dernedefra.
Da jeg skrev til Philibert og bad om at få noget tilføjet til min ordre var svaret: " Det kan ikke lade sig gøre med mindre du slette din Lisboa ordre og laver en ny". Måske ikke et problem men på daværende var jeg ikke meget for at "ryge bag i køen" og endnu mindre lyst til det nu :shock:
Skumle
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 183
Joined: Thu Feb 18, 2016 12:27 am
Location: Vordingborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Skumle »

Er i Tokyo og var en tur i den Lokale YellowSubmarine, som åbenbart er stedet for Brætspil (Og meeeget Magic) og købte følgende:
Image halvdelen er dog til Goblen herinde fra.

Shephy har jeg læst godt om så det skulle prøves.
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Skumle wrote:Er i Tokyo og var en tur i den Lokale YellowSubmarine, som åbenbart er stedet for Brætspil (Og meeeget Magic) og købte følgende:
Image halvdelen er dog til Goblen herinde fra.

Shephy har jeg læst godt om så det skulle prøves.
Yeah - Captain Dice og Crows Overkill.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14584
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 630 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

I den forløbne uge dukkede de opdaterede versioner af manualerne til Conan op. Så nu er det bare om at komme i gang igen! :D
frouvne, administrator

Image
Post Reply