Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by digter »

Gunness wrote:Og så dukkede 2. edition af Neanderthal op.
Det må betyde at 3. udgave snart kommer på kickstarter :wink:
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Ah, ro på nu - han skal vel lige lave den lovede 4. udgave af High Frontier først? :D
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by digter »

Gunness wrote:Ah, ro på nu - han skal vel lige lave den lovede 4. udgave af High Frontier først? :D
Nå ja! Ja det efterhånden svært at følge med i hvilket spil han er nået til :lol:
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Igår modtog jeg Warriors of Middle-Earth udvidelsen til War of the Ring. Det ser bare super-lækkert ud. Gid jeg dog kunne tage mig sammen til at få det på bordet en dag! :)

Modtog også Lost Cities: Rivals, der allerede har været på bordet og Tramways Engineer's Workbook, der forhåbentlig kan sparke liv i et spil jeg åbenbart ser større potentiale i end mine omgivelser.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Så begynder mine pre-Essen bestillinger så småt at dryppe ind.

I går ankom Wildlands og Coimbra.

Nu kommer så opgaven med at få alle de nye spil på bordet. Godt jeg ikke har bestilt så meget. :roll:
Sidst spillet:
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

En bekendt skal til Spiel, og efter at have spurgt forsigtigt tager han Men at Work med hjem til mig... og hvis han kunne finde det så også Samurai Jack. Elsker tegnefilmen - må eje spillet...

Mega pænt af ham at gøre det - gætter på man som Spiel deltager får en del af den slags spørgsmål. Nu skal jeg bare ud og finde en rigtig god special-øl til ham.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Goblen wrote:Nu skal jeg bare ud og finde en rigtig god special-øl til ham.
Du kan tage en vilkårlig øl fra denne liste. Dem har han nok ikke smagt. :D
http://mentalfloss.com/article/30987/10 ... sive-beers
(Og nej, det har jeg heller ikke)
Sidst spillet:
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Stony wrote:
Goblen wrote:Nu skal jeg bare ud og finde en rigtig god special-øl til ham.
Du kan tage en vilkårlig øl fra denne liste. Dem har han nok ikke smagt. :D
http://mentalfloss.com/article/30987/10 ... sive-beers
(Og nej, det har jeg heller ikke)
Det ser ellers godt ud, men fandme dyrt...
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Fra Vengeful kom:
- Everdell
- Doctor Who: Time of the Daleks
- Ganz Schön Clever

Og så fik jeg hentet mit KS-eksemplar af AuZtralia.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Fik hentet mit Men at Work i dag. Skal spilles hurtigt :-) Ser godt ud. Da Skumle havde taget det med fra Essen, og samtidig solgte Captains of the Gulf så tog jeg det med også. Han mente det var lidt for light - jeg er nok til mere light spil end han er så jeg tog chancen.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Så kom Pax Emancipation ... og med i pakken var også de nye versioner af Greenland og Neanderthal.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

^Der er lige kommet en update om de temmelig mange fejl på Greenland- og Neanderthal-komponenterne. Hvordan man kan lave hhv. 3. og 2. udgave af et spil og stadig have så mange fejl er mig virkelig en gåde.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Gunness wrote:^Der er lige kommet en update om de temmelig mange fejl på Greenland- og Neanderthal-komponenterne. Hvordan man kan lave hhv. 3. og 2. udgave af et spil og stadig have så mange fejl er mig virkelig en gåde.
... man bliver virkelig træt, når man hører sådan noget! :( Og det må da også tage en pæn del af deres profit-margin, når de tilbyder at udbedre problemet...
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Bestemt. Synes jeg har hørt flere steder, at SMG kører lidt på pumperne.

Det ville være ærgerligt, hvis der ikke kom flere spil fra så original en spilskaber som Eklund. Men det her er dumme fejl, der let kunne have været undgået, hvis de havde gjort som så mange andre og lagt regler (der også har en række bøffer) og kort ud til kommentering og gennemlæsning på KS-siden.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

Jeg har lige modtaget et Arkham Horror (third edition), som jeg håber kan samle de elementer fra FFG's mange andre Arkham Files-spil som jeg synes bedst om: Jeg kunne godt lide settingen fra de tidligere Arkham Horror-spil, men var mildest talt ikke glad for hverken det mekaniske, eller for manglen på en sammenhængende historie...

Jeg har også modtaget den seneste T.I.M.E Stories udvidelse, Brotherhood of the Coast. Den glæder jeg mig meget til.

Og endelig kom der for et par dagen siden et 18Lilliput, et slags 18xx'ish-light spil som af uransagelige årsager foregår i den fiktive verden fra Gullivers Rejser. Spilmekanisk er de store forskelle til andre 18xx-spil, at den typiske faseopdeling i stock rounds/operating rounds, gentaget i et variabelt antal ture, er erstattet af et fast antal ture med en helt ny action selection mekanisme. Spillet har heller ikke en fast spilleplade, i stedet opbygges pladen vha. kvadratiske papbrikker.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
Post Reply