Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

Lige pludselig væltede det ind med nye spil: :)

- Nemo's War 2nd ed.
- Caverna: Cave vs. Cave
- to fanscenarier til T.I.M.E Stories (Easy Street og Switching Gears)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Myde »

Jeg syntes der manglede lidt nyt til en spilledag her om godt en uge hvor vi bliver 6 - så Citadels (2016) kom ind af døren forleden :)
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Fik Xia med udvidelse i dag, og modtog samtidig det meste af Man vs. Meeple promoes efter jeg backede en ny sæson på KS.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Goblen wrote:Fik Xia med udvidelse i dag, og modtog samtidig det meste af Man vs. Meeple promoes efter jeg backede en ny sæson på KS.
Jeg modtog også udvidelsen til Xia for nyligt. Håber, at den retter op for skønhedsfejlene ved et spil, jeg så gerne ville holde endnu mere af.

Igår modtog jeg 13 Minutes. Jeg håber, det tiltaler mig mere end 13 Days. Og så fik jeg også 504, som jeg stadig er meget imponeret over. Selvfølgelig findes der mange bedre spil, men at han har præsteret så solide spil som dem jeg har prøvet i noget, der bare kunne have været et smart koncept, imponerer mig meget.
Dyb respekt for det!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Larsine »

Frouvne wrote:Igår modtog jeg 13 Minutes. Jeg håber, det tiltaler mig mere end 13 Days.
Jeg har prøvet 13 days, og set en enkelt gennemspilning af 13 minutes, og jeg tror ikke man kan lide det ene hvis man ikke synes om det andet.
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Modtog i dag et brugt, men i super flot stand, Dogs of War, endda i KS versionen med al det extra som det har. Dogs of War er et, synes jeg, underratet spil, som jeg prøvede på Djengis forrige år og blev ret fascineret af. Det er en slags worker placement spil, hvor man er en såkaldt dog of war som støtter forskellige huse/slægtsskaber i krige mod hinanden. Lidt svært at forklare, men som sagt et ret fascinerende spil, så det glæder jeg mig til at få afprøvet igen.

Jeg fik forresten også Bärenpark for et par uger siden. Det er allerede afprøvet til stor fornøjelse. Det er en lettilgængelig puzzle tile-layer som jeg varmt kan anbefale.
Image
Slapz
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 78
Joined: Sun Jan 15, 2012 6:05 pm
Location: Aarhus, Denmark

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Slapz »

Jonezy wrote:Modtog i dag et brugt, men i super flot stand, Dogs of War, endda i KS versionen med al det extra som det har. Dogs of War er et, synes jeg, underratet spil, som jeg prøvede på Djengis forrige år og blev ret fascineret af. Det er en slags worker placement spil, hvor man er en såkaldt dog of war som støtter forskellige huse/slægtsskaber i krige mod hinanden. Lidt svært at forklare, men som sagt et ret fascinerende spil, så det glæder jeg mig til at få afprøvet igen.

Jeg fik forresten også Bärenpark for et par uger siden. Det er allerede afprøvet til stor fornøjelse. Det er en lettilgængelig puzzle tile-layer som jeg varmt kan anbefale.
...
Du må lige prikke til mig når du bliver træt af Dogs of War =>
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Jeg opdagede at der i 2016 udkom et nyt kort til Concordia, helt uden at jeg har bemærket det. Det ene af kortene er lavet specielt til to-tre spillere, da de øvrige kort godt kan have lidt rigelig plads i spil med få spillere. Det udbedrede jeg straks ved at bestille det hjem. Tilfældigvis havde de også en "populære titler", hvor jeg kunne se Bärenpark, som jeg for nylig blev introduceret til af Jon. Det synes jeg virkede som en hæderlig filler, så den røg sørme med ned i indkøbskurven, nu den allerede var taget i brug.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

First Martians: Adventures on the Red Planet er kommet til huse og det glæder jeg mig meget til at få testet. Og så skulle mit eksemplar af Nemo's War også være blevet reddet efter det har ligget et par døgn på en trappe på Østerbro; jeg havde fået ham der havde modtaget spillet til at smide det på dørmåtten til et familiemedlem, der boede ved siden af ham. Det viste sig så, at mit familiemedlem altid bruger bagtrappen... :lol: Nå, men folk på Østerbro kan åbenbart godt finde ud af at lad naboernes ejendele ligge i fred og ro på trappen.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gregaria
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 142
Joined: Sun Jun 27, 2010 8:39 pm
Location: Gundsømagle
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gregaria »

Slapz wrote:
Jonezy wrote:Modtog i dag et brugt, men i super flot stand, Dogs of War, endda i KS versionen med al det extra som det har. (...)
...
Du må lige prikke til mig når du bliver træt af Dogs of War =>
En Dogs-of-War-kø? Den stiller jeg mig gerne i. Så når Jonezy bliver træt ryger det til Slapz, og om 15 år når han er træt af det kan jeg købe det af ham.

Altid dejligt med noget lækkert at vente på.
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Gregaria wrote:
Slapz wrote:
Jonezy wrote:Modtog i dag et brugt, men i super flot stand, Dogs of War, endda i KS versionen med al det extra som det har. (...)
...
Du må lige prikke til mig når du bliver træt af Dogs of War =>
En Dogs-of-War-kø? Den stiller jeg mig gerne i. Så når Jonezy bliver træt ryger det til Slapz, og om 15 år når han er træt af det kan jeg købe det af ham.

Altid dejligt med noget lækkert at vente på.
Ha ha drenge. Tror jeg ikke at I skal regne med.... Men I er velkomne til Taastrup på et tidspunkt og en gang Dogs of War og i må godt være førstevælgere på KS kaptajnerne, så I kan prøve dem. :)
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Jeg vil prøve KS-kaptajnerne! Har jo kun den usle standardudgave ;)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Gunness wrote:Jeg vil prøve KS-kaptajnerne! Har jo kun den usle standardudgave ;)
Du er jo min Dogs of War makker nummer 1 Jacob, så det kan vi ihvertfald godt finde ud af! :) Det var jo dig, som introducerede mig til spillet...
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Larsine »

Lisa var i en genbrugsforretning i går og faldt over Haren og Skildpadden til kr. 15,- så det tog hun med hjem selvom vi har et eksemplar af spillet. Det kan jo altid foræres/sælges til vores lokale brætspilscafé, eller gives i gave.
Skumle
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 183
Joined: Thu Feb 18, 2016 12:27 am
Location: Vordingborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Skumle »

Købt og købt har ihvertfald fået skåret et par player Mats til Terraforming Mars

Image
Post Reply