Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by JoelP »

Jonezy wrote:I sidste uge kom der et Quests of Valeria til både Carsten og jeg. Det har jeg allerede afprøvet solo og er vist et rimelig forglemmeligt kortspil, men så kan min indre OCD-Arne da så hygge sig med at jeg har alle 3 Valeria spil nu.

I går blev turen hjem på cykel fra posthuset så en udfordring... Der kom masser af plastic og jeg mener masser, og det giver jo især vild god mening at jeg skulle have alle dragerne... :roll:

Image


Velkommen til Arcadia Quest: Inferno og alt muligt andet Arcadia Quest!
Lækkert. Håber vi spilles ved på lørdag :D

Jeg har også fået min stak AQI, pets og drager. 11 tunge kilo, godt jeg tog bilen :shock:

Millennium Blades udvidelsen burde lande i morgen, så nu mangler jeg bare Anachrony blandt denne måneds lovede ks ankomster
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1474
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 306 times
Been thanked: 180 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

@Joel

Lørdag er blevet clearet til exploderende terninger og plastic smask! :) Det skal nok blive underholdende!
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Fik idag afhentet Unlock! i en af de lokale pakke-afhentningsbutikker. Det skal da bare på bordet hurtigst muligt!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 500 times
Been thanked: 548 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Min KS-udgave af Anachrony landede i dag. Der er fanme gods i - selv om det er svært at blive imponeret efter Gloomhaven :lol:
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Larsine »

I forbindelse med Ringsted Biblioteks brætspilsarrangement kom Larna og jeg til at købe et eksemplar af Splatter SHOOT, så nu skal jeg finde mine gamle Smølfer, Legomænd og andre figurer frem.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 500 times
Been thanked: 548 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Min Kickstarter-udgave af Planetarium landede i dag (efter 14 dage hos toldvæsnet - grrrrr).
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Op til weekenden dukkede et eksemplar af Fugitive langt om længe op. Jeg tror dog, det har været ventetiden værd! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Fået besked fra Vengeful at mit Terraforming Mars er på vej.

Fik det betydeligt billigere end det ellers sælges for, så jeg håber det når frem til vi kan spille det i weekenden.
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by JoelP »

Har modtaget mit War of the Ring Anniversary Edition. Det er godt nok noget af en lækker moppedreng :D
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Andrea »

Vi skulle købe en fødselsdagsgave i dag (hvilket i øvrigt blev Eclipse, som vi fandt på tilbud i Fanatic), og her endte vi selv med at købe et par spil med. Det blev til Codenames - som vi længe har ønsket at købe - samt spontankøbene Sentinel Tactics + udvidelsen Uprising, som begge var på tilbud.

Nu hvor vores renoveringsprojekt snart er overstået, kan det være, at vi også snart får spillet det... :roll:
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Andrea wrote:[]...] samt spontankøbene Sentinel Tactics + udvidelsen Uprising [...]
Det glæder mig at høre, Andrea! Jeg har kun spillet det en enkelt gang eller to, men det havde stort potentiale! Håber, at I får nogle gode oplevelser med det, så vi evt. kan spille det sammen en dag! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Andrea »

Frouvne wrote:
Andrea wrote:[]...] samt spontankøbene Sentinel Tactics + udvidelsen Uprising [...]
Det glæder mig at høre, Andrea! Jeg har kun spillet det en enkelt gang eller to, men det havde stort potentiale! Håber, at I får nogle gode oplevelser med det, så vi evt. kan spille det sammen en dag! :D
Det er godt at høre! Det var ret spontant, vi købte det (hey, det var på tilbud!), men sig gerne til, når du/I har tid :)
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Andrea wrote:
Frouvne wrote:
Andrea wrote:[]...] samt spontankøbene Sentinel Tactics + udvidelsen Uprising [...]
Det glæder mig at høre, Andrea! Jeg har kun spillet det en enkelt gang eller to, men det havde stort potentiale! Håber, at I får nogle gode oplevelser med det, så vi evt. kan spille det sammen en dag! :D
Det er godt at høre! Det var ret spontant, vi købte det (hey, det var på tilbud!), men sig gerne til, når du/I har tid :)
Vi kan jo tales ved om det på fredag! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Modtog Vast: The Crystal Caverns, der lyder som et ekstremt originalt spil. Glæder mig til at se om det fungerer.
frouvne, administrator

Image
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by JoelP »

Modtog en pakke fra Tyskland med 'Century: Die Giviesenflügenhübenstraße'. Spændt på om det lever op til det hype der er bygget op de sidste par års tid.
Post Reply