Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1474
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 306 times
Been thanked: 180 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Jonezy »

Var i det centrale KBH i dag og en rundtur rundt i de forskellige spilshops. Det betød at mit Small World nu er blevet udvidet med Cursed!, Grand Dames og Be Not Afraid... 10 nye racer og 12 nye special powers, det skal nok blive interessant. Glæder mig især til special poweren Were-.
Image
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Oseali »

Nå har været på shopping forskellige steder:

Gul&gratis: Advanced 3rd reich og Empire of the rising sun (250 kr for begge)

DBA: T&E 50 kr (har længe overvejet om det var mig, så 50 kr er jo værd at bruge på at hitte ud af det :-))

Canada: Baltic Gap, min gode ven er i udlandet og har opsamlet den i Canada, så glæder mig til hans kæreste kommer hjem med den i kufferten til mig (han har vist også købt Merchants og marauder, Citadels, HiS og vistnok et 4. spil også, så bliver godt når han kommer hjem)

Så alt i alt et par gode sidste dage :-)

Hov, der var da også kommet en kasse med LotR:card game ind af døren fra papspil :-)
Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Sir William »

AHA!!!!, det var dig der fik fat i E&T foran mig på DBA. Skrev ellers inde på annoncen og fik også at vide, at jeg bare kunne købe det, men pludselig kom han i tanke om at han havde lovet det til en anden.

Det var jo en ganske god og billig handel.
Caniggia
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 377
Joined: Tue Jun 30, 2009 1:20 pm
Location: Frederiksberg

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Caniggia »

Modtog igår Merchants & Marauders, Lord of the Rings: The Card Game, Biblios, Pastiche samt Fury of Dracula.
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Oseali »

Sir William wrote:AHA!!!!, det var dig der fik fat i E&T foran mig på DBA. Skrev ellers inde på annoncen og fik også at vide, at jeg bare kunne købe det, men pludselig kom han i tanke om at han havde lovet det til en anden.

Det var jo en ganske god og billig handel.
Ja jeg er også ganske godt tilfreds :-) 50'er for man jo ikke meget for i vore dage..
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Mik »

Nyeste to indkøb er begge spil jeg prøvede i USA:
Pergamon (Eggertspiele)
Pantheon (Hans im Glück)

Begge er gode solide spil, dog intet ophidsende. Men hvad. Mindre kan vel gøre det...
Image
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Brichs »

Jeg var i fantask for at købe noget dip til mine Runebound figurer. Jeg var svag og blev lokket, så endte med at komme hjem med et Mansions of Madness.
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Oseali »

Oseali wrote:
Sir William wrote:AHA!!!!, det var dig der fik fat i E&T foran mig på DBA. Skrev ellers inde på annoncen og fik også at vide, at jeg bare kunne købe det, men pludselig kom han i tanke om at han havde lovet det til en anden.

Det var jo en ganske god og billig handel.
Ja jeg er også ganske godt tilfreds :-) 50'er for man jo ikke meget for i vore dage..
Det var forresten i shrink, så endnu bedre handel end først forventet
Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Sir William »

Oseali wrote:
Oseali wrote:
Sir William wrote:AHA!!!!, det var dig der fik fat i E&T foran mig på DBA. Skrev ellers inde på annoncen og fik også at vide, at jeg bare kunne købe det, men pludselig kom han i tanke om at han havde lovet det til en anden.

Det var jo en ganske god og billig handel.
Ja jeg er også ganske godt tilfreds :-) 50'er for man jo ikke meget for i vore dage..
Det var forresten i shrink, så endnu bedre handel end først forventet
Jaja, bare træd lidt rundt i det :evil:

Allerede da jeg så det vurderde jeg det til en god handel, men brugte jo tid på at finde ud af om det var kortspillet eller brætspillet. Billedet var jo fra kortspillet.

Skulle det ikke falde det i din smag, så sender du det bare retur til Sjælland for 50 kr. 8)
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Oseali »

Ville ikke træde alt for meget i det, men egentlig blot fortælle at man engang imellem kan gøre nogle ret gode kup på dba. Billedet er fra en tidligere version af brætspillet, den matcher ihvertfald meget godt den æske som jeg fik ind af døren. Er dog lidt underligt at det er med dansk manual :-)
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Helle »

Oseali wrote:Ville ikke træde alt for meget i det, men egentlig blot fortælle at man engang imellem kan gøre nogle ret gode kup på dba. Billedet er fra en tidligere version af brætspillet, den matcher ihvertfald meget godt den æske som jeg fik ind af døren. Er dog lidt underligt at det er med dansk manual :-)
Der var en ældre version af Eufrat og Tigris med grå æske og danske regler. Det har været udgivet på dansk en gang.
User avatar
Stunke
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 424
Joined: Thu Jan 18, 2007 12:16 am
Location: Mørkhøj

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Stunke »

Helle wrote:
Oseali wrote:Ville ikke træde alt for meget i det, men egentlig blot fortælle at man engang imellem kan gøre nogle ret gode kup på dba. Billedet er fra en tidligere version af brætspillet, den matcher ihvertfald meget godt den æske som jeg fik ind af døren. Er dog lidt underligt at det er med dansk manual :-)
Der var en ældre version af Eufrat og Tigris med grå æske og danske regler. Det har været udgivet på dansk en gang.
Og Bog & Ide solgte det til 80 kroner sammen med Samurai til samme pris. :shock:
Jeg købte begge to dengang men har aldrig fået spillet E&T før det forsvandt/blev givet væk hvilket jeg ærgrer helt tovligt meget over nu.

Also: I dag har jeg fået deluxespillebrættet til Commands & Colours, Ancients ind ad døren. Ikke mere fedten med det møgpapirstynde møgpapspilleplade når man invaderer Kartago.
It's about playing games, not owning games.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Mik »

Helle wrote:Der var en ældre version af Eufrat og Tigris med grå æske og danske regler. Det har været udgivet på dansk en gang.
Ja, det var Skandinavisk Spilkompagni (eller deromkring) et håbløst optimistisk forsøg på at udgive gode tyske spil på dansk.

Er der overhovedet nogen der nogensinde har SET (ikke købt, bare set) Samurai eller E&T til *normal* pris? Selv opdagede jeg først at de eksisterede efter at de var sat ned.
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Frouvne »

Mik wrote:
Helle wrote:Der var en ældre version af Eufrat og Tigris med grå æske og danske regler. Det har været udgivet på dansk en gang.
Ja, det var Skandinavisk Spilkompagni (eller deromkring) et håbløst optimistisk forsøg på at udgive gode tyske spil på dansk.

Er der overhovedet nogen der nogensinde har SET (ikke købt, bare set) Samurai eller E&T til *normal* pris? Selv opdagede jeg først at de eksisterede efter at de var sat ned.
Nej, vi købte eksemplarer til 50.- stykket og da de solgte dem for 20,- slæbte vi nogle flere hjem! :shock:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Helle »

Frouvne wrote:
Mik wrote:
Helle wrote:Der var en ældre version af Eufrat og Tigris med grå æske og danske regler. Det har været udgivet på dansk en gang.
Ja, det var Skandinavisk Spilkompagni (eller deromkring) et håbløst optimistisk forsøg på at udgive gode tyske spil på dansk.

Er der overhovedet nogen der nogensinde har SET (ikke købt, bare set) Samurai eller E&T til *normal* pris? Selv opdagede jeg først at de eksisterede efter at de var sat ned.
Nej, vi købte eksemplarer til 50.- stykket og da de solgte dem for 20,- slæbte vi nogle flere hjem! :shock:
Så venner og bekendte fik Samurai og Eufrat og Tigris i gave i flere år :-)
Post Reply