Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14612
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 650 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Jeg modtog tre mindre ting i dag: Hanamikoji, T.I.M.E Stories: Lumen Fidei og Deckscape: Test Time.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Skumle wrote:Købt og købt har ihvertfald fået skåret et par player Mats til Terraforming Mars

Image
Skumle lavede fem som han valgte at give mig. De er fantastiske :-) Testet i dag.
PeterLageri
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 82
Joined: Wed Feb 05, 2014 10:18 pm
Favoritspil: Advanced Squad Leader
Empires In Arms.
Guns of August.
Korean War
The Longest Day
1830
Republic of Rome.
Generelt spil fra The Avalon Hill Game Company og Victory Games fra før Hasbro.
Robo Rally.
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by PeterLageri »

Har han selv en laser udskærer eller ?
Mvh
Peter
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5123
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 499 times
Been thanked: 548 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

I løbet af de seneste dage er det blevet til:
Fra Vengeful Games:
Near and Far
Outlive
Clank! + Sunken Treasures


Fra Stony:
Far Space Foundry

Fra Nørdspil-gruppen på Facebook:
Pax Renaissance + udvidelse
Polis: The Fight For Hegemony
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Skumle
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 183
Joined: Thu Feb 18, 2016 12:27 am
Location: Vordingborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Skumle »

PeterLageri wrote:Har han selv en laser udskærer eller ?
Mvh
Peter
Om ikke andet så adgang til en - det er næsten bedre ;) (læs: Meget billigere)
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9175
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Jeg fik for nylig ryddet op i samlingen. Og på bagkant af det, er der jo kun en ting at gøre. Købe nyt. :)

Jeg har lige fået lidt ind ad døren i den lidt lettere ende.

Kingdomino
Ravens of Thri Saharashri
The Prodigals Club


Og så spottede jeg, at der er et genoptryk af Raiders of the North Sea på vej. Det var jo nomineret til Kennerspiel des Jahres, så det tænkte jeg at jeg måtte prøve. Så der er afleveret en bestilling, som forventes at ankomme til September.

Og så er en af mine reoler i spilleværelset ved at være lidt træt, så jeg har lige bestilt lidt nyt. Det blev bare helt klassisk Kallax fra Ikea, som snart kommer til at fylde hele bagvæggen i mit spilleværelse.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Fik udvidelsen Scythe: Invaders from Afar i går. Får ikke spillet Scythe nok, og glæder mig dog stadig til The Wind Gambit bliver frigivet.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5123
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 499 times
Been thanked: 548 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Fik Star Realms fra Anders H. Petersen den anden dag.

Og her til morgen mødtes jeg så med Kanzler til åbningen af den nye Spilbræt-butik på Fisketorvet. De havde "køb 3, betal for 2" som åbningstilbud, så vi købte i fællesskab og jeg fik Kingdomino med hjem.

Der var pænt besøgt, men det er nok ikke et sted jeg kommer igen. Prisniveauet er som hos Faraos, hvis ikke højere, og på udvalget kan de i alt fald slet ikke være med. Men så er det da prøvet.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Gunness wrote:Fik Star Realms fra Anders H. Petersen den anden dag.

Og her til morgen mødtes jeg så med Kanzler til åbningen af den nye Spilbræt-butik på Fisketorvet. De havde "køb 3, betal for 2" som åbningstilbud, så vi købte i fællesskab og jeg fik Kingdomino med hjem.

Der var pænt besøgt, men det er nok ikke et sted jeg kommer igen. Prisniveauet er som hos Faraos, hvis ikke højere, og på udvalget kan de i alt fald slet ikke være med. Men så er det da prøvet.
Backer Star Realms med udvidelsen efter at have set Tabletop Will spille det. Et spil jeg glæder mig meget til at modtage. Hvad er dit indtryk indtil videre?
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5123
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 499 times
Been thanked: 548 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Det var først i forgårs så har ikke fået prøvet det endnu. Men det var faktisk også pga Kickstarteren. Jeg giver en melding asap :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Så kom mit Fury of Dracula 3rd edition :-)

Det glæder jeg mig til at få spillet.
User avatar
Neumann
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Fri Aug 19, 2016 7:38 pm
Has thanked: 25 times
Been thanked: 69 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Neumann »

Goblen wrote:Så kom mit Fury of Dracula 3rd edition :-)

Det glæder jeg mig til at få spillet.
Til lykke med det !

Håber du fik det til en ikke alt for urimelig pris.

Mit eget eksemplar står desværre lidt for ubrugt hen, men jeg er ikke helt følelsesmæssigt klar til at lade det gå videre endnu.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Larsine »

Lillis veninde kom hjem fra en tur til Amerika og havde to gaver med til os. Uden på pakken stod "Til når I bliver trætte af de taktiske tænkespil!"

Inden i pakker var Speak Out og Dot to Dot.

Speak Out er et partyspil som jeg har svært ved at se kommer på bordet i vores familie, medens Dot to Dot er i familie med Set, og Swish så det skal nok blive spillet af pigerne.
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Urimelig er så meget sagt - det var dyrt nok. Omkring 600,- med forsendelse fra UK.

Og kan godt forstå du ikke vil af med det :-) Jeg ser super meget frem til at få det på bordet med ungerne.
Neumann wrote:
Goblen wrote:Så kom mit Fury of Dracula 3rd edition :-)

Det glæder jeg mig til at få spillet.
Til lykke med det !

Håber du fik det til en ikke alt for urimelig pris.

Mit eget eksemplar står desværre lidt for ubrugt hen, men jeg er ikke helt følelsesmæssigt klar til at lade det gå videre endnu.
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Fik mit Lords of Waterdeep med udvidelse i går. Samtidig fik jeg min egen version af Red7.
Post Reply