Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Frouvne »

Så fik jeg langt om længe mit eksemplar af The Guns of Gettysburg. Med godt og vel 14 dage til 150 års jubilæet for slaget, kunne det jo næsten ikke være timet bedre. Første spilaftale er iscenesat til slagets første dag, så nu er det bare om at få reglerne under huden ... hvilket sikkert også kommer til at kræve en indsats.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Larsine »

I går var jeg på Bispebjerg Hospital med Larna, og efterfølgende tog vi en tur I Fantask, hvor Village Inn og Storm Front (Til Shadowrun) faldt I mine hænder.

Bagefter spiste vi en dejlig frokost på Husmanns Vinstue.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 500 times
Been thanked: 548 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Gunness »

Var forbi JoelP og hente Labyrinth: The War on Terror
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Mik »

Har købt yderligere 3 udvidelser til Summoner Wars, inkl. Jungle Elves. Elefanterne er bare for seje.
Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1474
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 306 times
Been thanked: 180 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Jonezy »

Mik wrote:Har købt yderligere 3 udvidelser til Summoner Wars, inkl. Jungle Elves. Elefanterne er bare for seje.
Gorillaerne er sgu også seje... Faktisk kan man lave et heftigt deck udelukkende med dyr som commons med de Jungle Elves. Du siger bare til, hvis du mangler een at prøve elefanterne af imod.
Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1474
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 306 times
Been thanked: 180 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Jonezy »

Var forbi min lokale GLS pusher og hente en pakke fra Boardgamer.dk igår. I pakken lå Dominant Species (3rd printing) og Core Worlds.

Dominant Species fandt jeg utroligt interessant, da jeg fik prøvet et par runder hos Gunness den anden uge og tror at det er et af de 'tungere' spil, som jeg har prøvet, som har tiltalt mig mest. Derfor måtte jeg eje det, da jeg havde lidt ekstra på kontoen. Core Worlds røg oven i, da jeg håber at det er et let tilgængeligt Sci-Fi spil, som jeg kan spille med mine ikke så brætspils erfarne venner og bekendte.
Image
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Hvad har du købt idag?

Post by JoelP »

Core Worlds er super fint, men jeg vil kraftigt anbefale udvidelsen. Spillet føles mere 'færdigt' med den. Selvom det selvfølgelig komplicerer det (minimalt) mere
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1474
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 306 times
Been thanked: 180 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Jonezy »

JoelP wrote:Core Worlds er super fint, men jeg vil kraftigt anbefale udvidelsen. Spillet føles mere 'færdigt' med den. Selvom det selvfølgelig komplicerer det (minimalt) mere
Tak for tippet. :) Den udvidelse kigger jeg på, når jeg har prøvet grundspillet nogle gange.
Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Jens_Hoppe »

I dag fik jeg et eksemplar af krigsspillet Panzer Grenadier: Saipan 1944, som må siges at have nogle af de flotteste mapboards endnu set i krigsspil.

Image
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Hvad har du købt idag?

Post by JoelP »

Jens_Hoppe wrote:I dag fik jeg et eksemplar af krigsspillet Panzer Grenadier: Saipan 1944, som må siges at have nogle af de flotteste mapboards endnu set i krigsspil.

Image
Det ser lækkert ud, jeg håber at CoH: Guadacanal kortene bliver lige så stemningsfulde
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by BlueSwan »

Jeg har lige været censor i Holbæk i to dage, så jeg tænkte at jeg ville smutte forbi hack'n'slash, kelz0r.dk's fysiske butik. Jeg havde set at de havde et fortrinligt tilbud på Agricola til kr.343. Desværre viste det sig at butikspriserne var helt anderledes - her kostede det 550 kr. Da jeg ikke er typen der prutter om prisen besluttede jeg mig så for at droppe det, så ingen brætspil til mig i den omgang.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Stony »

Så fik jeg afhentet en pakke med Viticulture, Gearworld samt udvidelsen til Kingdom Builder.

Jeg lægger dem ved siden af de andre spil, der stadig er i shrinkwrap. :oops:
Sidst spillet:
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 500 times
Been thanked: 548 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Gunness »

Kingdom Builder ankom fra Amazon.de
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Myde »

Jeg er kommet til at bestille Tobago - det glæder jeg mig til at prøve når det bliver leveret :)
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 500 times
Been thanked: 548 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Gunness »

Fra Boardgamer kom Agents of SMERSH, som jeg allerede har siddet og savlet lidt over nu. Stor ros til Claus for ekstra god og engageret service hele vejen :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
Post Reply