Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14570
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 441 times
Been thanked: 614 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Modtog Shards of Infinity igår, som jeg egentlig havde håbet at få på bordet om aftenen som et lille bonus-spil. Det nåede vi desværre ikke - men så har man jo noget til gode! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5107
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 480 times
Been thanked: 519 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Er der nogen gamere i dette land, der ikke allerede har Terraforming Mars stående? Jeg faldt over et eksemplar med 3D-printede tokens til en fin pris i går, så nu har jeg da lukket dét hul i samlingen ;)
Bestilt: The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Tog Brotherhood of the Coast til TIME Stories på vengeful, da den var ok nedsat pga. transportskade.

Kommer sammen med Underwater Cities.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9158
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Vi spillede Gaia Project i går aftes. Nøj, det er længe siden. (Min brætspil-app siger at jeg ikke har spillet det siden August)

Jeg spillede en race jeg ikke har prøvet før, og klarede mig ikke specielt imponerende. Men det var altså godt at få taget hul på det spil igen.
Sidst spillet:
Image
User avatar
zfire
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Wed Jul 17, 2013 11:39 am
Location: Vejle
Has thanked: 43 times
Been thanked: 71 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by zfire »

Stony wrote: Wed Feb 06, 2019 10:37 am Vi spillede Gaia Project i går aftes. Nøj, det er længe siden. (Min brætspil-app siger at jeg ikke har spillet det siden August)

Jeg spillede en race jeg ikke har prøvet før, og klarede mig ikke specielt imponerende. Men det var altså godt at få taget hul på det spil igen.
Så hård en aften at du kom til at poste i den forkerte tråd ;)
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Så fik jeg hentet mit Colonists som jeg har købt brugt. Spillede det for et par år siden på Djengis Con, og tænkte nu skal det sgu være.
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Så kom mit U-BOOT the Board Game.

Det bliver for fedt at prøve. Real time ubådsspil.
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 946
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 224 times
Been thanked: 104 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Taibi »

Goblen wrote: Thu Feb 07, 2019 8:53 pm Så fik jeg hentet mit Colonists som jeg har købt brugt. Spillede det for et par år siden på Djengis Con, og tænkte nu skal det sgu være.
Spiller det gerne igen i år. :)
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5107
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 480 times
Been thanked: 519 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

I fredags ankom CO2: Second Chance (KS-udgave) og Just One.
Bestilt: The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Taibi wrote: Sat Feb 09, 2019 3:31 pm
Goblen wrote: Thu Feb 07, 2019 8:53 pm Så fik jeg hentet mit Colonists som jeg har købt brugt. Spillede det for et par år siden på Djengis Con, og tænkte nu skal det sgu være.
Spiller det gerne igen i år. :)
Kan vi godt kigge på :-)
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9158
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Goblen wrote: Mon Feb 11, 2019 10:57 pm
Taibi wrote: Sat Feb 09, 2019 3:31 pm
Goblen wrote: Thu Feb 07, 2019 8:53 pm Så fik jeg hentet mit Colonists som jeg har købt brugt. Spillede det for et par år siden på Djengis Con, og tænkte nu skal det sgu være.
Spiller det gerne igen i år. :)
Kan vi godt kigge på :-)
Så må I gerne holde mig i baghovedet. Mit eksemplar står uspillet på hylden, og det nager mig lidt. Det kunne være en god mulighed for at få gang i det. Med mindre I vil foretrække kun at spille med folk der kender det i forvejen...? :lol:
Sidst spillet:
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Stony wrote: Tue Feb 12, 2019 10:59 am
Goblen wrote: Mon Feb 11, 2019 10:57 pm
Taibi wrote: Sat Feb 09, 2019 3:31 pm
Spiller det gerne igen i år. :)
Kan vi godt kigge på :-)
Så må I gerne holde mig i baghovedet. Mit eksemplar står uspillet på hylden, og det nager mig lidt. Det kunne være en god mulighed for at få gang i det. Med mindre I vil foretrække kun at spille med folk der kender det i forvejen...? :lol:
Du er mere end velkommen Stony. Har spillet det en gang på DC for to år siden. Du kender det lige aå godt som mig :-) og selvom du ikke gjorde så er du stadig velkommen.
User avatar
goldbaek
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 102
Joined: Mon Sep 12, 2016 10:39 am
Location: Vallensbæk
Has thanked: 9 times
Been thanked: 6 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by goldbaek »

Var forbi Bog & Idé i Glostrup og de havde tilbud på en masse spil, deriblandt stod Small World, Santorini, Photosynthesis og Kingdomino - 100kr/stk. - så jeg fik udvidet samlingen lidt...
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9158
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

goldbaek wrote: Thu Feb 14, 2019 11:56 am Var forbi Bog & Idé i Glostrup og de havde tilbud på en masse spil, deriblandt stod Small World, Santorini, Photosynthesis og Kingdomino - 100kr/stk. - så jeg fik udvidet samlingen lidt...
Tak for tippet. Jeg læste dit indlæg på et tidspunkt, hvor jeg med en ganske overskuelig omvej, kunne lægge vejen forbi. Der var ved at være tømt. Jeg nappede det sidste Santorini og det sidste Kingdomino. Der var ikke flere Photosynthesis eller Small World. Jeg skal ikke selv have nogen af dem. Jeg har tænkt mig at smide dem på Djengis Con bazaren. Bare som en serviceydelse for connens deltagere, som så kan få et par uåbnede spil tilen god pris.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3949
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 129 times
Been thanked: 122 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Andrea »

Fik shoppet lidt brætspil tidligere på ugen, da vi var i Göteborg. Det blev til et af de nye Sherlock-spil (den med Jack the Ripper), Unlock! Exotic Adventures, Chronicles of Crime samt Jurassic Snack.
Post Reply