Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Købte de to sidste udvidelser til Terraforming Mars, så nu er samlingen komplet.

Når jeg får løn tror jeg at der ryger et 3d printet sæt til oceans, cities osv. i indkøbskurven til selv samme spil :-)
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9158
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Husk nu at gemme lidt, så der også er lidt at skrive på ønskesedlen til fødselsdag eller jul. :)
Sidst spillet:
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Stony wrote: Sun Mar 15, 2020 8:26 am Husk nu at gemme lidt, så der også er lidt at skrive på ønskesedlen til fødselsdag eller jul. :)
Jeg har masser at skrive på den liste :-)
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9158
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Så dukkede de to seneste udvidelser til Everdell op. Det kan være jeg en af de kommende dage skal prøve at sætte solovarianten op.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Fik mine "modeller" til Terraforming Mars i dag, så nu kan vi bygge 3D landskaber når vi gør Mars bebolig.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5107
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 480 times
Been thanked: 519 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

De seneste par dage er Tang Garden og Unbroken kommet. Det første kun et år forsinket, og det andet.... ja, det har virkelig været en bizar omgang, men nu er det da landet.
Bestilt: The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9158
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Jeg var en tur på Kickstarter.

Jeg har haft et godt øje til Ankh, og i dag sprang jeg på.

Dertil fik jeg også øje på Canvas. Men det er faktisk tænkt som en gave til fruen i huset, da jeg tænker det er noget hun kunne finde underholdende. Tiden må så vise om det skal være jule- eller fødselsdagsgave. Det er før sket at enkelte kickstarterprojekter ikke blev leveret helt til den forventede tid. :lol:
Sidst spillet:
Image
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 946
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 224 times
Been thanked: 104 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Taibi »

Stony wrote: Fri Apr 24, 2020 2:02 pm Jeg var en tur på Kickstarter.

Jeg har haft et godt øje til Ankh, og i dag sprang jeg på.

Dertil fik jeg også øje på Canvas. Men det er faktisk tænkt som en gave til fruen i huset, da jeg tænker det er noget hun kunne finde underholdende. Tiden må så vise om det skal være jule- eller fødselsdagsgave. Det er før sket at enkelte kickstarterprojekter ikke blev leveret helt til den forventede tid. :lol:
Og heldigvis har jule- og fødselsdage det med at komme igen, så du kan være fleksibel mht. året. :wink:
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Fik Oceans og mit Tang Garden. De har begge allerede været på bordet, så det er OK :-)
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9158
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Stony wrote: Fri Apr 24, 2020 2:02 pm Jeg har haft et godt øje til Ankh, og i dag sprang jeg på.
...og så endte jeg med at gå kontra, og springe fra igen. Til gengæld fik jeg kigget på Unknown Planet, som jeg valgte at springe på i stedet.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5107
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 480 times
Been thanked: 519 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

^Jeg har været meget begejstret for Blood Rage og også glad for Rising Sun. Men jeg bryder mig ikke meget om Ankhs visuelle stil, og der er også noget ved slutspillet, jeg ikke bryder mig om.
Jeg satser på at få mit Egypten-fix med Kemet i maj i stedet.
Bestilt: The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
goldbaek
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 102
Joined: Mon Sep 12, 2016 10:39 am
Location: Vallensbæk
Has thanked: 9 times
Been thanked: 6 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by goldbaek »

Jeg har gennem noget tid haft kig på Unmatched-serien, men ikke rigtig fået gjort noget ved det. Forleden kom både Unmatched: Robin Hood vs. Bigfoot og Unmatched: Bruce Lee så igen på lager, og denne gang slog jeg til. Generelt er 1v1/skirmish/figur-spil ikke rigtig noget, der kommer på bordet herhjemme, og det i endnu mindre grad under Corona, så nu må vi se om samme skæbne overgår Unmatched...
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Så fik jeg mit allerførste 18xx spil. Det blev 18Chesapeake som jeg backede sammen med Skumle og andre. Aner intet om det - tænkte bare idéen var god da jeg fik den. Må se om jeg får det spillet :-)
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5107
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 480 times
Been thanked: 519 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Blitzkrieg har fået pæne ord rundt omkring, og til ca. 200 kr inkl. porto måtte det prøves, så det dukkede op fra Hyggeonkel i går.
Bestilt: The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3949
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 129 times
Been thanked: 122 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Andrea »

Vi fik de tre 'scenarier' til 50 Clues af et vennepar, vi havde besøg af den anden dag. Det var helt perfekt, for jeg havde kigget på spillet tidligere i år, da jeg overvejede at købe det. Tror det skal spilles i løbet af efteråret :-)
Post Reply