Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Fik min Kickstarter-version af Serengeti i går. Et lille card drafting 2p spil som jeg glæder mig til at få prøvet :-)
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by BlueSwan »

Jeg har simpelthen fået bestilt et brætspillebord til mit sommerhus. Lidt vildt, synes jeg. Er spændt på hvad jeg synes om det når det kommer.

Jeg har late-pledget via denne kickstarter: https://www.kickstarter.com/projects/37 ... -every-day
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
goldbaek
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 102
Joined: Mon Sep 12, 2016 10:39 am
Location: Vallensbæk
Has thanked: 9 times
Been thanked: 6 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by goldbaek »

Jeg faldt over et godt tilbud på et brugt Descent: Journeys in the Dark incl. udvidelsen Lair of the Wyrm. Sælgers børn har vist været i gang med fingermalingen på nogle af figurerne, men udvidelsen var unpunched og prisen så sprød, at man ikke kan tillade sig at klage - så ingen klager herfra! :)
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Så kom app'en endeligt til U-Boot the board game, så nu kan jeg få det prøvet. Fik spillet for et stykke tid siden, og glæder mig til real time coop ubådssim i brætspilsform. Bliver skide godt.
Skumle
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 183
Joined: Thu Feb 18, 2016 12:27 am
Location: Vordingborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Skumle »

Fik Gentes Deluxfied ind af døren, har i midlertig købt 1st edition og se ikke behovet for opgradering af komponenterne for mit vedkommende. Så det ryger til salg snarest
User avatar
goldbaek
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 102
Joined: Mon Sep 12, 2016 10:39 am
Location: Vallensbæk
Has thanked: 9 times
Been thanked: 6 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by goldbaek »

I morges var GLS forbi med en hulens masse pap og plastik i form af Heroes of Land, Air & Sea fra Kickstarter - så det inkluderede også Order & Chaos, Pestilence samt en bunke mindre udvidelser.
Image
PeterLageri
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 82
Joined: Wed Feb 05, 2014 10:18 pm
Favoritspil: Advanced Squad Leader
Empires In Arms.
Guns of August.
Korean War
The Longest Day
1830
Republic of Rome.
Generelt spil fra The Avalon Hill Game Company og Victory Games fra før Hasbro.
Robo Rally.
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by PeterLageri »

Goblen wrote: Thu Mar 07, 2019 6:27 pm Så kom app'en endeligt til U-Boot the board game, så nu kan jeg få det prøvet. Fik spillet for et stykke tid siden, og glæder mig til real time coop ubådssim i brætspilsform. Bliver skide godt.
Skal det på bordet ved DC 2019? Så vil jeg gerne med ombord, Herr Kaleun.

Mvh
Peter
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

PeterLageri wrote: Mon Mar 11, 2019 2:05 pm
Goblen wrote: Thu Mar 07, 2019 6:27 pm Så kom app'en endeligt til U-Boot the board game, så nu kan jeg få det prøvet. Fik spillet for et stykke tid siden, og glæder mig til real time coop ubådssim i brætspilsform. Bliver skide godt.
Skal det på bordet ved DC 2019? Så vil jeg gerne med ombord, Herr Kaleun.

Mvh
Peter
Det tænker jeg da er en god idé :-)
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Hentede mit Wingspan i går som jeg har købt brugt :-) Det var dog stadig helt uåbnet.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9158
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Jeg modtog et af de mange Kickstartere fra sidste år.

Det var The Island of El Dorado samt udvidelsen dertil.

For et par uger siden, kom Teotihuacan endelig ind ad døren. Den blev pre-ordered kort efter Essen, men det var åbenbart først nu at de endelig fik den på lager.

Og så har jeg fået købt lidt udvidelser.

Først og fremmest er det blevet til Game of Thrones udvidelsen Mother of Dragons. Den er nok kandidat til at ryge på bordet til Djengis Con. Det bliver jo midt i at sidste sæson ruller over skærmen. :)

Dertil har jeg købt de to udvidelser til Leaving Earth. Stations samt Outer Planets.

Det var liiiiiige før antallet af uåbnede/uspillede spil på hylderne kom under en tredjedel af den samlede samling. Det går ikke... 8)
Sidst spillet:
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5107
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 480 times
Been thanked: 519 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

I går var jeg forbi Bastarden og hente mine seneste KS-samkøb, Getaway Driver og Museum. Og da jeg nu var derinde, kunne jeg jo lige så godt snuppe Exit: The Secret Lab (dk udgave) med hjem til familien.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Hoppede på Zombicide: Black Plague i dag. Glæder jeg mig til at få prøvet :-)
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Goblen »

Fik mit Dragon Keepers i går. Vital Lacerdas børnespil :-)
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9158
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Stony »

Jeg vil bare lige skrive, og prale lidt med min søde og forstående hustru.

Jeg har jo et nytårsforsæt på kun at købe fem spil i år. Taget i betragtning at vi kun er godt og vel en tredjedel igennem året, bekymrede det mig lidt, at jeg kun var et spil fra at have opbrugt min kvote. Jeg var egentlig sprunget på kickstarteren til On Mars fra Lacerda. Men jeg tænkte at de sidste Lacerda spil - som jeg også købte - alle var sjove nok, så var de ikke gode nok til at jeg ønskede at beholde dem i samlingen. Så selv om Mars-temaet pirrede mig, så valgte jeg at springe fra igen, og se om ikke det skulle være muligt at få prøvet spillet på anden vis når det kommer.

Anne har så grublet over hvad i alverden hun skulle give mig i fødselsdagsgave senere på måneden. Så da jeg berettede om min beslutning om at springe fra igen, sprang hun til. Det bliver så en fødselsdagsgave i stedet. Om det så bliver en tidlig fødselsdags gave, da jeg allerede har fået den nu, eller om det bliver en sen fødselsdagsgave, da den først leveres til Oktober, vil jeg lade være op til læseren selv at vurdere. :lol:

Det gjorde så at jeg havde fået frigjort et af mine fem køb. Det brændte jeg selvfølgelig straks af på noget andet: Campaign Trail. :oops:

Nøj, der er langt til nytår.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14570
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 441 times
Been thanked: 614 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Stony wrote: Sat May 04, 2019 11:55 am Jeg vil bare lige skrive, og prale lidt med min søde og forstående hustru. [...]
Det er altid dejligt med en opbyggelig solstrålehistorie!

Jeg kan så prøve at matche din historie med at jeg igår af min kone fik foræret et eksemplar af Taluva Deluxe - og at hun spillede det med mig! To gange! :lol:
frouvne, administrator

Image
Post Reply