Hvor køber folk deres spil i DK?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
Dummiz
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 222
Joined: Mon Oct 03, 2016 10:32 pm
Favoritspil: Clank,hive,Roll for the Galaxy,7 wonders Duel,Legendary Marvel
Location: Randers
Been thanked: 1 time

Hvor køber folk deres spil i DK?

Post by Dummiz »

Som overskriften siger hvor køber i jeres spil her i DK? Syntes tit at snydepels,hyggeonkel og Spillehulen ikke har spillene på lager syntes jeg.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvor køber folk deres spil i DK?

Post by Gunness »

Hvis det er fra nyt så ofte Snydepels. De har et højt serviceniveau. Men ellers er det egl. mest via udenlandske netbutikker, Facebook og herinde.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvor køber folk deres spil i DK?

Post by Larsine »

Jeg bruger mest http://braetspilspriser.dk og lader dem diktere hvor jeg skal købe, med mindre det er en fysisk butik som jeg tilfældigvis kommer forbi, for så køber jeg bare det jeg har lyst til at købe.
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Hvor køber folk deres spil i DK?

Post by Mikkel »

Jeg har nok købt de fleste af mine spil brugt via Facebook eller siden her.

Når der skal købes spil til mit arbejde, så køber jeg hos Hyggeonkel. Det der især trækker hos ham, er den service han yder. Han besvarer mails næsten før man har skrevet dem og beder man ham undersøge noget, så bliver man opdateret undervejs i processen. En SUPER service og en fornøjelse at handle hos ham.

Et eksempel er, at jeg har en kollega der var lidt presset i tid og gerne vil købe spillet Back to the future til sin kæreste. Jeg kontaktede Hyggeonkel, han undersøgte sagen og i løbet af meget kort tid, så havde han det på lager og min kollega fik sin gave til hendes kæreste.
Det er noget der tæller i min verden - K U N D E S E R V I C E! :)
Image
Post Reply