Hjælp til at bestille spil fra udlandet.

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
Dummiz
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 222
Joined: Mon Oct 03, 2016 10:32 pm
Favoritspil: Clank,hive,Roll for the Galaxy,7 wonders Duel,Legendary Marvel
Location: Randers
Been thanked: 1 time

Hjælp til at bestille spil fra udlandet.

Post by Dummiz »

Hejsa alle sammen.

Selvom jeg efterhånden er en voksen mand så har jeg aldrig følt mig sikker på at bestille ting hjem fra udlandet og derfor har jeg aldrig prøvet det. Jeg står i den situation at jeg søger brætspillet citrus men kan ikke finde det her hjemme. Er der nogle der kender udlandske sider der har det på lager hvor det er sikkert at bestille hjem fra?

Glædelig jul til jer alle :)
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Re: Hjælp til at bestille spil fra udlandet.

Post by Michael_Olsen »

Jeg ville med stor ro bestille fra enhver butik på denne liste: https://braetspilspriser.dk/item/show/7282/citrus

Bemærk dog, der kan være forskellige udgaver med forskellige sprog. Jeg *tror* nok at den tyske også har engelsk (er en 2-sproget udgave), men jeg er langt fra sikker.
Hvis du bestiller fra Alphaspel eller Boardgameguru skulle det dog ikke være et problem.

Jeg håber det hjælper.
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Hjælp til at bestille spil fra udlandet.

Post by Gunness »

Hej og selv glædelig jul :)

Det letteste er at tjekke Brætspilspriser: https://braetspilspriser.dk/item/show/7282/citrus
Og så vælge sig en forhandler.

Normalt skal man holde øje med, om man får en engelsk/tysk/fransk/whatever udgave, men så vidt jeg kan se, findes den kun i en engelsk/tysk udgave? Alle forhandlerne sender inden for EU, så du får ikke problemer med moms og told. Og jeg er ikke bekendt med, at der skulle være nogen af forhandlerne, der var mindre troværdige*. Hvis noget kan jeg kun anbefale tyske Spiele Offensive. Hold øje med porto, især hvis du vil købe flere ting. Der kunne jo være noget at spare.

*: Modsat fx danske Kelz0r, der flere gange er blevet kritiseret for ikke at have de ting på lager, de reklamerer med.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Post Reply