Leveringstid fra 365games.co.uk?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
Dummiz
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 222
Joined: Mon Oct 03, 2016 10:32 pm
Favoritspil: Clank,hive,Roll for the Galaxy,7 wonders Duel,Legendary Marvel
Location: Randers
Been thanked: 1 time

Leveringstid fra 365games.co.uk?

Post by Dummiz »

Er der nogle der har bestilt noget der fra der ca. Ved hvor længe de tager om at fragte til Danmark? Har for første gang nogensinde bestilt noget fra udlandet så aner ikke hvor lang tid sådan noget burde tage. Jeg kan bare se spillet er sendt der fra D.6 december :)
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Leveringstid fra 365games.co.uk?

Post by JoelP »

Regn med en uges tid fra UK
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Leveringstid fra 365games.co.uk?

Post by Gunness »

Enig... og vær indstillet på, at det ikke altid er pakket lige godt ind. Men deres priser er gode :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Re: Leveringstid fra 365games.co.uk?

Post by Michael_Olsen »

Gunness wrote:Enig... og vær indstillet på, at det ikke altid er pakket lige godt ind. Men deres priser er gode :)
Det var vist dig der havde en uheldig oplevelse med indpakning, og nævnte det i en anden tråd hvor jeg foreslog at du kontaktede dem? Hvad sagde de til det? Jeg har kun gode erfaringer med dem, både med hensyn til forsendelse og med hensyn til kundeservice.
Image
Dummiz
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 222
Joined: Mon Oct 03, 2016 10:32 pm
Favoritspil: Clank,hive,Roll for the Galaxy,7 wonders Duel,Legendary Marvel
Location: Randers
Been thanked: 1 time

Re: Leveringstid fra 365games.co.uk?

Post by Dummiz »

Takker mange gange for svarene :)
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Leveringstid fra 365games.co.uk?

Post by Gunness »

Nej, det var nu BlueSwan. Jeg havde haft spillet i lidt tid på det tidspunkt, så det virkede lidt sent at klage på det tidspunkt. Men ellers har du da ret :)

I øvrigt tænker jeg, at hvis de er vant til at pakke spillene meget sparsomt ind, kan det ikke være fordi de plejer at gå så meget op i "forsendelsessikkerhed"?
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Re: Leveringstid fra 365games.co.uk?

Post by Michael_Olsen »

Gunness wrote:Nej, det var nu BlueSwan. Jeg havde haft spillet i lidt tid på det tidspunkt, så det virkede lidt sent at klage på det tidspunkt. Men ellers har du da ret :)

I øvrigt tænker jeg, at hvis de er vant til at pakke spillene meget sparsomt ind, kan det ikke være fordi de plejer at gå så meget op i "forsendelsessikkerhed"?
Jeg tror personligt at deres politik er: Pak det rimeligt ind, men billigt. Håb det bedste. Som regel går det fint, men de sjældne gange det går galt må vi tage balladen. At pakke det dyrere ind er en forsikring som er for dyr (tænker jeg de tænker).

Lidt ligesom Kelz0r, bortset fra de ikke altid vil tage balladen :twisted:
Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Leveringstid fra 365games.co.uk?

Post by BlueSwan »

Michael_Olsen wrote:
Gunness wrote:Enig... og vær indstillet på, at det ikke altid er pakket lige godt ind. Men deres priser er gode :)
Det var vist dig der havde en uheldig oplevelse med indpakning, og nævnte det i en anden tråd hvor jeg foreslog at du kontaktede dem? Hvad sagde de til det? Jeg har kun gode erfaringer med dem, både med hensyn til forsendelse og med hensyn til kundeservice.
Jeg kontaktede dem og sendte et billede af spillet med skader og hørte aldrig fra dem. Så det var ikke synderligt imponerende.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Re: Leveringstid fra 365games.co.uk?

Post by Michael_Olsen »

BlueSwan wrote:Jeg kontaktede dem og sendte et billede af spillet med skader og hørte aldrig fra dem. Så det var ikke synderligt imponerende.
Nej, det er jeg skuffet over. Tak for info, så ved jeg at jeg skal passe på i fremtiden.
Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Leveringstid fra 365games.co.uk?

Post by BlueSwan »

Michael_Olsen wrote:
BlueSwan wrote:Jeg kontaktede dem og sendte et billede af spillet med skader og hørte aldrig fra dem. Så det var ikke synderligt imponerende.
Nej, det er jeg skuffet over. Tak for info, så ved jeg at jeg skal passe på i fremtiden.
Interessant nok skrev jeg til dem igen efter at have skrevet i denne tråd og nu skriver de så tilbage at jeg skal sende et billede til dem af skaden. Det havde jeg så allerede gjort i den første mail, men nu prøver jeg igen.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Re: Leveringstid fra 365games.co.uk?

Post by Michael_Olsen »

BlueSwan wrote:
Michael_Olsen wrote:
BlueSwan wrote:Jeg kontaktede dem og sendte et billede af spillet med skader og hørte aldrig fra dem. Så det var ikke synderligt imponerende.
Nej, det er jeg skuffet over. Tak for info, så ved jeg at jeg skal passe på i fremtiden.
Interessant nok skrev jeg til dem igen efter at have skrevet i denne tråd og nu skriver de så tilbage at jeg skal sende et billede til dem af skaden. Det havde jeg så allerede gjort i den første mail, men nu prøver jeg igen.
Tak for info. Du må meget gerne lige melde tilbage når det er afsluttet, her eller i den oprindelige tråd. Nu har jeg jo lagt godt ord ind for dem, og så er det rart at få af vide om det var en fejltagelse.
Image
User avatar
retry
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 34
Joined: Sat Jul 19, 2008 10:10 pm
Favoritspil: Combat Commander; Commands & Colors: Ancients; Commands & Colors: Napoleonics; Memoir '44; Battle Cry; BattleLore; Go; Claustrophobia
Location: Farum
Contact:

Re: Leveringstid fra 365games.co.uk?

Post by retry »

BlueSwan wrote:
Michael_Olsen wrote:
BlueSwan wrote:Jeg kontaktede dem og sendte et billede af spillet med skader og hørte aldrig fra dem. Så det var ikke synderligt imponerende.
Nej, det er jeg skuffet over. Tak for info, så ved jeg at jeg skal passe på i fremtiden.
Interessant nok skrev jeg til dem igen efter at have skrevet i denne tråd og nu skriver de så tilbage at jeg skal sende et billede til dem af skaden. Det havde jeg så allerede gjort i den første mail, men nu prøver jeg igen.
Jeg afmeldte deres nyhedsbrev efter at have læst om jeres oplevelser her. Jeg gav dem den begrundelse, at jeg ikke længere ønskede at blive fristet til at købe noget, som så risikerede at ende med en dårlig oplevelse pga mangelfuld indpakning, jævnfør hvad flere danske brugere havde berettet om i et dansk internetforum. - Det kan være det har været medvirkende til at få dem ud af hullerne.
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Leveringstid fra 365games.co.uk?

Post by BlueSwan »

Nå nu har jeg hørt fra dem. De tilbyder mig enten at sende spillet tilbage for en refund eller at jeg beholder spillet men får prisen nedsat med 20%. Jeg vælger det sidste. Det var da altid noget. Godt at jeg skrev til dem igen, hvilket jeg kan takke denne tråd for, så tak til jer! :D
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Post Reply