GGF - con I - 14. september 10-19+spisning

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
Post Reply
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

GGF - con I - 14. september 10-19+spisning

Post by Helle »

Mon ikke det er ved at være på tide, at gemalen min og jeg tager depechen og sætter os på en dato i september for vores næste spilmøde i Valby Medborgerhus???

Det var vældigt hyggeligt sidst - så mon ikke, at det kunne blive det igen.

Der har været et par stykker, der har sagt, at de kunne forestille sig, at flere af deres venner/bekendte, der gerne ville være med. ... og det lyder rigtigt hyggeligt - man skal være velkommen til at invitere gæster med .... det er dog rart i forvejen at vide nogenlunde, hvor mange der kommer, så vi kan bestille passende lokale og bord til spisning - (og også gerne hvem, da vi er nogle meget nysgerrige mennesker her på forum - bare tænk på Andrea :D .... )

Det kan selvfølgelig anbefales, at man påvirker programmet og holde øje med, hvad der sker på den front, så man får reserveret pladser til de ting, som man gerne vil spille ....

Vi arbejder på en dato, men har altså tænkt os at tage initiativet til noget ... bare inden det bliver taget af andre :D

EDIT: Næste gang bliver den 14. september i Valby medborgerhus kl. 10-19... og der vil ligesom de øvrige gange blive taget initiativ til fællesspisning.

Da prisen for leje af lokaler er ændret - så har vi besluttet - at det vil være sådan, at alle deltager i betalingen af lokalerne med en flad 10'er pr. næse. Håber, at det er ok.

Deltagere:

1. Allan/Frouvne
2. Robert
3. Steen/Stony
4. Janne/Kitxune
5. Andrea
6. Annemette/awlinka
7. Brichs
8. Kamilla
9. Jens/ Jens Hoppe
10. Eivind
11. Peter/Peskjens
12. Jens (Andreas bedste halvdel)
13. Jeppe
14. Rune Petersen
15. Kenneth/ Krasch
16. Mik
17. Boris/ Black Sea
18. Maria / Kramme B
19. Dorthe
20. Henriette
21. Martin/MartinMPedersen
22. Tina
23. Jesper (Tinas kæreste)
24. Ole/ Fiil
25. Rebekka (Oles kæreste)
26. Søren / Plaugmann
27. Anders (kommer med Annemette)
28. MesterLars
29. Jondifool / Jonathan



Hvad der er vist interesse for at spille:

.... begynder først at opdatere senere .... Men skriv endelig løs i tråden, hvad I har lyst til, så går vi det hele igennem på et tidspunkt, når vi nærmer os lidt.

Hvad der er vist interesse for at introducere til:

.... begynder først at opdatere senere .... Men skriv endelig løs i tråden, hvad I har lyst til, så går vi det hele igennem på et tidspunkt, når vi nærmer os lidt.
Last edited by Helle on Wed Sep 10, 2008 10:29 pm, edited 24 times in total.
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Re: GGF - con I

Post by Andrea »

Godt initiativ!
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: GGF - con I

Post by Stony »

Lækkert. Count me in! Men en nærmere specificering af dato vil være rart. Jeg tror så at jeg allerede på den anden side af GGF Con, så småt vil begynde at spekulere i en After Essen Con. Sådan en fjorten dages tid efter Essen, hvor folk kan få prøvet nogle af de ting, der er blevet hevet med hjem. Men det skal jeg nok vende tilbage på.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: GGF - con I

Post by Helle »

Stony wrote:Lækkert. Count me in! Men en nærmere specificering af dato vil være rart. Jeg tror så at jeg allerede på den anden side af GGF Con, så småt vil begynde at spekulere i en After Essen Con. Sådan en fjorten dages tid efter Essen, hvor folk kan få prøvet nogle af de ting, der er blevet hevet med hjem. Men det skal jeg nok vende tilbage på.
Det lyder som en skøn idé ....

Altså helt ærligt i forhold til dato på GGF con, så tænker jeg i sådan noget som den 7. eller 14. men jeg skal jo have en aftale på plads med mine svigerforældre først ....
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: GGF - con I

Post by Brichs »

7 eller 14... snakker vi ude i september?

Min kæreste og jeg er i hvert fald interesserede, og når vi har en dato, så lader jeg beskeden runge over det ganske københavn (eller...noget?) og videre til de af mine venner der er interesserede i brætspil.
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: GGF - con I

Post by Frouvne »

Brichs wrote:7 eller 14... snakker vi ude i september? [...]

Ja! Vi skal nok snarest forsøge at indkredse datoen yderligere! Man kan jo evt. give til kende, hvis den ene dato passer bedre end den anden... men jeg tør ikke love, at det får betydning, da vi primært skal have sikret os børne-pasning og det dermed er den vigtigste faktor lige nu.
frouvne, administrator

Image
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Re: GGF - con I

Post by qute »

Jeg er som altid interesseret :D
Image
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: GGF - con I

Post by Brichs »

Kæresten og jeg er i hvert fald interesseret - og der er ingen dato der er bedre end den anden.

Ud af ren og sker nysgerrighed...hvad koster det at leje lokaler i Valby Kulturhus? Kan ikke lige finde priser på deres hjemmeside...
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: GGF - con I

Post by akwlinka »

Jeg er også på. Den 14. September. den 7 er der Consim søndag

God ide med betalingen. 10.- er der ingen der kan mærke.
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: GGF - con I

Post by Helle »

Arrangementet er nu fastlagt til den 14. september - da børnepasningen der lykkedes :D

Så .... man skal være meget velkomne til at melde interesse ind og så bookes der lokale i løbet af de næste par uger, når vi ser, hvordan det ser ud med muligheden for at deltage ....

Vi vil igen forsøge at strikke et program sammen, og man skal være velkommen til at komme med ønsker til, hvad man gerne vil introduceres for, og hvad man gerne vil introducere til ....

Helle
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: GGF - con I - 14. september 10-19+spisning

Post by Jens_Hoppe »

Jeg vil gerne deltage. Ingen idé om hvad jeg vil introducere/prøve endnu - det kan nå at ændre sig mange gange inden september :)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
peskjens
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 274
Joined: Fri Oct 27, 2006 8:47 am
Location: Birkerød

Re: GGF - con I - 14. september 10-19+spisning

Post by peskjens »

Jeg vil gerne deltage d. 14. september.
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Re: GGF - con I

Post by qute »

Helle wrote:Arrangementet er nu fastlagt til den 14. september - da børnepasningen der lykkedes :D

Vi vil igen forsøge at strikke et program sammen, og man skal være velkommen til at komme med ønsker til, hvad man gerne vil introduceres for, og hvad man gerne vil introducere til ....

Helle
Det var godt der nu er styr på det :-)

Jeg vil som altid gerne spille/introducere "Imperial".
Så må vi se om det lykkes denne gang :D

Ellers lyder Nexus ops eller Settlers også godt.
Image
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: GGF - con I - 14. september 10-19+spisning

Post by Brichs »

Ja, Kamilla og jeg er helt sikkert friske. Jeg har ladet beskeden gjalde til mine bekendte, og bedt dem om at hoppe herind og tilmelde sig - både hvis de er interesserede i con'et eller ej ;)

Anyways, hvis nogle er friske på et 2-personers spil, så er jeg frisk på at introducere en gang Fjords!.
Og jeg vil også mægtig gerne introducere Space Beans og Bohnanza!
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Re: GGF - con I - 14. september 10-19+spisning

Post by Jesper »

Jeg er også interesseret...

Jesper
Brichs wrote:Ja, Kamilla og jeg er helt sikkert friske. Jeg har ladet beskeden gjalde til mine bekendte, og bedt dem om at hoppe herind og tilmelde sig - både hvis de er interesserede i con'et eller ej ;)

Anyways, hvis nogle er friske på et 2-personers spil, så er jeg frisk på at introducere en gang Fjords!.
Og jeg vil også mægtig gerne introducere Space Beans og Bohnanza!
Jesper Rugård Jensen
Post Reply