Consimdag søndag 1. februar

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Consimdag søndag 1. februar

Post by Helle »

Frouvne wrote:Min holdning er stadig, at der er god mening i at dobbeltposte spillearrangementet. Generalforsamlingen er vel primært et anliggende, der vedrører medlemmer af Consim og dermed primært hører hjemme i dette under-fora. Mit blodtryk forbliver dog uforandret om man vælger at gøre det ene eller andet,.. :)
Enig, jeg synes begge dele er fint.Jeg har ingen problemer med det ene eller andet :D
User avatar
Eivind
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 38
Joined: Mon Sep 08, 2008 1:31 pm
Location: Valby

Re: Consimdag søndag 1. februar

Post by Eivind »

Helle wrote:Det aner jeg da virkelig ikke, men næppe for at skabe trafik på en mere eller mindre tilfældig hjemmeside ...
Drix, jeg forstår ikke, at du gider bruge krudt på at gøre nar, kritisere og tillægge folk besynderlige motiver - jeg kunne forstå, hvis du tillagde Allan eller jeg det motiv at ville generere trafik, men en ikke-særligt-aktiv bruger ... det er for underligt.
nu ved jeg nu ikke rigtig om det er en klassificering der passer på mig. Det er korrekt at jeg ikke har en høj post-tæller, men der er jo ikke nogen læst-tæller ...


mht placeringen under arrangementer i stedet for i Consims nye underforum:
som det fremgår af topic så er det spilarrangementet primært jeg omtalte, at jeg nævnte generalforsamlingen er mere af hensyn til dem der ved at vores søndagsarrangementer normalt starter kl 11 - men i søndags var den start flyttet af hensyn til at kunne få generalforsamlingen overstået først.


angående KBK: så er det faktisk årsagen til at jeg er på lige nu: jeg mener at have hørt at KBK spiller om tirsdagen, men kan ikke lige huske jeres hjemmeside, så jeg håber at kunne finde en reference her på forum et sted (leder stadig)
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Consimdag søndag 1. februar

Post by Mik »

Eivind wrote:angående KBK: så er det faktisk årsagen til at jeg er på lige nu: jeg mener at have hørt at KBK spiller om tirsdagen, men kan ikke lige huske jeres hjemmeside, så jeg håber at kunne finde en reference her på forum et sted (leder stadig)
www.strategispil.dk

Og ja, de mødes om tirsdagen på Jagtvej 59B. Hvis du skynder dig kan du lige nå det!
Jeg har desværre ladet mig være optaget til anden side, men hvis Martin ikke snart vender tilbage ender det med at jeg også må besøge KBK hveranden tirsdag :)
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Consimdag søndag 1. februar

Post by Helle »

Eivind wrote:
Helle wrote:Det aner jeg da virkelig ikke, men næppe for at skabe trafik på en mere eller mindre tilfældig hjemmeside ...
Drix, jeg forstår ikke, at du gider bruge krudt på at gøre nar, kritisere og tillægge folk besynderlige motiver - jeg kunne forstå, hvis du tillagde Allan eller jeg det motiv at ville generere trafik, men en ikke-særligt-aktiv bruger ... det er for underligt.
nu ved jeg nu ikke rigtig om det er en klassificering der passer på mig. Det er korrekt at jeg ikke har en høj post-tæller, men der er jo ikke nogen læst-tæller ...

Hej Eivind

Det var alene antallet af indlæg jeg refererede til - det jeg mente var, at det var for underligt, at 'beskylde' en bruger, der normalt ikke poster 'over småting' for at ville generere trafik på hjemmesiden ... fordi der blev lavet et indlæg, som jeg opfattede som information.

Beklager meget, hvis du misforstod mig ... eller hvis du følte dig trådt over tæerne.

Helle
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Consimdag søndag 1. februar

Post by Jens_Hoppe »

Mik wrote:Jeg har desværre ladet mig være optaget til anden side, men hvis Martin ikke snart vender tilbage ender det med at jeg også må besøge KBK hveranden tirsdag :)
Eller hver tirsdag, for den sags skyld! ;) (Jeg ved selvfølgelig ikke hvad du har tid til, men klubben har møder hver tirsdag).
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Consimdag søndag 1. februar

Post by Mik »

Jens_Hoppe wrote:Eller hver tirsdag, for den sags skyld! ;) (Jeg ved selvfølgelig ikke hvad du har tid til, men klubben har møder hver tirsdag).
Javist - det var jo derfor jeg skrev at I mødes "om tirsdagen". :?
Image
Post Reply