GG Con søndag den 28. juni 2009
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 641 times
- Been thanked: 943 times
GG Con søndag den 28. juni 2009
Så er det officielt: Den længe omtalte GG Con afholdes søndag den 28. juni 2009 i tidsrummet 10 - 18.
Arrangementet afholdes i Valby Kulturhus i lokale 2, 3.sal og der er som udgangspunkt plads til 35 personer.
Meld venligst tilbage i denne tråd, hvis I ønsker at deltage samt hvilke spil i kunne tænke jer at spille og/eller introducere.
Deltagerliste:
frouvne
Stony
Tobias
jondifool
Black Sea
Kramme B
Gunness (fra kl. 12)
Jens_Hoppe (går tidligt på eftermiddagen)
MesterLars (går måske tidligt på eftermiddagen)
Arrangementet afholdes i Valby Kulturhus i lokale 2, 3.sal og der er som udgangspunkt plads til 35 personer.
Meld venligst tilbage i denne tråd, hvis I ønsker at deltage samt hvilke spil i kunne tænke jer at spille og/eller introducere.
Deltagerliste:
frouvne
Stony
Tobias
jondifool
Black Sea
Kramme B
Gunness (fra kl. 12)
Jens_Hoppe (går tidligt på eftermiddagen)
MesterLars (går måske tidligt på eftermiddagen)
frouvne, administrator

- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Re: GG Con søndag den 28. juni 2009
Hep! Jeg er med! Jeg medbringer og introducerer gerne Automobile. Jeg deltager gerne i Andrea's introduktion af Space Alert. 

Sidst spillet:

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Det er jeg også gerne med på, Andrea!Stony wrote:[...] Jeg deltager gerne i Andrea's introduktion af Space Alert.

frouvne, administrator

- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 191 times
- Been thanked: 193 times
*mumlemumlemumle*Stony wrote:Hep! Jeg er med! Jeg medbringer og introducerer gerne Automobile. Jeg deltager gerne i Andrea's introduktion af Space Alert.
I er sagorasme så konspiratoriske!

Jeg ved ikke pt, om jeg kan komme, men hvis jeg gør, så kræver en introduktion nok et andet lokale, eftersom spillet har en lyd-cd, hvor det er temmelig vigtigt at følge med

- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Ikke noget problem. Du ripper CD'en, og laver den om til MP3. De fleste mennesker har idag en MP3-afspiller, en mobil der kan afspille, eller i hvert fald muligheden for at låne noget der kan afspille. Vupti, vi har hvert vores headset, og skal bare starte musikken samtidig. 

Sidst spillet:

Jeg vil også gerne komme og måske præsentere et eller andet nyt...måske Ideology: The War of Ideas hvis nogen har lyst?

- Stony
- 5000+ indlæg
Jeg medbringer også gerne Steam, såfremt der skulle være interesse.
Sidst spillet:

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
I trådens første indlæg vil jeg løbende opdatere deltagerlisten. P.t. er der endnu 31 pladser tilbage! 

frouvne, administrator

- Black Sea
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung - Location: 2400 NV
-1 = 30Frouvne wrote:I trådens første indlæg vil jeg løbende opdatere deltagerlisten. P.t. er der endnu 31 pladser tilbage!
Jeg er på

VC nr. 5243
Don't think of it as a flame---it's more like an argument that does 3d6 fire damage
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
- Black Sea
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung - Location: 2400 NV
Får hende til at skrive, men den skulle være i vinkelHelle wrote:og kan du ikke lige hive din kone med?

VC nr. 5243
Don't think of it as a flame---it's more like an argument that does 3d6 fire damage
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
Jeg tropper også op og ville meget gerne spille/prøve følgende spil, hvis nogen har mulighed for at tage dem med (ikke prioriteret rækkefølge):
Pandemic
Arkham horror
Giants
Zombie game
Powerboat
Suleika (Marrakesh)
Pandemic
Arkham horror
Giants
Zombie game
Powerboat
Suleika (Marrakesh)
"Jeg hader mandage"
- Garfield the Cat
- Garfield the Cat
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
Mon ikke det skulle være muligt at finde plads til et spil Pandemic?! Jeg ville også være stemt for at prøve et af spillene: Giants, Powerboats eller Suleika.Kramme B wrote:Jeg tropper også op og ville meget gerne spille/prøve følgende spil, hvis nogen har mulighed for at tage dem med (ikke prioriteret rækkefølge):
Pandemic
Arkham horror
Giants
Zombie game
Powerboat
Suleika (Marrakesh)
frouvne, administrator

- Bugge
- 1000+ indlæg
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
Jeg ville gerne have kommet, men skæbnen vil, at jeg skal til 100 års føds'dag (2x50) "out of town" dagen før, og har ingen chance for at nå ind i tide.
Men næste gang...
Søren
Men næste gang...
Søren