Djengis Con : 23-25. april 2010

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Jesper »

Jeg vil foreløbig gerne melde mig til med en enkelt...

Hilsen

Jesper Rugård
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Stony »

Jeg havde glemt at angive en aldersgrænse. Jvf vores debat om emnet tidligere på året, er der for denne første Djengis Con en aldersgrænse på 16 år. Hvis det hele bare kører derudaf, kan det være der er bedre overskud til at sørge for noget børnearrangement også, og så er det ikke utænkeligt at det bliver lavet om til næste år. Men i år holdes det som "voksen-con".
Sidst spillet:
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Helle »

Ok, jamen, så giver det næsten sig selv, hvem af drengene jeg skal sørge for pasning til, og hvem jeg tager med .... :D
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Stony »

Jeg kan se, at jeg på forsiden har skrevet at prisen omfattede morgenmad og aftensmad. Det omfatter naturligvis også frokost. :D

Jeg retter det lige.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Eivind
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 38
Joined: Mon Sep 08, 2008 1:31 pm
Location: Valby

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Eivind »

jeg vil også gerne med
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 504 times
Been thanked: 555 times

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Gunness »

Maibritt og jeg vil gerne være mæ'!
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
MartinK
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 115
Joined: Tue Aug 18, 2009 4:59 pm
Favoritspil: Conquest of Nerath, 1812, Age of Steam, Puerto Rico
Location: Roskilde

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by MartinK »

Jeg melder mig med på den forløbige tilmelding
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Helle »

Hej Martin

Velkommen til!!!!!!

... lægger du ikke lige en kort intro om dig .... der er en tråd til det under 'Small Talk' ... hvad du spiller ... og den slags... :D

Man er vel nysgerrig .... :roll:
User avatar
Jeppe
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 128
Joined: Tue Jun 06, 2006 1:03 pm
Location: Roskilde
Been thanked: 19 times

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Jeppe »

Det lyder som en super mulighed. Jeg vil gerne tilmelde mig arrangementet.

Hilsner
Jeppe Øster
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Mikkel »

Min kæreste og jeg synes dette arrangement ser rigtig spændene ud :)

Som I nok kan se på mine/vores tråde, så har vi ikke den store spil-erfaring, da vi ikke rigtig har spillet så mange af de spil der bliver spillet hjemme hos jer andre.
Så:
1)Er der nogle erfarings-krav for at kunne tilmelde sig, eller gennemgår man evt. lige reglerne for det spil der bliver spillet ved det pågældende bord?

2)Hvordan med spillene? Tager vi bare med, eller aftales dette efter at tilmeldingen er lukket?

Pft og tak for et godt initiativ.

Mvh Mikkel & Helle
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Helle »

Hej Mikkel og Helle

Egentlig er det vel Steen, der bør svare, da han arrangerer turen, men jeg kan alligevel ikke helt lade være med at give mit besyv med ...

Jeg kan ikke forestille mig, at der ikke introduceres til regler før et spil, da der er rigtigt mange spil, som den ene eller anden ikke har spillet. Så derfor handler det vel ikke så meget om spilerfaring egentlig, men mere om man tror, at typen af spil passer til det, som man selv har lyst til at spille ....

Helle
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Stony »

maxell wrote:Min kæreste og jeg synes dette arrangement ser rigtig spændene ud :)

Som I nok kan se på mine/vores tråde, så har vi ikke den store spil-erfaring, da vi ikke rigtig har spillet så mange af de spil der bliver spillet hjemme hos jer andre.
Så:
1)Er der nogle erfarings-krav for at kunne tilmelde sig, eller gennemgår man evt. lige reglerne for det spil der bliver spillet ved det pågældende bord?
Der er ingen krav. Men hvis du søger efter folk du kan spille Matador med, kan det godt være at du kommer på en udfordring. :D
Vi har alle det tilfælles, at vi godt kan lide at spille brætspil. Der findes mange forskellige slags, men med et arrangement med (forhåbentlig) 20-30 personer, skulle det være underligt om ikke der er nogen der har lyst til at spille noget, som I også gerne vil spille.
maxell wrote:2)Hvordan med spillene? Tager vi bare med, eller aftales dette efter at tilmeldingen er lukket?
Jeg regner med at folk hver især medbringer spil, som de gerne vil have på bordet. Det bliver forhåbentlig til en skøn blanding af spil man selv kender og introducerer, og så spil man selv bliver introduceret til af andre. Nogle folk har så mere at kunne introducere end andre. Jeg regner med at lave en eller anden form for konkurrence, hvor folk tilmelder sig forskellige spil. Man behøver heller ikke her kende spillene i forvejen for at deltage.

Jeg er ikke sikker på om jeg skal tolke dit indlæg som en tilmelding, så du må lige vende retur hvis jeg skal skrive jer på.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Mikkel »

Helle wrote:Hej Mikkel og Helle

Egentlig er det vel Steen, der bør svare, da han arrangerer turen, men jeg kan alligevel ikke helt lade være med at give mit besyv med ...

Jeg kan ikke forestille mig, at der ikke introduceres til regler før et spil, da der er rigtigt mange spil, som den ene eller anden ikke har spillet. Så derfor handler det vel ikke så meget om spilerfaring egentlig, men mere om man tror, at typen af spil passer til det, som man selv har lyst til at spille ....

Helle
Hej Helle og tak for dit input! :) Jeg kan se at Steen har svaret, også :wink:
Image
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Mikkel »

Hej igen.

Det var ikke en tilmeldning, det første reply vi sendte. Vi skulle blot lige have nogle ting på plads, inden vi sagde ja tak :wink:

Men nu får du vores officielle JA TAK til arrangementet. Vi glæder os! :D
Image
User avatar
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 857
Joined: Mon May 01, 2006 7:24 am
Location: Lynge

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Tobias »

Hey...Det er jo lige ved siden af, hvor jeg bor. Jeg tilmelder mig men sover nok hjemme.
Image
Post Reply