Viking-Con 32

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Viking-Con 32

Post by BlueSwan »

Håber meget at kunne komme. Satser på at deltage i Netrunner og Dominion turneringerne.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Viking-Con 32

Post by BlueSwan »

Er der nogen der ved om forhåndstilmelding er nødvendig for at komme til at spille i turneringerne? For det første skal man tilsyneladende være medlem for at forhåndstilmelde sig og for det andet er jeg selv i den situation at der nok går et pænt stykke tid før jeg ved om jeg kan komme.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Viking-Con 32

Post by Larsine »

Du må medbringe alt det du har lyst til.

Vi plejer at have lasagne med til fredag aften, mad til morgenmad/frokost lørdag og søndag, og købe pizza lørdag aften.

Med en bil og nogle køletasker fungere det perfekt, og prisen slå det man kan købe på VC.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Viking-Con 32

Post by Larsine »

Medlem = forudbetaling = sparede penge.

Du bliver også medlem når du betaler i døren, det koster bare ekstra.

De holder altid nogle pladser tilbage, som kun kan reserveres ved personligt fremmøde. Pladserne bliver normalt frigivet et modul eller 2 før turneringen skal afholdes. Ved nogle turneringer kan man godt opleve at folk står i kø for at kunne tilmelde sig, men du kan også opleve at der kommer ledige pladser i løbet af connen, når folk melder fra fordi de heller vil spille noget andet.
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Viking-Con 32

Post by BlueSwan »

Larsine wrote:Medlem = forudbetaling = sparede penge.

Du bliver også medlem når du betaler i døren, det koster bare ekstra.

De holder altid nogle pladser tilbage, som kun kan reserveres ved personligt fremmøde. Pladserne bliver normalt frigivet et modul eller 2 før turneringen skal afholdes. Ved nogle turneringer kan man godt opleve at folk står i kø for at kunne tilmelde sig, men du kan også opleve at der kommer ledige pladser i løbet af connen, når folk melder fra fordi de heller vil spille noget andet.
Ah, ok. Takker! :)
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: Viking-Con 32

Post by Aratar »

En kammerat og jeg har en ledig plads i bilen fra Holstebro over Aarhus til Viking Con søndag. Er der én, der gerne vil med? Vi kører fredag eftermiddag (så vi er fremme ml. kl. 19 og 21) og retur ca. kl. 14 søndag. Vi splejser om benzin og broafgiften.
Image
Post Reply