Djengis Con V - Planlægning m.m.

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
Post Reply
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by larkin »

Jens_Hoppe wrote: Hvis det er OK med Helle og larkin, vil jeg gerne flytte mit Castaways til fredag aften.
Og hvis det sker, vil jeg gerne deltage i Roberts AoI: South Africa, lørdag formiddag.
Hej Jens
Det er helt i orden - faktisk skulle man tro, at du kunne læse mine tanker.
Jeg vil meget gerne være med til at flytte Castaways til fredag, så jeg kan deltage i AoI: South Africa lørdag formiddag
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by digter »

larkin wrote:
Jens_Hoppe wrote: Hvis det er OK med Helle og larkin, vil jeg gerne flytte mit Castaways til fredag aften.
Og hvis det sker, vil jeg gerne deltage i Roberts AoI: South Africa, lørdag formiddag.
Hej Jens
Det er helt i orden - faktisk skulle man tro, at du kunne læse mine tanker.
Jeg vil meget gerne være med til at flytte Castaways til fredag, så jeg kan deltage i AoI: South Africa lørdag formiddag
!?!???!!!!

Fair nok, jeg forstår en hentydning. Jeg dropper Castaways, så kan i få lov til at komme på ø-hop med Jonezy fredag aften. Men det er under stort oprør og fortørnelse! :)

Jeg flytter derfor X-wing til modul 2: [ledig (eller digter)], [chr88], [ledig], [ledig]. Jeg opgiver som sagt gerne min plads, hvis der er nogen der gerne vil have den.
Aratar wrote:Der er særligt tre spil, jeg godt kunne tænke mig at få prøvet:
1775
Ja, det kunne jeg også godt tænke mig at få prøvet. Jeg kender dog kun Joel herinde fra der har det og han kommer ikke? Det kunne ellers være fedt at få det smidt ind i modul 3? Anyone?

Håber også at der er nogen der tager going going Gone! med som filler?
Image
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by larkin »

digter wrote:
larkin wrote:
Jens_Hoppe wrote: Hvis det er OK med Helle og larkin, vil jeg gerne flytte mit Castaways til fredag aften.
Og hvis det sker, vil jeg gerne deltage i Roberts AoI: South Africa, lørdag formiddag.
Hej Jens
Det er helt i orden - faktisk skulle man tro, at du kunne læse mine tanker.
Jeg vil meget gerne være med til at flytte Castaways til fredag, så jeg kan deltage i AoI: South Africa lørdag formiddag
!?!???!!!!

Fair nok, jeg forstår en hentydning. Jeg dropper Castaways, så kan i få lov til at komme på ø-hop med Jonezy fredag aften. Men det er under stort oprør og fortørnelse! :)

Jeg flytter derfor X-wing til modul 2: [ledig (eller digter)], [chr88], [ledig], [ledig]. Jeg opgiver som sagt gerne min plads, hvis der er nogen der gerne vil have den.
argh sorry, jeg havde ikke set dig på listen - Er der andre, der kan introducere Castaways?
User avatar
Black Sea
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 439
Joined: Thu May 04, 2006 8:32 pm
Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung
Location: 2400 NV

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Black Sea »

Spiller også meget gerne Terra Mystica i modul 3.
VC nr. 5243
Don't think of it as a flame---it's more like an argument that does 3d6 fire damage
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Sir William »

Black Sea wrote:Spiller også meget gerne Terra Mystica i modul 3.
Selvfølgelig gør du det :P :D :wink:
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Jens_Hoppe »

Black Sea wrote:Spiller også meget gerne Terra Mystica i modul 3.
Jeg forestillede mig mere TM som en slags filler vi sad og spillede når vi ikke lige havde andet at lave. :mrgreen:
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Stony »

Terra Mystica skrev jeg egentlig bare på. Det var mest tænkt som et tilbud til at blive introduceret. Måske det vil give mening at oprette et bord to, hvor folk der allerede kender reglerne bare kan kaste sig over det...?
Sidst spillet:
Image
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by larkin »

Stony wrote:Terra Mystica skrev jeg egentlig bare på. Det var mest tænkt som et tilbud til at blive introduceret. Måske det vil give mening at oprette et bord to, hvor folk der allerede kender reglerne bare kan kaste sig over det...?
Jeg har i hvert fald ikke spillet det endnu (skal nok tjekke regler)
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Gunness »

Jeg vil gerne med på Castaways.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by digter »

Gunness wrote:Jeg vil gerne med på Castaways.
Den nuværende Castaways er fyldt op

Men vi kan måske oprette et nyt spil lørdag eftermiddag hvis nogen gider at forklare reglerne?
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Helle »

Det ville være fantastisk, hvis der kom til at ligge Robinson og Castaway i forlængelse af hinanden fredag aften - og jeg vil gerne på begge.
Jens Hoppe - du må således meget gerne få flyttet Castaway modulet :D .
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Jens_Hoppe »

Helle wrote:Jens Hoppe - du må således meget gerne få flyttet Castaway modulet :D .
Problemet er vist at digter - som først foreslog spillet - ikke kan være med fredag.

Mit forslag er at vi afholder to spil Castaways:

Fredag aften: Jeg introducerer og deltager.
Lørdag formiddag: Jeg introducerer, men deltager ikke.

Og som sagt, hvis det ovenstående kan lade sig gøre, vil jeg efter regelforklaringen om lørdagen gerne deltage i Age of Industry: South Africa.

digter, ville denne løsning være ok med dig? Hvis ja, kan folk melde ind, om de helst vil være med på Castaways fredag aften eller lørdag formiddag.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by larkin »

Jens_Hoppe wrote:
Helle wrote:Jens Hoppe - du må således meget gerne få flyttet Castaway modulet :D .
Problemet er vist at digter - som først foreslog spillet - ikke kan være med fredag.

Mit forslag er at vi afholder to spil Castaways:

Fredag aften: Jeg introducerer og deltager.
Lørdag formiddag: Jeg introducerer, men deltager ikke.

Og som sagt, hvis det ovenstående kan lade sig gøre, vil jeg efter regelforklaringen om lørdagen gerne deltage i Age of Industry: South Africa.

digter, ville denne løsning være ok med dig? Hvis ja, kan folk melde ind, om de helst vil være med på Castaways fredag aften eller lørdag formiddag.
Det lyder meget fornuftigt Jens.
Jeg vil fortsat gerne på Castaways fredag. Jeg vil også gerne vente på jens til AoI lørdag ;-)
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Gunness »

digter wrote:
Gunness wrote:Jeg vil gerne med på Castaways.
Den nuværende Castaways er fyldt op

Men vi kan måske oprette et nyt spil lørdag eftermiddag hvis nogen gider at forklare reglerne?
Jeg har mistet overblikket. Er Castaways fredag aften eller lørdag formiddag lige nu? Og du har indtaget den sidste plads eller hvordan (den står som ledig, men Steen kan selvfølgelig heller ikke nå at opdatere hele tiden)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Helle »

Jens_Hoppe wrote:
Helle wrote:Jens Hoppe - du må således meget gerne få flyttet Castaway modulet :D .
Problemet er vist at digter - som først foreslog spillet - ikke kan være med fredag.

Mit forslag er at vi afholder to spil Castaways:

Fredag aften: Jeg introducerer og deltager.
Lørdag formiddag: Jeg introducerer, men deltager ikke.

Og som sagt, hvis det ovenstående kan lade sig gøre, vil jeg efter regelforklaringen om lørdagen gerne deltage i Age of Industry: South Africa.

digter, ville denne løsning være ok med dig? Hvis ja, kan folk melde ind, om de helst vil være med på Castaways fredag aften eller lørdag formiddag.
Deltager meget gerne fredag aften.
Helle
Post Reply