Djengis Con V - Planlægning m.m.

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by chr88 »

digter wrote:Modul 3: X-Wing Miniatures & Battlelore 2nd edition: [chr88], [Jakob], [ledig], [ledig]. begge spil er 1on1 og vi skifter halvvejs. Hvis der er stor interesse for X-wing, så spiller vi 2on2. digter forklarer regler og spiller med, hvis der mangler spillere.
Det lyder godt! :)
Forresten vil Jakob måske kun spille Battlelore 2nd edition (ved det ikke?), men mon ikke vi finder ud af det. Det kræver selvfølgelig lige, at mindst en anden tilmelder sig, så vi kan skifte hold/spil og sådan. Og folk må vel også gerne melde sig til, hvis de kun vil spille det ene eller det andet, men det styrer digter selvfølgelig :)
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Stony »

Jeg har opdateret. Jeg har endnu ikke tilføjet Das Motorsportspiel. Jeg mangler lige en gamemaster, for at være sikker på at det er ok at det ligger i det modul, spillerloft osv...
Sidst spillet:
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Frouvne »

Larsine wrote:Jeg er altid klar på Das Motorsportspiel, men det har jo en tendens til at lave lidt larm, og kan hytten håndtere det?

Mon ikke det går, hvis vi holder os i det lokale, hvor vi plejer at spise?! Vil du i givet fald stå for introduktion, Larsine?

Bostrup wrote:Jeg kunne godt tænke mig at prøve Patchistory. Frouvne?

Den hopper jeg over i denne omgang. Jeg vil gerne prøve nogle spil, jeg ikke har lejlighed til i hverdagen og Patchistory er et af de spil, jeg har spillet mest i år.

solsikke wrote:Jeg vil gerne være med til Trajan og Nations.

Jeg kunne godt tænke mig at prøve Lewis og Clark samt Snow Tails (har dem ikke selv).

Jeg afventer i spænding, om der er nogen, der stiller op med Lewis & Clark. Det er et af de spil, jeg godt kunne tænke mig at prøve ved lejlighed.
frouvne, administrator

Image
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by chr88 »

Stony wrote:Jeg har opdateret. Jeg har endnu ikke tilføjet Das Motorsportspiel. Jeg mangler lige en gamemaster, for at være sikker på at det er ok at det ligger i det modul, spillerloft osv...
Dominant Species er rykket til lørdag aften, altså modul 4. :) Alle deltagerne har sagt god for det.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Stony »

...og der har den stået lææææænge, hvis du spørger mig. :P
Sidst spillet:
Image
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Aratar »

Frouvne wrote:Jeg afventer i spænding, om der er nogen, der stiller op med Lewis & Clark. Det er et af de spil, jeg godt kunne tænke mig at prøve ved lejlighed.
Vil også rigtig gerne prøve det!

Stony - vil du ikke oprette Kemet i modul 4? Med fem pladser. Det ser ud til, at de, der har ytret interesse for det (Jeppe, Jakob og Joney) ud over mig, alle kan på det tidspunkt.
Image
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Aratar »

Aratar wrote:Det ser ud til, at de, der har ytret interesse for det (Jeppe, Jakob og Joney) ud over mig, alle kan på det tidspunkt.
Arrgh - nu blev Dominant Species jo rykket!! :cry: :lol:

Så er det nok bedst at tage Modul 3
Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Jonezy »

Aratar wrote:
Aratar wrote:Det ser ud til, at de, der har ytret interesse for det (Jeppe, Jakob og Joney) ud over mig, alle kan på det tidspunkt.
Arrgh - nu blev Dominant Species jo rykket!! :cry: :lol:

Så er det nok bedst at tage Modul 3
Kemet i modul 3 er jeg ihvertfald frisk på, hvis det er. :)
Image
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by akwlinka »

Jeg vil gerne på russian railroads i modul 1
Image
Jakob
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 135
Joined: Fri Jan 25, 2013 7:51 pm
Location: KBH

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Jakob »

Jonezy wrote:
Aratar wrote:
Aratar wrote:Det ser ud til, at de, der har ytret interesse for det (Jeppe, Jakob og Joney) ud over mig, alle kan på det tidspunkt.
Arrgh - nu blev Dominant Species jo rykket!! :cry: :lol:

Så er det nok bedst at tage Modul 3
Kemet i modul 3 er jeg ihvertfald frisk på, hvis det er. :)

Det er dælme ikke nemt når tingene bliver rykket rundt.


Jeg er med på Kemet module 3.
Såfremt det bliver det, må jeg hoppe af Battlelore 2.0 / X-Wing, og prøve at få dem spillet uden for modulerne.

Forbliver Kemet i modul 4, må jeg hoppe af denne for at forblive på Dominant Species, og så vil jeg gerne samtidigt stå fast på Battle Lore / X Wing i modul 3.

mvh
Jakob
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Goblen »

Vil gerne med på en omgang Russian Railroads hvis der er flere der sætter et modul op?

Ellers håber jeg at finde lidt spillere der gider spille det.

/Brian
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Robert »

zutcorp wrote:Jeg står gerne for at spil nations søndag! Tager endda også gerne mit eksemplar med!
Jerg tager mit med. Men det skader jo ikke at have to eks. tilgængelige.

Og jeg må hellere hoppe på Russian Railroads fredag aften hvis der stadig er plads (Hatten af for Stony, der ser ud til at være i stand til at bevare overblikket).
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Foppwin »

Jeg snupper gerne en plads i Russian Railroads i modul 1
Danny

Image
Jakob
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 135
Joined: Fri Jan 25, 2013 7:51 pm
Location: KBH

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Jakob »

Jeg vil også gerne være med på Russian Railroads i module 1 (hvis der er plads på et potientielt hold 2)
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Larsine »

Jeg introducere Das Motorsportspiel.

2-8 spillere (jeg har ikke check på hvem der er interesseret), ca. 2 timer, alt efter hvor mange omgange vi spiller, hvilken bane, og hvor mange spillere vi er.
Post Reply