Djengis Con V - Planlægning m.m.

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Frouvne »

Larsine m.fl. der snakkede om Das Motorsportspiel. Skal vi blæse connen igang med det spil i modul 1? Det kunne være et brag af en start! Jeg deltager i hvert tilfælde gerne, hvis det kommer på der.
frouvne, administrator

Image
zutcorp
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 248
Joined: Sun Jan 06, 2013 3:43 pm
Favoritspil: http://boardgamegeek.com/collection/user/zutcorp
Location: Viby Sj.

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by zutcorp »

Og i skal vel også bruge en noob at køre fra - jeg vil i hvert fald fælt gerne prøve!
Frouvne wrote:Larsine m.fl. der snakkede om Das Motorsportspiel. Skal vi blæse connen igang med det spil i modul 1? Det kunne være et brag af en start! Jeg deltager i hvert tilfælde gerne, hvis det kommer på der.
Carlei
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 463
Joined: Mon Mar 04, 2013 3:27 pm
Location: Taastrup
Has thanked: 1 time

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Carlei »

Jonezy wrote:
chr88 wrote:Angående Dominant Species og deltagerne til dette: Jonezy, chr88, Carlei, Jakob

- jeg ved godt, at planen er at spille det lørdag eftermiddag i modul 3, men ville det gøre noget for jer, hvis vi rykkede det til om aftenen i modul 4? :) Jeg kan se, at ingen af jer er skrevet på til et spil i modul 4, og hvis vi rykker det til der, kan jeg og andre få mulighed for at spille BattleLore/Star Wars X-Wing Miniatures i modul 3, hvor digter i så fald ville kunne stå for det. :)

Og det siger du nu efter at Nations er blevet overtegnet.... Grrrr...;)

Det er fint med mig og så kan vi melde os til at rydde op efter aftensmaden lørdag.


Nogle der er friske på Nations eller Kemet søndag?
Også fint med mig. Og ja, så lad os rydde op efter aftensmad lørdag!
Carlei
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 463
Joined: Mon Mar 04, 2013 3:27 pm
Location: Taastrup
Has thanked: 1 time

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Carlei »

zutcorp wrote:Og i skal vel også bruge en noob at køre fra - jeg vil i hvert fald fælt gerne prøve!
Frouvne wrote:Larsine m.fl. der snakkede om Das Motorsportspiel. Skal vi blæse connen igang med det spil i modul 1? Det kunne være et brag af en start! Jeg deltager i hvert tilfælde gerne, hvis det kommer på der.
Jeg vil også gerne være med. Så kan vi kæmpe om sidstepladsen :wink:
User avatar
Black Sea
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 439
Joined: Thu May 04, 2006 8:32 pm
Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung
Location: 2400 NV

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Black Sea »

Lad os da bare køre ræs fredag aften. Jeg er med på Das Motorsportspiel.
VC nr. 5243
Don't think of it as a flame---it's more like an argument that does 3d6 fire damage
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
User avatar
Bostrup
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 197
Joined: Tue Mar 24, 2009 4:16 pm

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Bostrup »

Jeg kunne godt tænke mig at prøve Patchistory. Frouvne?
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Foppwin »

Nissi wrote:
Sir William wrote:
Myde wrote:Jeg vil meget gerne nuppe den sidste plads til Robinson Crusoe i Modul 5

Derudover vil jeg også meget gerne hoppe på noget Russian Railroads, hvis der arrangeres noget?
Ellers har jeg det og vil meget gerne spille det, hvis du ikke finder andre der vil
Jeg har både Robinson Crusoe og Russian Railroads, som jeg kan tage med også. Og jeg er klar på begge ting også :)
Hvad med at Oprette et russian Railroads i modul 1?

Og vil gerne deltage i Merchants of Venus i modul 4
Danny

Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Larsine »

Jeg er altid klar på Das Motorsportspiel, men det har jo en tendens til at lave lidt larm, og kan hytten håndtere det?
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Myde »

Nissi wrote:
Sir William wrote:
Myde wrote:Jeg vil meget gerne nuppe den sidste plads til Robinson Crusoe i Modul 5

Derudover vil jeg også meget gerne hoppe på noget Russian Railroads, hvis der arrangeres noget?
Ellers har jeg det og vil meget gerne spille det, hvis du ikke finder andre der vil
Jeg har både Robinson Crusoe og Russian Railroads, som jeg kan tage med også. Og jeg er klar på begge ting også :)
Så skal vi måske starte endnu et bord/modul med Robinson, og et med RR? Tror stony har misset at skrive mig på den ene plads der var ledig til Robinson
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Bugge »

Jeg arrangerer gerne et Russian Railroads i Modul 1.

Tager mit eget RR med.

S
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by digter »

zutcorp wrote:Og i skal vel også bruge en noob at køre fra - jeg vil i hvert fald fælt gerne prøve!
Frouvne wrote:Larsine m.fl. der snakkede om Das Motorsportspiel. Skal vi blæse connen igang med det spil i modul 1? Det kunne være et brag af en start! Jeg deltager i hvert tilfælde gerne, hvis det kommer på der.
Zutcorp; Er du ikke på Imperial?
Image
zutcorp
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 248
Joined: Sun Jan 06, 2013 3:43 pm
Favoritspil: http://boardgamegeek.com/collection/user/zutcorp
Location: Viby Sj.

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by zutcorp »

arg, planning is a bitch. Må hellere melde mig fra Imperial igen så. Større chance for at prøve det andetsteds!
solsikke
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 23
Joined: Mon Sep 23, 2013 3:41 pm

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by solsikke »

Jeg vil gerne være med til Russian Railroads i modul 1 hvis der er plads.
Sanne
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by digter »

Jeg fornemmer, eller har i hvert fald en ide om at der er ret mange der har lyst til DMSS? Jeg tager spillet med og har ikke prøvet det før (lur mig om jeg ikke gerne vil prøve det?), så jeg tror der bliver rig mulighed for at prøve det senere?

Apropos larm og den slags (Jeg ved ikke hvor slemt det er, da jeg som sagt ikke har prøvet det før), men kunne man måske med fordel køre to spil samtidig i modul 1.5 eller 4.5? Altså sen aften fredag eller lørdag (afhængig af om Colosseum skal blive på modul 1.5) Jeg har flere baner (hvis det kun er mig selv der tager et eksemplar med), knægten har nogle MM-biler og derfor mangler vi kun to digitale tidtagere af en slags? (Mon ikke der er flere har har en DGT Cube liggende?)

Derudover:

Modul 3: X-Wing Miniatures & Battlelore 2nd edition: [chr88], [Jakob], [ledig], [ledig]. begge spil er 1on1 og vi skifter halvvejs. Hvis der er stor interesse for X-wing, så spiller vi 2on2. digter forklarer regler og spiller med, hvis der mangler spillere.
Image
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Myde »

Bugge wrote:Jeg arrangerer gerne et Russian Railroads i Modul 1.

Tager mit eget RR med.

S
Den er jeg med på
Post Reply