Djengis Con VII - d. 29. April-1. Maj 2016

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Djengis Con VII - d. 29. April-1. Maj 2016

Post by Frouvne »

Endnu en gang var DC et fantastisk arrangement, Stony. Tak for din indsats! Og samtidig tak til alle deltagere, der var med til at skabe den bedste Con, jeg kender til! Vi ses til næste år! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Djengis Con VII - d. 29. April-1. Maj 2016

Post by Gunness »

Tak til alle med- og modspillere (cowboys, indbrudstyve, forrædere, rumingeniører, cubanske studenter, teaterejere og andet godtfolk). Det har som altid været en fantastisk oplevelse at møde gamle kendinge og nye ansigter. Og selvfølgelig en kæmpe tak til Steen for den store indsats.

Jeg ser frem til at sove godt og semilænge :D
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Djengis Con VII - d. 29. April-1. Maj 2016

Post by Jens_Hoppe »

Jeg siger også tusind tak til alle jeg fik snakket og spillet med - det var rigtigt hyggeligt! Og selvfølgelig tak til Steen, for at arrangere det hele. :)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
AndersC
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 196
Joined: Fri Jan 25, 2013 12:09 pm
Location: Birkerød
Has thanked: 64 times
Been thanked: 3 times

Re: Djengis Con VII - d. 29. April-1. Maj 2016

Post by AndersC »

Ja, mange tak for en hyggelig con :D ! Og tusind tak til Steen for at arrangere!
Sidst spillet:
Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Djengis Con VII - d. 29. April-1. Maj 2016

Post by BlueSwan »

Ja, mange tak til Steen. Det var en aldeles fremragende oplevelse. Glæder mig meget til næste år og er glad for at vi igen undgår den for mig umulige periode i start- og midtapril.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2956
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 211 times
Been thanked: 1 time

Re: Djengis Con VII - d. 29. April-1. Maj 2016

Post by Kanzler »

Tak til Steen for det store arbejde og for et par super gode dage 8)
zutcorp
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 248
Joined: Sun Jan 06, 2013 3:43 pm
Favoritspil: http://boardgamegeek.com/collection/user/zutcorp
Location: Viby Sj.

Re: Djengis Con VII - d. 29. April-1. Maj 2016

Post by zutcorp »

Skønt at få lov at begrave sig i sin yndlings-hobby i en dejlig weekend, sammen med rare ligesindede. Perfekt arrangement - eneste mangel jeg kan komme i tanke om er at der er så længe til næste gang!
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con VII - d. 29. April-1. Maj 2016

Post by Stony »

Tak. Det er godt at I har nydt det. Det er jo ligesom det der er hele ideen med det. :)

Ja, det er befriende at trække stikket ud fra resten af verden et par dage, og være sammen med folk, hvor man ikke skal forsøge at forklare den her løjelige fascination af pap og terninger. Den første gang jeg deltog på Rubicon, var følelsen for mig udtalt. Det var som om man på en eller anden måde var kommet hjem. Det var også der frøet til Djengis Con blev plantet i mit hovede.

Oven på endnu en vel overstået con, er der som altid - i hvert fald for mit vedkommende - nogle ting der ligger i baghovedet, som jeg tænker skal rettes ind.

Jeg skal have regnet sammen præcis hvor meget der er blevet spist og drukket, så jeg kan tilpasse indkøb.
Jeg skal have udarbejdet nogle opgave-sedler, så det er lettere at uddelegere arbejdsopgaver. Især til oprydningen på sidstedagen, men også opgave specificering til de ting der skal gøre som en del af de forskellige arbejdsopgaver. Det forsøgte jeg sidste år, men kom fra det i år. Nu skal jeg have nogle ting nedfældet, mens tingene er frisk i erindring.
Jeg skal have gennemgået feedback-sedlen, og overveje hvorvidt jeg vil lave tilrettelser, og hvad det i så fald skal være.
Jeg skal have regnet på økonomien en gang til og sat en ny deltagerpris. Jeg har altid sigtet efter at gå præcis i nul. Det er som regel lykkedes ganske godt. Enkelte år har jeg haft en lille minus. I år bliver det et lidt større minus. Derfor vil jeg fremadrettet budgetere med noget der vil lande med et overskud på 500-1000 kroner. Så har jeg en smule buffer til at stå imod med til uventede udgifter, og bliver der ikke brug for bufferen, får jeg hevet noget af forrige års minus ind.

Når jeg er nået igennem ovenstående, opretter jeg tråden for næste år. Datoen ligger jo allerede fast. Det bliver d. 28-30 April og det bliver i Lerbjergcenteret igen.

Såfremt der er bekymringer/indvendinger ift. Lerbjergcenteret, må folk gerne ytre sig i den feedback tråd jeg snart opretter. For så må jeg naturligvis overveje hvorvidt Lerbjergcenteret også i fremtiden er førstevalget.
Sidst spillet:
Image
TerrifiedTuna
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 43
Joined: Mon Aug 03, 2015 7:17 pm

Re: Djengis Con VII - d. 29. April-1. Maj 2016

Post by TerrifiedTuna »

Ja mange tak til alle for en hyggelig Con, min første af slagsen. Det var fedt at få prøvet en masse nye spil, selvom jeg stadig har ondt i hovedet efter Food Chain Magnate ;)

Og en stor tak til Steen for et fantastisk arrangement :)
Image
- Michael
User avatar
LuluChia
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 83
Joined: Tue Apr 19, 2016 12:37 pm
Favoritspil: Gloomhaven, Eldritch Horror, Pandemic Legacy
Location: Gentofte

Re: Djengis Con VII - d. 29. April-1. Maj 2016

Post by LuluChia »

Jeg vil være med!

Første gang...
Spil jeg ejer, ønsker og generelt vil prøve: https://boardgamegeek.com/collection/user/LuluChia

Sidst spillet:
Image
Post Reply