Djengis Con - VII spilplanlægning

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
Jakob
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 135
Joined: Fri Jan 25, 2013 7:51 pm
Location: KBH

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by Jakob »

Jeg vil meget gerne spille Forbidden Stars i modul 1. (aldrig prøvet det)


Derudover vil jeg høre om der er nogen som har og gider forklare regler til Shadow of the Rift (altså Eclipse inkl. ROTA).

Spiller også gerne Kemet med expansion (har det heller ikke selv :( )
User avatar
Greve
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 70
Joined: Tue Feb 12, 2008 11:22 pm
Location: Århus

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by Greve »

Jeg vil godt hoppe på Evolution fredag aften.

Evolution : Jonezy, Carlei, Greve, [ledig]
Mvh Jørgen Greve
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by Goblen »

Sofie (Gio) vil gerne på Evolution fredag aften.

Evolution : Jonezy, Carlei, Greve, Gio (Sofie)
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by Robert »

Og jeg vil også gerne på Steampunk Rally i modul 2.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
Valby2500
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 52
Joined: Mon Apr 28, 2014 10:34 am

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by Valby2500 »

Hej

Vil gerne have følgende spil tilføjet for at se om der er interesse for dem.

Troyes
Modul 1 (fredag kl 19 - 21) - 4 pladser forventet længde 2 timer, uden regelforklaring.

Fief 1492 - uden udvidelser men med udvidede tropper.
Modul 3 (lørdag kl 13-16) - 6 pladser. Regeloversigt skal være læst - https://boardgamegeek.com/filepage/1203 ... le-summary, uden de ligger på rygraden. Forventet længde 3 timer inkl. regelgennemgang af mig. Vil sætte en grænse på 2 timers spiltid.

Carson City (Big Box - med Guns & Gold bygninger og roller fra alle udvidelser)
Modul 4 (lørdag kl. 19-22) - 5 pladser. Forventet længde 3 timer inkl. regelforklaring af mig.

Age of Industry - USSR-kort
Modul 4 (lørdag 22:30 - 01:30) 5 pladser. Forventet længde 3 timer inkl. regelforklaring af mig.

Nippon
Modul 5 (søndag kl. 9-12 - 4 pladser. Forventet længde 3 timer inkl regelforklaring af mig.
zutcorp
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 248
Joined: Sun Jan 06, 2013 3:43 pm
Favoritspil: http://boardgamegeek.com/collection/user/zutcorp
Location: Viby Sj.

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by zutcorp »

Jeg kunne godt være interesseret i Fief og i Carson City.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by Stony »

Jakob wrote:Jeg vil meget gerne spille Forbidden Stars i modul 1. (aldrig prøvet det)

Derudover vil jeg høre om der er nogen som har og gider forklare regler til Shadow of the Rift (altså Eclipse inkl. ROTA).
Der er pt. to borde Forbidden Stars. Begge er sat til max. tre spillere, og begge er fyldte, så der skal være nogen der kan medbringe et tredje eksemplar for at det kan lade sig give sig.


Der skulle gerne være opdateret til og med dette indlæg. Smid en besked, hvis du ser noget du mener du har tilmeldt dig, som jeg har misset.
Last edited by Stony on Tue Mar 29, 2016 12:14 pm, edited 1 time in total.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by Larsine »

Jeg kan godt medbringe et ekstre Trickerion, hvis der evt. er flere der har lyst til at spille det.
User avatar
Tigrillo
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 178
Joined: Fri Jan 03, 2014 11:04 pm
Favoritspil: Pax Porfiriana, ZÈRTZ, Container, Glory to Rome, London, Eufrat & Tigris, Small City
Location: Aarhus og Aalborg

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by Tigrillo »

Valby2500 wrote:Hej

Vil gerne have følgende spil tilføjet for at se om der er interesse for dem.

Troyes
Modul 1 (fredag kl 19 - 21) - 4 pladser forventet længde 2 timer, uden regelforklaring.

Fief 1492 - uden udvidelser men med udvidede tropper.
Modul 3 (lørdag kl 13-16) - 6 pladser. Regeloversigt skal være læst - https://boardgamegeek.com/filepage/1203 ... le-summary, uden de ligger på rygraden. Forventet længde 3 timer inkl. regelgennemgang af mig. Vil sætte en grænse på 2 timers spiltid.

Carson City (Big Box - med Guns & Gold bygninger og roller fra alle udvidelser)
Modul 4 (lørdag kl. 19-22) - 5 pladser. Forventet længde 3 timer inkl. regelforklaring af mig.

Age of Industry - USSR-kort
Modul 4 (lørdag 22:30 - 01:30) 5 pladser. Forventet længde 3 timer inkl. regelforklaring af mig.

Nippon
Modul 5 (søndag kl. 9-12 - 4 pladser. Forventet længde 3 timer inkl regelforklaring af mig.
Hvis jeg ryger ud af 1830 (i Modul 4) før 22.30 - for det er jo nok ikke færdigt inden da - vil jeg gerne være med til AoI.
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by Bugge »

Jeg vil gerne på Nippon i modul 5 (søndag).

Og Steen du må gerne oprette Byzantium (Warfrog/Martin Wallace) i modul 2 (lørdag formiddag) med plads til 4 personer. Foreløbige deltagere er Tigrillo og mig naturligvis. Dvs. der er to ledige pladser.

Søren
APK
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 334
Joined: Fri Feb 16, 2007 12:17 am
Location: Kbh Ø
Has thanked: 16 times
Been thanked: 4 times

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by APK »

BlueSwan wrote: Av, ville gerne med på Indonesia, men er allerede booket i modul 1. Hvis du overvejer at flytte det til modul 3 er jeg på!
Øv! Det bliver nok for besværligt at flytte det nu... Jeg ved ikke om det er muligt at presse et ekstra spil Indonesia ind i programmet... Det tager jo lidt tid at gennemføre. Og iøvrigt mangler vi jo også Food Chain Magnate i programmet... :-)
/APK
Image
User avatar
Jeppe
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 128
Joined: Tue Jun 06, 2006 1:03 pm
Location: Roskilde
Been thanked: 19 times

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by Jeppe »

Så skal der rulles terninger, dræbes drager og vi skal være en lille smule højrøstet :) Dette er spillet, hvor du kun får point ved at angribe, så vi er ud over Risk syndromet, hvor der bare kan oprustes i al uendelighed. Spillet kan sættes til forskellige længder og hvis en fraktion får held i sprøjten, så kan det godt tage under 3 timer, men regn med, at det tager hele modulet.

Modul 3: (lørdag eftermiddag)
Conquest of Nerath : Jeppe, Jonezy, MartinK, ledig
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by Frouvne »

Bugge wrote:[...] Og Steen du må gerne oprette Byzantium (Warfrog/Martin Wallace) i modul 2 (lørdag formiddag) med plads til 4 personer. Foreløbige deltagere er Tigrillo og mig naturligvis. Dvs. der er to ledige pladser.

Søren

Det har jeg taget tilløb til at få prøvet mange gange, så det vil jeg gerne hoppe på.
frouvne, administrator

Image
zutcorp
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 248
Joined: Sun Jan 06, 2013 3:43 pm
Favoritspil: http://boardgamegeek.com/collection/user/zutcorp
Location: Viby Sj.

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by zutcorp »

Jeppe wrote:Så skal der rulles terninger, dræbes drager og vi skal være en lille smule højrøstet :) Dette er spillet, hvor du kun får point ved at angribe, så vi er ud over Risk syndromet, hvor der bare kan oprustes i al uendelighed. Spillet kan sættes til forskellige længder og hvis en fraktion får held i sprøjten, så kan det godt tage under 3 timer, men regn med, at det tager hele modulet.

Modul 3: (lørdag eftermiddag)
Conquest of Nerath : Jeppe, Jonezy, MartinK, ledig
Ok det lyder spændende noget for mig. Flyt mig gerne fra fief igen!
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 287 times
Been thanked: 177 times

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by Jonezy »

Tror jeg trænger til en pause fra konflikt spil lørdag aften, så der er dømt 'Tile-laying hygge' med fokus på spil med tile-laying, som en af hoved mekanikkerne. Tænker vi spiller en stribe forskellige spil som for eksempel kunne være Karuba, Maharani, Eine Frage der Ähre eller Isle of Skye. Men vi kan bare aftale hvad vi spiller når vi kommer nærmere og Carcassonne og dens varianter er bestemt ikke udelukket. Det vigtigste er, at det er hyggeligt og der er tiles! :)

Desværre er der kun een plads ledig fra start, da Merete og Carsten også synes at tiles er hyggelige....

Modul 4 (lørdag aften):

Tile-laying hygge: Jonezy, Carlei, Myde, [ledig]
Image
Post Reply