Ønskelister til Djengis Con

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Ønskelister til Djengis Con

Post by Stony »

Jonezy wrote:Hvis jeg kan få et lift kunne jeg til gengæld godt tage Mechs vs. Minions med og eventuelt også stå for et modul, men så vil jeg også selv spille med. Men nu er vi vist ovre i noget, som vi skal bruge planlægnings tråden til...
Som en eventuel plan B, kan jeg tage det med hjem en spilleaften, og så smide det i bagagerummet. Passagertransport kan jeg næppe tilbyde, da jeg som regel har bilen FYLDT med alt det jeg skal have med. Mad, slik, drikkevarer, spil osv...
Sidst spillet:
Image
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Ønskelister til Djengis Con

Post by Bugge »

Jeg har modtaget mit Great Western Trail nu og tager det med.

Nu er det til 4 mand, men en strøtanke kunne være at 3 af jer Cosworth, Carlei, zfire og Strato melder jer til Modul 1 fredag aften, hvor du zfire er en af de 3, for så kan vi også spille Kraftwagen eller Yunnan, gerne helt med den samme konstellation, da vi bliver færdig med Great Western Trail samtidigt :wink:

Hvordan lyder det?

Mvh,
Søren
User avatar
Cosworth
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 80
Joined: Thu Jul 21, 2016 9:04 am
Favoritspil: Dungeon crawlers
Location: Bagsværd
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: Ønskelister til Djengis Con

Post by Cosworth »

Bugge wrote:Jeg har modtaget mit Great Western Trail nu og tager det med.

Nu er det til 4 mand, men en strøtanke kunne være at 3 af jer Cosworth, Carlei, zfire og Strato melder jer til Modul 1 fredag aften, hvor du zfire er en af de 3, for så kan vi også spille Kraftwagen eller Yunnan, gerne helt med den samme konstellation, da vi bliver færdig med Great Western Trail samtidigt :wink:

Hvordan lyder det?

Mvh,
Søren
Tror vi lige skal afvente planlægningstråden inden nogen kan forligte sig. Der er jo rigtig mange fristelser :D
Sidst spillet
Image
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Ønskelister til Djengis Con

Post by Bugge »

Cosworth wrote: Tror vi lige skal afvente planlægningstråden inden nogen kan forligte sig. Der er jo rigtig mange fristelser :D
Hej Keld & Co.,

Foreløbig er det, som nævnt, kun en strøtanke. Jeg ved godt at der opstår kaos (og luksusproblemer), når man skal få sit spilskema til at gå op, så jeg nævner derfor bare, at det kan være en mulighed, når planlægningstråden ser dagens lys.

Mvh,
Søren
Ney
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 17
Joined: Thu Mar 02, 2017 10:07 pm

Re: Ønskelister til Djengis Con

Post by Ney »

Jeg ønsker at spille:

Power Grid (tager det gerne selv med inklusive en masse extra plader)

Og ellers at være med på nogle gode (tunge) euro-games, men tænker jeg kan blive vejledt heri når der kommer en planlægningstråd!

Har på hylden jeg gerne slæber med hvis nogen ønsker det (har plukket det ud jeg tænker er relevante for eventet):
Blood Rage, Terra Mystica, Steam, Through the Ages, Puerto Rico, Traders of Genoa, Twillight Struggle.

/Ney
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Ønskelister til Djengis Con

Post by Stony »

Ney wrote:Jeg ønsker at spille:

Power Grid (tager det gerne selv med inklusive en masse extra plader)

Og ellers at være med på nogle gode (tunge) euro-games, men tænker jeg kan blive vejledt heri når der kommer en planlægningstråd!

Har på hylden jeg gerne slæber med hvis nogen ønsker det (har plukket det ud jeg tænker er relevante for eventet):
Blood Rage, Terra Mystica, Steam, Through the Ages, Puerto Rico, Traders of Genoa, Twillight Struggle.

/Ney
Lidt for tidligt. :)

Tråden her er mest for at få kortlagt ting folk ikke har spillet, men gerne vil prøve. Den slags ønsker ligger vi alle inde med, og jeg forsøger blot at kortlægge hvilke spil der går igen hos flere deltagere. Du skal være velkommen til at byde ind med hvad som helst, som du gerne selv vil have på bordet når planlægningstråden starter inden for de kommende dage.
Sidst spillet:
Image
Ney
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 17
Joined: Thu Mar 02, 2017 10:07 pm

Re: Ønskelister til Djengis Con

Post by Ney »

Ah så misforstod jeg emnet, sorry :)
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 946
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 227 times
Been thanked: 104 times

Re: Ønskelister til Djengis Con

Post by Taibi »

Taibi wrote:Vivi kunne godt tænke sig at prøve Islebound.
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Ønskelister til Djengis Con

Post by Frouvne »

Jeg har på fornemmelsen, at det er en mangel i min spilmæssige opdragelse, at jeg endnu ikke har fået prøvet The Voyages of Marco Polo. Så hvis der er nogen, der kunne finde på at introducere det, bør jeg nok deltage! :D
frouvne, administrator

Image
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: Ønskelister til Djengis Con

Post by chr88 »

Jeg spiller meget gerne bl.a. følgende spil, som jeg ikke har prøvet før:

Mansions of Madness, Islebound, Aeon's End, Forbidden Stars, City of Spies, Inis, Solarius Mission, The Great Zimbabwe og Watson & Holmes.
Valby2500
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 52
Joined: Mon Apr 28, 2014 10:34 am

Re: Ønskelister til Djengis Con

Post by Valby2500 »

Min ønskeliste er:

Great Western Trail
Kraftwagen
Yunnan
Mare Nostrum
Helvetia
Carson City
Hansa Teutonica
Navegador
Concordia
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Ønskelister til Djengis Con

Post by Gunness »

Jeg kom lige i tanke om, at jeg virkelig, virkelig gerne vil prøve Above and Below (eller Near and Far, hvis det når at komme).
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
strato
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 92
Joined: Sun May 15, 2016 12:36 pm
Favoritspil: Roll Player, Alchemist, Terraforming Mars, Wingspan, Everdell, Tash-Kalar, Titan, 7 Wonders Duel, Rococo
Location: Søborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: Ønskelister til Djengis Con

Post by strato »

Bugge wrote:Jeg har modtaget mit Great Western Trail nu og tager det med.

Nu er det til 4 mand, men en strøtanke kunne være at 3 af jer Cosworth, Carlei, zfire og Strato melder jer til Modul 1 fredag aften, hvor du zfire er en af de 3, for så kan vi også spille Kraftwagen eller Yunnan, gerne helt med den samme konstellation, da vi bliver færdig med Great Western Trail samtidigt :wink:

Hvordan lyder det?

Mvh,
Søren
Hvis den øvrige planlægning falder i hak og ovenstående kan blive en realitet vil jeg meget gerne prøve kræfter med kraftwagen ... er allerede svært glad for Glen More så mon ikke der ligger en lille perle, arhm, en lækker 6-cylinders - gemt her også??
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 946
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 227 times
Been thanked: 104 times

Re: Ønskelister til Djengis Con

Post by Taibi »

Gunness wrote:Jeg kom lige i tanke om, at jeg virkelig, virkelig gerne vil prøve Above and Below (eller Near and Far, hvis det når at komme).
Den er Vivi også med på - hvis den kommer på listen.
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Ønskelister til Djengis Con

Post by Gunness »

Taibi wrote:
Gunness wrote:Jeg kom lige i tanke om, at jeg virkelig, virkelig gerne vil prøve Above and Below (eller Near and Far, hvis det når at komme).
Den er Vivi også med på - hvis den kommer på listen.
Hvis vi er flere der vil, kan vi jo bare aftale at spille det en passende aften.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Post Reply