GermanGames i fremtiden?

Her kan du læse mere om nye spil på lager, tilbud, nye beskrivelser på siden og meget mere.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

GermanGames i fremtiden?

Post by Helle »

Det er sådan, at GermanGames ikke i fremtiden kommer til at sælge spil, som vi hidtil har gjort - men vi fortsætter forum - nu tog ... Netsapiens tråden op og begyndte at debattere forums navn .... men hvilke funktioner mangler den enkelte bruger på forum - hvad bruger du dette forum til og hvad kunne du tænke dig at bruge det til?

Jeg ved, at der er nogle stykker, som allerede har haft kontakt med Admin for at give ideer, men flere må gerne komme med ideer, store som små ... man kan sende til admin men også gerne sende en pb til mig ... hvilke fejl og mangler er der på siden ... altså hvor er udviklingspotentialet set gennem dine briller?
User avatar
ozimek
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 298
Joined: Wed Jul 25, 2007 11:28 pm
Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,
Location: Aalborg
Contact:

Re: GermanGames i fremtiden?

Post by ozimek »

Helle wrote:
... hvilke fejl og mangler er der på siden ... altså hvor er udviklingspotentialet set gennem dine briller?
Hej GG.

Udemærket, at I vil fortsætte forum/portal delen.

Nu findes der jo allerede http://www.boardgamegeek.com, som er en glimrende portal. For ikke at blive en parallel til BGG, tror jeg I skal satse på emner, som er sprogmæssigt eller geografisk betinget.

Det kunne fx være emner som:
- Finde nye spillere.
- Oversigt over danske foreninger.
- Oversigt over danske forretninger samt evt. anmeldelser af disse.
- Bytte & brugtbørs.
- Hjælp til fortolkning af regler på fremmedsprog og evt. hele oversættelser af regelbøger.

God fornøjelse med projektet :)

Mvh. Jan
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Tak, for svaret - du har ret, der er naturligvis Boardgamegeek, og hensigten er sådan set ikke at konkurrere med dette site, men i virkeligheden bare at gøre dette forum, som rent faktisk er "nogenlunde fungerende og eksisterende" bedre endnu ... og jeg synes, at forum har været hyggeligt, og derfor håber jeg også, at det fortsætter, selvom det ikke har forbindelse til en shop....
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Post by Andrea »

Det som Jan sagde :)
Derudover - selvfølgelig - danske anmeldelser/beskrivelser af spil.

Listen over danske forretninger må meget gerne både indeholde fysiske butikker samt netbutikker (det ville være rigtig dejligt at kunne linke til, så ens knapt-så-brætspillende-venner har mulighed for at finde frem til de sære spil, man ønsker sig til jul :))

Spørgsmålet er, om der også skal gøres en ekstra indsats for at lokke Settlers-segmentet til (underforstået: folk/familier, der spiller de mere gængse spil, som en del boghandler og supermarkeder fører). Bagtanken er selvfølgelig at lokke dette segment til at spille lidt flere... øhm... spændende spil... eller... nørdede spil om man vil. Men det afhænger selvfølgelig af, hvilken målgruppe forummet primært skal henvende sig til - den brede masse eller brætspilsnørderne?
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Post by Frouvne »

Andrea wrote:[...] Spørgsmålet er, om der også skal gøres en ekstra indsats for at lokke Settlers-segmentet til (underforstået: folk/familier, der spiller de mere gængse spil, som en del boghandler og supermarkeder fører). Bagtanken er selvfølgelig at lokke dette segment til at spille lidt flere... øhm... spændende spil... eller... nørdede spil om man vil. Men det afhænger selvfølgelig af, hvilken målgruppe forummet primært skal henvende sig til - den brede masse eller brætspilsnørderne?
Den brede masse eller brætspilsnørderne... Mit bedste bud vil være, at begge grupper skal indgå som målgruppe. Det skal være brætspilsnørdernes lokale mødested men også det sted, hvor der bliver gjort en ekstra indsats for at gøre hobbyen tilgængelig for de folk, der egentlig er målgruppen, men som bare ikke lige ved det... :wink: Specielt den sidstnævnte gruppe skal der dog gøres en særlig indsats for at få fingrene i, blandt andet via danske anmeldelser men også ved at gøre noget mere ud af at komme med anbefalinger ud fra forskellige kriterier.

Rent faktisk har jeg også en tredje målgruppe, jeg på lidt længere sigt kunne tænke mig at ramme: børnefamilierne. Dem tror jeg dog, det vil være lidt sværere at indfange, men dels syntes jeg der er et kæmpe potentiale i de tyske småbørns- og familiespil og dels tror jeg, at der er tale om et meget bevidst segment, det på længere sigt kunne være en god idé at vejlede. Kort sagt er der en mission med den nye side, hvis den kommer til at udarte sig nogenlunde som jeg forestiller mig det... :wink:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Post by Andrea »

Frouvne wrote: Den brede masse eller brætspilsnørderne... Mit bedste bud vil være, at begge grupper skal indgå som målgruppe. Det skal være brætspilsnørdernes lokale mødested men også det sted, hvor der bliver gjort en ekstra indsats for at gøre hobbyen tilgængelig for de folk, der egentlig er målgruppen, men som bare ikke lige ved det... :wink: Specielt den sidstnævnte gruppe skal der dog gøres en særlig indsats for at få fingrene i, blandt andet via danske anmeldelser men også ved at gøre noget mere ud af at komme med anbefalinger ud fra forskellige kriterier.
Se, det svar gættede jeg også på ville dukke op ;)

Min pointe er, at det er sympatisk at tænke i bredde mht. målgruppe, men at det let kan ende i en rodet løsning, fordi man prøver at tilgodese alle grupperinger på én gang. Derfor foreslår jeg, at der fokuseres på nørderne først (det er jo primært dem, der holder gang i forummet i forvejen ;)), men at der stille og roligt implementeres flere artikler/features, der i højere grad henvender sig til nybegyndere inde for brætspil (det kan f.eks. være anbefalinger af spil ift. antal spillere, aldersgruppe, foretrukne spilstrategi osv.).
Rent faktisk har jeg også en tredje målgruppe, jeg på lidt længere sigt kunne tænke mig at ramme: børnefamilierne. Dem tror jeg dog, det vil være lidt sværere at indfange, men dels syntes jeg der er et kæmpe potentiale i de tyske småbørns- og familiespil og dels tror jeg, at der er tale om et meget bevidst segment, det på længere sigt kunne være en god idé at vejlede. Kort sagt er der en mission med den nye side, hvis den kommer til at udarte sig nogenlunde som jeg forestiller mig det... :wink:
Det er en spændende idé! Har du/I nogle ideer til, hvordan det evt. kan gribes an?
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Jeg har ikke, men rent faktisk er der et grundlag at gå ud fra, fordi der faktisk er en del børnespilsbeskrivelser på siden ...

Men jeg kunne godt tænke mig at arbejde mere med overgangen fra børnespil til voksenspil ... således, at man fokuserede på nogle overgangsspil, udfra forskellige kriterier ... og hvordan voksenspil kan bruges som børnespil med justering af regler, netop for at man som voksenspiller kan bruge noget af det man har og så til børnene...

Men det er bare nogle ting, som jeg synes er vigtige/ interessante.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Post by Frouvne »

Andrea wrote:[...] Min pointe er, at det er sympatisk at tænke i bredde mht. målgruppe, men at det let kan ende i en rodet løsning, fordi man prøver at tilgodese alle grupperinger på én gang. Derfor foreslår jeg, at der fokuseres på nørderne først (det er jo primært dem, der holder gang i forummet i forvejen ;)), men at der stille og roligt implementeres flere artikler/features, der i højere grad henvender sig til nybegyndere inde for brætspil (det kan f.eks. være anbefalinger af spil ift. antal spillere, aldersgruppe, foretrukne spilstrategi osv.). [...]
Jeg kan kun være enig og det vil nok også være vejen frem for denne side! :)
frouvne, administrator

Image
MPA
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 11
Joined: Tue Mar 27, 2007 10:54 pm
Location: Amager

Post by MPA »

Jeg ser også meget gerne danske anmeldelser af spil herinde.
Men vil de så stå i forum? Jeg tror, det vil være til stor hjælp, hvis man kunne implentere de nye funktioner i det gamle layout på hjemmesiden, evt. med nogle mindre justeringer, så der kom en grafisk præsentation frem af spillene, når man ser i oversigten over spil.
Den her type fora er nu engang ikke for de brede masser, men appellerer fint nok til vi nørder, der gider sidde at læse alle emner for at finde netop ´det emne, som vi synes er godt (eller ofte DE emner).

En anden ting er lister á la dem på Bgg. Det, at man kan finde spil efter kategori, men også finde frem til spil, der virker efter bestemte mekanismer, som man måtte have præferencer for, vil gøre det endnu nemmere for folk at gå fra et spil til et andet.

En af måderne at nå ud til børnefamilierne er gennem institutioner. Måske det var muligt at inddrage fritidsklubber og børnehaver i nogle af spillene?
Evt. med en aktiv indsats fra spillere med indsigt i disse spil og/eller spilforeninger. Dette besværliggøres dog af tilgængeligheden af spilllene og risikoen for at virke økonomisk interesseret i at narre folks mønter op af lommerne på smarte spil (hvilket godt kunne forsvares, hvis GG bestod som et semi-professionelt foretagende).

Der kunne jo tilbydes en præsentation af en lang række gode børnespil en eftermiddag, hvor forældrene så kunne spendere nogle minutter sammen med børnene for at se spillene, som ungerne i forvejen havde prøvet.
Hvis man som forening henviser til en række af steder, hvor spillene så kunne erhverves fra, ville man måske også kunne distancere sig fra den klæge lugt af kommerciel spil-pusher (ikke at GG nogensinde har lugtet fælt af den slags). :D

En anden ting er så navnet - German Games virker ret afskrækkende for de af os, der er stærkt traumatiserede af tyskundervisningen i folkeskolen og gymnasiet. Dem er der en del af i Dk. Som nørd kan jeg se godt forbi min fobi for snørklede tyske tekster, men hvor mange af de lettere interesserede bliver fanget nok af teksten og ryger ikke ind forbi nogle af de andre, kommercielle spilbutikker? Prøv at google "brætspil" - det er svært at lade sig indfange af både navn og beskrivelse. Rimelige priser er en underdrivelse for mig som forburger - jeres priser var da superfordelagtige!
Et godt sted at tage fat er derfor også på søgesiderne, hvor navnet for børnespilssidernes vedkommende bør ændres, og hvor beskrivelsen indfanger så mange mulige søgeord som muligt. Kort- og brætspil er SJOVE, SKÆGGE, FORTRYLLENDE og meget mere! Lad os forkynde dét for børnefamilierne og få dem væk fra skærmene og hen til spisebordet! Jeg begynder selv i morgen...eller noget. :?

Jeg tror på, der er masser af uanede muligheder tilstede for et sådant sted og med entusiasme skal det nok være muligt at oplyse folk om den morskab; den hygge; det sammenhold, der er forbundet med at spille alle disse dejlige spil.
Jeg mangler i øvrigt selv at få fingrene i gode børnespil, men barnet er kun lige på vej, så I må allesammen gerne læsse jeres aflagte gode børnespil af på mig over de næste mange år. :D

MP
<script language="javascript" src="http://www.boardgamegeek.com/jswidget.p ... epos=right">
</script>
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

MPA wrote:En anden ting er lister á la dem på Bgg. Det, at man kan finde spil efter kategori, men også finde frem til spil, der virker efter bestemte mekanismer, som man måtte have præferencer for, vil gøre det endnu nemmere for folk at gå fra et spil til et andet.
Der tror jeg egentlig det vil være bedre at tyvhugge deres "anbefalinger". De er trods alt baseret på mange-mange ratings, og er lavet som konklusion på at "hvis folk har givet dette spil en høj rating, har de som regel også givet dette spil en høj rating". Det giver - efter min mening - en mere pålidelig og neutral anbefaling af spil A baseret på spil B som man eksempelvis allerede har prøvet og synes om.
MPA wrote:En af måderne at nå ud til børnefamilierne er gennem institutioner. Måske det var muligt at inddrage fritidsklubber og børnehaver i nogle af spillene?
Her vil der ske et skifte, fra "bare" at være aktiv online, til at lægge beslag på folks tid, for at tage ud og være fysisk tilstede et sted. Og der vil skulle lægges en hel del timer, før det virkelig batter. Selv om idéen er sød, så tror jeg ikke den holder.
MPA wrote:Et godt sted at tage fat er derfor også på søgesiderne, hvor navnet for børnespilssidernes vedkommende bør ændres, og hvor beskrivelsen indfanger så mange mulige søgeord som muligt.
Så er vi tilbage i en boldgade jeg bedre kan forholde mig til. :D
Det tror jeg mere på, og når først man har oparbejdet en rimelig base (en del indhold, og en pæn mængde brugere), vil man måske kunne lokke en kultur-journalist til at smede en lille artikel, lave et interview, og så kan man få lidt af den gode form for publicity.
Med en vedholdende indsats, burde det være muligt at stable et neutralt site på benene, som kan gøre brætspillets verden lettere tilgængelig for den almindelige dansker, og måske skabe lidt tiltrængt eksponering.
MPA
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 11
Joined: Tue Mar 27, 2007 10:54 pm
Location: Amager

Post by MPA »

Stony wrote:
MPA wrote:En af måderne at nå ud til børnefamilierne er gennem institutioner. Måske det var muligt at inddrage fritidsklubber og børnehaver i nogle af spillene?
Her vil der ske et skifte, fra "bare" at være aktiv online, til at lægge beslag på folks tid, for at tage ud og være fysisk tilstede et sted. Og der vil skulle lægges en hel del timer, før det virkelig batter. Selv om idéen er sød, så tror jeg ikke den holder.
Bid mærke i at der her også lægges op til at inddrage spilforeninger. Jeg er ikke vidende om, hvorvidt der befinder sig sådanne i lille Kbh. (læs: spøg), men jeg er rent professionelt bekendt med, at rollespilsforeninger tidligere har draget ud i klubber og institutioner med stor succes. Om der igennem GG er kontakt til en sådan bræspilsforening, kan jeg kun gisne om, men det vil da være oplagt at inddrage sådanne, i særdeleshed når siden gradvis bliver mere og mere opbygget som foretrukkent forum og mødested for brætspilsfolk fra Danmark; ja sågar hele Skandinavien - hvorfor nøjes? :D
Vel lægges der op til en mere udadvendt, aktiv indsats, men for nogle spillere er der også en del morskab i at udbrede kendskabet til netop de spil, som man selv spiller.
Det skal ikke ses som en forpligtelse, men som et forslag til kanalisering af ekstra energi og overskud til at nå ud til folk, her altså børnefamilierne.
Hvis det fortsat var børneinstitutioner, jeg arbejde i, ville det så absolut være oplagt for mig at lave en introduktion af spil på min arbejdsplads og prøve at få fat på folk med endnu større indsigt i disse "nye" børnespil.
Således vil det måske være ganske ligetil for andre at inddrage spil i deres daglige virke, såfremt det er muligt.
Vi er vel blot en flok barnlige sjæle, ikke? Så skulle det være en smal sag at konvertere alle danske børn til at spille brætspil fremfor Wii, PS3 og Warcraft på puteren (gode, gamle bip-bip spil bør dog altid være tilladte som et lille afbræk :lol: )
<script language="javascript" src="http://www.boardgamegeek.com/jswidget.p ... epos=right">
</script>
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jeg er stadig skeptisk. Indsats og potentiel belønning skal helst være nogenlunde balanceret, og målet er jo ikke at bringe et kommercielt site op og stå. Det er "bare" at udbrede kendskabet til brætspil. Og selv om der på et tidspunkt skulle blive inddraget eventuelle bannere med tilhørende indtægter, tror jeg stadig vi bevæger os i det beskedne hjørne.

Vil jeg deltage på en Con for at gøre lidt reklame? Afgjort. Så kan jeg kombinere "forretning" med sjov. Men at tage et sted hen og demonstrere nogle børnespil el.lign...? Det bliver ikke mig. Jeg har intet ud af det økonomisk, men gør det fordi jeg synes det er sjovt. Børnespil er ikke lige min gade, men kan være okay med familien. Børnespil med børn jeg overhovedet ikke kender, kan være helt ligemeget. Jeg kan være kontant og spørge "Whats in it for me?". Ja, jeg er nok lidt sær. :D

M.h.t. samarbejde med foreninger, så tror jeg et eller andet sted deres tilgang vil være noget lignende, og deres agenda vil nok nærmere være at finde nye medlemmer. Og så er det måske ikke optimalt at demostrere børnespil, for det er ikke deres målgruppe.

Jeg tror mere på den lidt stædige tilgang, der stille og roligt føjer mere og mere til sitet. Efterhånden vil siden vinde status som den bedste brætspilside på dansk. Så kommer henvisningerne af sig selv. Fuldstændig som jeg gerne henviser til BoardGameGeek, selv om jeg ikke har nogen aftale med BGG om at gøre det.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Post by Frouvne »

Stony wrote:
MPA wrote:En anden ting er lister á la dem på Bgg. Det, at man kan finde spil efter kategori, men også finde frem til spil, der virker efter bestemte mekanismer, som man måtte have præferencer for, vil gøre det endnu nemmere for folk at gå fra et spil til et andet.
Der tror jeg egentlig det vil være bedre at tyvhugge deres "anbefalinger". De er trods alt baseret på mange-mange ratings, og er lavet som konklusion på at "hvis folk har givet dette spil en høj rating, har de som regel også givet dette spil en høj rating". Det giver - efter min mening - en mere pålidelig og neutral anbefaling af spil A baseret på spil B som man eksempelvis allerede har prøvet og synes om.
Men nu er det jo ikke altid den neutrale anbefaling man er interesseret i... ofte det stik modsatte, nemlig at få en - måske endda overraskende - anbefaling fra en person hvis spillesmag ofte stemmer overens med ens egen. Med et så lokalt forum som vort, vil det endda ofte være muligt at blive introduceret for spillet personligt af den person, der kommer med anbefalingen. Og det er selvfølgelig nogle af de steder, vi kan konkurrere med BGG. Når det gælder et større statistisk materiale er det klart, at det hverken er muligt eller ønskværdigt at forsøge at konkurrere med BGG, der naturligvis til enhver tid vil udkonkurrere os andre.

I forhold til spørgsmålet om børnespil er mit overskud og min interesse ikke af den art og det omfang, at jeg skal ud på gader og stræder og missionere. Men der er dog en pointe i, at småbørnsfamilierne nok er lettest at omvende, hvis de personligt bliver introduceret for spillene. Her kunne man måske snarere forestille sig, at vi dels kan komme med konkrete anbefalinger via anmeldelser og analyser af hvilke spil, der retter sig mod bestemte aldersgrupper og hvilke læringsmæssige overvejerlser, der kan ligge til grund for valget af spil. Ikke mindst sidstnævnte problematik kunne der godt være et væsentligt segment af tidens bevidste forældre, der kunne være interesseret i.
frouvne, administrator

Image
MPA
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 11
Joined: Tue Mar 27, 2007 10:54 pm
Location: Amager

Post by MPA »

Det kræver ikke meget at inddrage institutioner. Jeg taler ikke om at skulle ud at missionere, men nævnte at det måske var en mulighed for de foreninger, der nu engang må være tilknyttet siden her.

Det er jo i og for sig heller ikke mere kompliceret, at jeg gennem mit arbejde vil kunne anbefale nogle institutioner spillet og hvis der er andre med arbejde indenfor det pædagogiske område, vil det jo være oplagt for dem at demonstrere pædagogiske spil og sjove spil for kolleger, børn og forældre. Nu er jeg så pt. blandt voksne handicappede, som også i nogle tilfælde vil kunne glædes over disse spil, så jeg kan da henlede opmærksomheden på de anbefalinger, der måtte komme ind at ligge på siden. Det kræver bare, at det er overskueligt og nemt at læse om spillene, og at der vil være en række links til forhandlere.

MP
<script language="javascript" src="http://www.boardgamegeek.com/jswidget.p ... epos=right">
</script>
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Det er interessant, at der er mange gode ideer til, hvilke potentialer eller udviklingsmuligheder siden har.

Det er klart, Stony, at skulle nogen ud og hive små nye brætspillere i land, for at udbrede vores sport, så skulle det være nogen, der brændte netop for det. Dette arbejde ville naturligvis ikke direkte være sidens potentiale, men siden ville kunne udfylde det informationsbehov som opstod, når nogle familier evt. begyndte at interessere sig for brætspil.

Som tidligere sælger af brætspil oplever jeg, at der faktisk er en interesse blandt familierne for at være sammen om at spille brætspil, men også at disse skal tilpasses den enkelte families behov og interesser, derfor ser jeg gerne, at man netop har mulighed for at læse om de enkelte spil, og ser måske i virkeligheden gerne, at listen med beskrivelser, nærmest kom til at stå på en prislisteagtig oversigt, hvor der kunne være en række informationer, blandt andet alder og længde - således, at når jeg som familiemor skulle finde et nyt spil til familien, så kunne jeg se på længde og alder - har jeg to unger på henholdsvis 7 og 8 er der måske ingen ide i, at jeg tjekker alle beskrivelser - det skulle således være lettere at finde oplagte spil. Man kunne måske tage udgangspunkt i børnespilsprislisten, hvor intentionen også var, at der skulle være et billede af hver spil og en lille tekst om de enkelte spil ... kunne man så oveni købet sortere listen efter eksempelvis alder ... så ville det være let for familieforældre at få et bud på nogle spil de kunne undersøge, hvis de gerne ville finde et meningsfyldt spil til familien.
Post Reply