Godt nytår 2011-2012

Her kan du læse mere om nye spil på lager, tilbud, nye beskrivelser på siden og meget mere.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Godt nytår 2011-2012

Post by Frouvne »

Så nærmer vi os igen et nyt år. En dag der for mange af os både giver mulighed for at evaluere lidt på det forgangne år og dets begivenheder og at se frem og måske endda sætte nogle mål for det det nye år.

GermanGames.dk ser ved årsskiftet ikke helt ud som den gjorde for et år siden. Den mest tydelige forskel er, at der langt om længe blev sat gang i en proces, hvor indgangsportalen blev ændret. Det har pustet lidt liv i siden. Min fornemmelse er dog, at det primært er noget nye gæster har glæde af, men dels kan det betyde at vi mere effektivt kan være med til at sprede det gode budskab vi har med vores hobby og dels kan det forhåbentlig også betyde at endnu flere bliver så grebet af hobbyen, at de også får lyst til at komme ind på forum og dele den mere aktivt med os.

Det har været mit indtryk at aktiviteten her på forum har været nogenlunde stabil henover året. Dog har jeg en klar fornemmelse af, at der er kommet endnu mere gang i køb, salg og bytte-delen brugerne imellem og det er jo altid rart, hvis spillene kan finde derhen, hvor der er mest glæde af dem.

Det virker som om der er en livlig spille-aktivitet, hvor brugere mødes på kryds og tværs. Det er mit håb at vi i det kommende år vil lykkes med at gå stablet lidt flere fælles arrangementer på benene. I det forgangne år blev Djengis Con endnu en gang en succes og successen er nu så stor at arrangementet i det kommende år blev overtegnet på få dage. Et luksus-problem, der vidner om arrangementets kvalitet.

2011 var året hvor Fantask rundede de 40 år og hvor Papspil.dk lukkede ned. Imponerende som Fantaks har holdt stilen og udviklet sig igennem årene.

Alt i alt et godt spil-år - og forhåbentlig kan vi sammen gøre det kommende år endnu bedre!

Godt nytår!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Re: Godt nytår 2011-2012

Post by Andrea »

Rigtig godt nytår til GermanGames og alle brugere på siden!

2011 bød for mit vedkommende på knapt så mange brætspilsoplevelser som året før - ikke fordi vi er blevet trætte af brætspil, men der har også været en del andre ting at se til. Jeg håber dog, at frekvensen igen vil stige i det nye år og går allerede nu og pønser på, om ikke der snart skal købes lidt ind til brætspilssamlingen - den trænger til et vitaminboost.
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Godt nytår 2011-2012

Post by Bugge »

Ja, rigtig godt nytår til hele banden :) 2012 bliver et SUPER brætspil år :D

Søren
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Godt nytår 2011-2012

Post by Gunness »

Godt nytår til venner, bekendte og alle jer andre på GG. Jeg håber, at der bliver tid til lidt flere spil i 2012 :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Godt nytår 2011-2012

Post by Jens_Hoppe »

Godt nytår allesammen. 8)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 330
Joined: Sat Sep 18, 2010 1:32 am
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.
Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s

Re: Godt nytår 2011-2012

Post by glorn »

godt nytår og tak for det gamle.
David.
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Godt nytår 2011-2012

Post by Robert »

Bugge wrote:Ja, rigtig godt nytår til hele banden :) 2012 bliver et SUPER brætspil år :D
Helt klart. Samme her.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Godt nytår 2011-2012

Post by Mik »

2011 var et rigtig godt spil-år, så hvis 2012 bliver bedre vil det være helt fantastisk!
Godt nytår til alle - og vi ses på søndag årets første Consimmøde!
Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Godt nytår 2011-2012

Post by Jonezy »

Godt nytår til Danmarks rareste forum! :D
Image
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Godt nytår 2011-2012

Post by Brichs »

Godt nytår til hele banden :)
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
Post Reply