Godt nytår 2012 - 2013!

Her kan du læse mere om nye spil på lager, tilbud, nye beskrivelser på siden og meget mere.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Godt nytår 2012 - 2013!

Post by Frouvne »

Kære alle brugere, hermed ønsket om et godt nytår til jer alle og tak for hver enkelts bidrag til at gøre dette til et forum, man har lyst til at frekventere. 2012 blev ikke mit mest aktive spil-år - langt fra. Det har dog ikke betydet, at jeg ikke har haft mange gode spiloplevelser. Det har jeg. Og en stor del af dem, har jeg kunnet dele med brugere her fra forum, hvilket givetvis har været med til at gøre dem til de oplevelser, de blev. I 2012 var jeg nok mindre sulten på at skulle prøve så meget som muligt, min jagt har nok mere gået efter netop de gode spiloplevelser. Af samme grund har jeg også været lidt mere kritisk, når det er kommet til nyanskaffelser, der derfor - heldigvis - har været lidt færre af. Når jeg siger, at jeg har spillet mindre i år end tidligere år er det dog en sandhed med modifikationer. Tidligere har jeg stort set udelukkende spillet brætspil omkring et bord men efter at et par iPads har fundet vej til vores hjem har de digitale brætspil også dækket en del af den værste brætspilskløe. Det behov har den formået at dække på en langt mere tilfredsstillende vis end sider Brettspielwelt, der aldrig har formået at tryllebinde mig. Der er dog stadig intet der kan leve op til at spille brætspil i godt selskab og jeg håber også i det kommende år at få mange gode stunder både omkring bordet med et brætspil og online sammen med jer!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Godt nytår 2012 - 2013!

Post by Gunness »

Også godt nytår herfra, med ønsket om mange gode spiloplevelser (inkl, nogle med hr Frouvne) i 2013 :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Godt nytår 2012 - 2013!

Post by Robert »

Godt nytår til alle her!
Image
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Godt nytår 2012 - 2013!

Post by Bugge »

Må 2013 være et rigtigt godt brætspilår :D Og pas på :shock: 13 er mit lykketal 8)

S
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Godt nytår 2012 - 2013!

Post by Mik »

Bugge wrote: 13 er mit lykketal 8)
Jamen, så du velsagtens hver 13. spil :mrgreen:

Godt nytår til alle!
Image
Post Reply