Velkommen tilbage!

Her kan du læse mere om nye spil på lager, tilbud, nye beskrivelser på siden og meget mere.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Velkommen tilbage!

Post by Frouvne »

GermanGames.dk har været lagt ned af en solid omgang malware. Nu er forum-delen langt om længe oppe at køre igen. Endnu ikke i sine vante klæder, men dog oppe at køre. Beklager al den ulejlighed det skabt.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Velkommen tilbage!

Post by Jens_Hoppe »

Hurra! :)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
APK
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 334
Joined: Fri Feb 16, 2007 12:17 am
Location: Kbh Ø
Has thanked: 16 times
Been thanked: 4 times

Re: Velkommen tilbage!

Post by APK »

Aaaaaaaaaah, det var dejligt........ :D
/APK
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Velkommen tilbage!

Post by Frouvne »

Dejligt med et gensyn! Man skal være meget velkommen til at melde sin ankomst her i tråden, da jeg nok vil forsøge at hive fat i de mest aktive brugere ad anden vej, hvis de forståeligt nok er blevet trætte af at tjekke hvornår siden kom igang igen.
frouvne, administrator

Image
BACON!
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 375
Joined: Sun May 30, 2010 5:33 pm
Location: Odense
Contact:

Re: Velkommen tilbage!

Post by BACON! »

Godt det kom op og køre igen uden alt for store problemer :)
I virkeligheden hedder jeg Janeck.
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Velkommen tilbage!

Post by digter »

Dejligt. Jeg savnede stedet.

Og med nyt fancy design!

Jon: Arcadia Quest er overrated! :)
Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Velkommen tilbage!

Post by Jonezy »

Flippin awesome! :)

Er layoutet kommet for at blive? Og kommer der en 'nye indlæg' knap, for den savner jeg allerede....

@Digter: Er Arcadia Quest overrated fordi det bare er en omgang terningeræs eller er der noget andet som ikke rigtig klikker?
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Velkommen tilbage!

Post by Frouvne »

Nye indlæg finder du i hurtige links. Designet tænker jeg skal ændres. Formentlig tilbage til noget, der minder om det oprindelige, men hvis der er nogen, der har nogen holdninger, er det selvfølgelig et godt tidspunkt at komme med input.
frouvne, administrator

Image
Logos32
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 87
Joined: Sun Sep 15, 2013 2:20 pm

Re: Velkommen tilbage!

Post by Logos32 »

AQ er Overrated fordi inferno er på vej :D
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Re: Velkommen tilbage!

Post by Michael_Olsen »

Tillykke Allan. Det var savnet.
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Velkommen tilbage!

Post by Gunness »

Tillykke med, at vi er oppe igen - super :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Velkommen tilbage!

Post by Jonezy »

Frouvne wrote:Nye indlæg finder du i hurtige links. Designet tænker jeg skal ændres. Formentlig tilbage til noget, der minder om det oprindelige, men hvis der er nogen, der har nogen holdninger, er det selvfølgelig et godt tidspunkt at komme med input.
Awesome. Den er fundet, så kan jeg sagtens leve med layoutet, men der mangler en 'donation' knap så man kunne donere nogle penge til Hr. Forumejer, så han kan betale sig fra det værste bøvl en anden gang...;)
Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Velkommen tilbage!

Post by digter »

Jonezy wrote:Flippin awesome! :)

Er layoutet kommet for at blive? Og kommer der en 'nye indlæg' knap, for den savner jeg allerede....

@Digter: Er Arcadia Quest overrated fordi det bare er en omgang terningeræs eller er der noget andet som ikke rigtig klikker?
Jeg har kun prøvet det en enkelt gang, så det skal man selvfølgelig tage højde for. Jeg tror samtdig at jeg blev revet med af hype-maskinen og derfor var mine forventninger ret høje. Derudover siges det jo, at det er bedst, hvis man spiller en hel kampagne, med de samme spillere. Men så vidt jeg kunne forstå, så var det heller ikke umiddelbart din plan?

I sidste ende synes jeg spillet er utrolig tamt. Jeg ved ikke helt hvordan jeg ellers skal forklare det. Jeg havde regnet med at spillet bød på mange flere interessante valg (og her mener jeg ikke dybe strategiske valg), men det faldt sgu lidt til jorden. Jeg synes måske egentlig at det er et ret dovent design. Det er virkelig, virkelig basic. Det er der nødvendigvis ikke noget galt med, men jeg synes slet ikke det fortjener den opmærksomhed det har fået.

For at svare på dit spørgsmål: Alt 'klikker' egentlig inden for spillets rammer, men der er bare ikke særlig meget at komme efter. Og jeg kan ikke forestille mig at det fungerer bedre end så mange andre spil, hvis man kun få det på bordet et par gange om året.

Som andre tidligere har nævnt, så mister du selvfølgelig ikke noget ved at kickstarte spillet. Du kan sikkert få dine penge igen, ved at sælge det videre. Jeg er dog glad for at jeg fik prøvet spillet.

Og som sagt, det er kun efter at have prøvet det en enkelt gang. Jeg prøver det gerne igen, for at se om der skulle være andet at komme efter.
Image
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Velkommen tilbage!

Post by Mikkel »

Honey, i'm hoooooooooooooooooooome!
Image
User avatar
AndersC
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 196
Joined: Fri Jan 25, 2013 12:09 pm
Location: Birkerød
Has thanked: 64 times
Been thanked: 3 times

Re: Velkommen tilbage!

Post by AndersC »

Hurra!!
Sidst spillet:
Image
Post Reply