Tapatalk

Giv din mening til kende overfor GermanGames.dk og de øvrige brugere.
Post Reply
User avatar
mickkn
Posts: 8
Joined: Fri Jan 09, 2015 11:08 am

Tapatalk

Post by mickkn »

hej jeg er ny på forummet så ved ik om det har været diskuteret før.

Er det muligt at få installeret Tapatalk plugin'et?

Så man kan logge på via appen!

https://tapatalk.com/
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 627 times
Contact:

Re: Tapatalk

Post by Frouvne »

Hej! Velkommen til!

Jeg har ventet et par dage med at svare for at se om andre ville give udtryk for et lignende behov. Så vidt jeg husker, har det ikke været diskuteret her på forum omend jeg tidligere har modtaget en lignende opfordring fra en enkelt bruger. Jeg er meget tilbageholdende med at lave modifikationer på forum, da det giver mere arbejde hver gang det skal opdateres ligesom det giver flere fejlkilder. Så som udgangspunkt anvender jeg phpBB's forum i den helt rå form. Jeg vil ikke udelukke at foretage ændringer, men jeg vil rigtig gerne have gode argumenter for det samt en pejling på, at det er et reelt behov/ønske fra flere brugere.
frouvne, administrator

Image
Henrik Madsen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 104
Joined: Tue Jan 13, 2009 10:00 am
Location: Mårslet

Re: Tapatalk

Post by Henrik Madsen »

Jamen. Jeg vil da gerne give min støtte til forslaget om at kunne bruge Tapatalk, som er noget jeg vil bruge. Men jeg kan godt forstå at du ikke vil lave for mange ændringer.
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Tapatalk

Post by Stony »

Så spørger jeg nysgerrigt: Hvad tilbyder app'en, som man ikke får ved at åbne en browser på sin mobiltelefon. Andet end et format der er tilpasset den lille skærm...?
Sidst spillet:
Image
Henrik Madsen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 104
Joined: Tue Jan 13, 2009 10:00 am
Location: Mårslet

Re: Tapatalk

Post by Henrik Madsen »

Det primær for mig er at så er mine fora samlet et sted og så er navigationen er nemmere på den lille skærm.
Image
User avatar
mickkn
Posts: 8
Joined: Fri Jan 09, 2015 11:08 am

Re: Tapatalk

Post by mickkn »

Jeg bruger det til at tjekke en række forums ét sted

Der er mulighed for få alle Ulæste tråde på en liste

Samt nemt ved at følge tråde man har skrevet i

Tror de der har det installeret har fået en smule mere aktivitet også
Image
User avatar
mickkn
Posts: 8
Joined: Fri Jan 09, 2015 11:08 am

Re: Tapatalk

Post by mickkn »

Blev det et nej?
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Tapatalk

Post by Stony »

Nu er det ikke uden risici at forsøge at gøre sig klog på Frouvne's vegne, men jeg gætter på et rungende "Måske" med en lille overvægt mod "Nej". Fordele og ulemper skal vejes op mod hinanden. Hvis man bare er bruger af siden er der kun fordele at se, men er man administrator er der ting der skal vedligholdes og løftes hver gang der kommer en ny version. Og den slags ting har det med at tage tid. Læg dertil at forumejeren fortsat ikke selv ejer en smartphone, så kan det blive svært at overtale ham til den slags tiltag.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 627 times
Contact:

Re: Tapatalk

Post by Frouvne »

mickkn wrote:Blev det et nej?
Ja, det er et nej i første omgang. To interessetilkendegivelser er simpelthen ikke nok til, at jeg vil dykke dybere ned i det på nuværende tidspunkt. Beklager, men jo mere jeg modificerer ved platformene, jo flere delelementer skal opdateres hver gang der kommer en ny version af platformene og jo flere fejlkilder indfører jeg. Som ikke-it-nørd tror jeg, at I alle er bedst tjent med, at jeg minimerer fejlkilderne. Hellere en skrabet model, der virker ... osv.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Cosworth
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 80
Joined: Thu Jul 21, 2016 9:04 am
Favoritspil: Dungeon crawlers
Location: Bagsværd
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: Tapatalk

Post by Cosworth »

Melder mig også ind i Tapatalk koret. Det ville være en rigtig fin feature.
Sidst spillet
Image
User avatar
Neumann
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Fri Aug 19, 2016 7:38 pm
Has thanked: 25 times
Been thanked: 69 times

Re: Tapatalk

Post by Neumann »

Godt nok lidt af en nekro-tråd, men jeg er også ret glad for Tapatalk, når det ellers er til rådighed på de fora, jeg følger.
Post Reply