Ny version af forum?

Giv din mening til kende overfor GermanGames.dk og de øvrige brugere.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Stony wrote:[...] Det koster en sjat penge, men jeg synes selv det er givet godt ud. [...]

Har du en definition af en sjat? Det lyder som en løsning, jeg kunne være interesseret i, men sjattens størrelse er naturligvis ikke uden betydning.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9178
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Synology 207 koster i omegnen af 1600 kroner. Så skal du have to harddiske, som kan være ligeså dyre/billige som dit behov kræver. Men en 4-500 pr. styk burde vel kunne dække det værste...?
Så lander du omkring 2500 i alt.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Den nye version ser rigtig cool ud! Til gengæld ser den også noget mere kompliceret ud, så I kommer nok til at skulle være lidt overbærende med jeres administrator i den første tid... :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Post by Andrea »

Frouvne wrote:Den nye version ser rigtig cool ud! Til gengæld ser den også noget mere kompliceret ud, så I kommer nok til at skulle være lidt overbærende med jeres administrator i den første tid... :)
Nåja, det plejer vi jo at være... ;)

*dukker sig!*
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Andrea wrote:
Frouvne wrote:Den nye version ser rigtig cool ud! Til gengæld ser den også noget mere kompliceret ud, så I kommer nok til at skulle være lidt overbærende med jeres administrator i den første tid... :)
Nåja, det plejer vi jo at være... ;)

*dukker sig!*

Ja, nu skal du vist til at passe lidt på, Andrea, jeg har en masse spil, jeg skal af med i det kommende år, så min træfsikkerhed vil forhåbentlig øges betragteligt!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Post by Andrea »

Frouvne wrote: Ja, nu skal du vist til at passe lidt på, Andrea, jeg har en masse spil, jeg skal af med i det kommende år, så min træfsikkerhed vil forhåbentlig øges betragteligt!
Jeg siger næsten aldrig nej til gratis spil! :D
(hov... var det ikke det, du mente? :P)
Post Reply