Nyt underforum?

Giv din mening til kende overfor GermanGames.dk og de øvrige brugere.
Post Reply
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Nyt underforum?

Post by netsapiens »

Vi har jo godt nok en online/computer del af brætspil, men det hænder jo med mellemrum at vi indrømmer at vi er glade for computerspil som ikke er brætspilrelaterede... nogen af os er trods alt så spillegale at brætspil kun er en meget lille del af vores spilunivers.
Ville det være en ide at have et forum for det? Jeg synes personligt at computerspil ofte falder lige mellem smalltalk og online forums... men det er måske bare mig. Måske et : "ikke brætspil-spil" forum til Andreas rollespil, mit Hordes, Stony's Portal og så videre og så videre....

Uanset, så er dette et oplæg til diskussion.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Re: Nyt underforum?

Post by Andrea »

Jeg synes, det er en fin idé!
... altså bortset fra at det blot giver mig dårlig samvittighed over ikke at have 42 timer i døgnet, så jeg kan nå endnu flere af alle de spændende ting, som folk skriver om :)
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Post by Frouvne »

Jeg er selvfølgelig meget åben overfor forslag og syntes da bare, vi skal prøve! Nogle ideer til hvor det skal være placeret? Og hvad skal titlen være? :)
frouvne, administrator

Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Jeg tror det skal ligge under Diverse... det er trods alt perifært til brætspil på dette forum.

Ang. navn er jeg lidt mere blank på ideer..

Computer-, rolle- og andre ikke-brætspil
Anden underholdning og leg
digital og analog underholdning uden bræt
Ikke-brætspil

lige hvad min morgentrætte, koffeinhungrende hjerne kan komme på
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Post by Frouvne »

Der er nu oprettet et underforum med titlen: Computerspil, rollespil, figurspil og andre ikke-brætspil.

God fornøjelse!
frouvne, administrator

Image
Post Reply