Hvad skal der stå i en velkomstskrivelse til forum?

Giv din mening til kende overfor GermanGames.dk og de øvrige brugere.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Hvad skal der stå i en velkomstskrivelse til forum?

Post by Frouvne »

Når folk bliver oprettet på forum, skriver jeg en mail til dem. Den indeholder p.t. blandt andet en henvisning til tråden: Hvem er du?, hvor jeg opfordrer til, at den nye skriver en kort beskrivelse af, hvem han/hun er.

Men det kunne da godt tænkes, at der skulle gives en lidt mere udførlig introduktion til forum. Er der andre tråde, I kunne syntes, det var en god idé, jeg omtaler i en sådan velkomstskrivelse og er der i øvrigt nogle informationer, det kunne være godt, der blev givet allerede på dette tidspunkt?
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Post by Frouvne »

Kortet, BGG-profiler, online-spil og spillearrangementer var vel noget, man tidligt bør introducere folk til?!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Post by Andrea »

Frouvne wrote:Kortet, BGG-profiler, online-spil og spillearrangementer var vel noget, man tidligt bør introducere folk til?!
Ja.

Kunne det ikke være en idé at lave en kort gennemgang af hver del af forummet og beskrive, hvad den nye bruger kan forvente af indlæg i de pågældende områder? Altså ikke på bekostning af de førnævnte tråde - de skal stadig fremhæves.
Post Reply