Nyt logo

Giv din mening til kende overfor GermanGames.dk og de øvrige brugere.
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Re: Nyt logo

Post by Andrea »

Frouvne wrote: Hvilket så er det ultimative bevis på, at jeg ikke tilhører den kategori. Jeg studsede over det, men kunne ikke finde en forklaring før dit indlæg. Og det er såmænd ikke en gang fordi jeg ikke har læst Douglas Adams... for det har jeg. :oops:
Jeg har det lige omvendt - jeg har moret mig i mange år over 42-referencer, inden jeg endelig fik læst Douglas Adams :)
(ja, det kan godt lade sig gøre at færdes i mange år i nørdkredse uden at have læst Tolkien og Adams... man skal bare ikke tale for højt om det ;))
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Nyt logo

Post by Stony »

Måske det er på tide at finde en vinder? Om du så ønsker at benytte logoet er en helt anden sag, men en eller anden skal lige have noget geekgold, for at have lavet det bedste forslag.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Nyt logo

Post by Gunness »

Jeg er slet ikke i tvivl - dette forslag ser mere elegant ud end resten, og så passer det både ind i farvevalg og spiltema:
Image
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Nyt logo

Post by Frouvne »

Stony wrote:Måske det er på tide at finde en vinder? Om du så ønsker at benytte logoet er en helt anden sag, men en eller anden skal lige have noget geekgold, for at have lavet det bedste forslag.

Ja, nu har der været ro i nogle dage, så det kan nok ikke forventes, der sker mere. Det kunne nu være interessant at høre, hvad brugerne her på siden syntes. Jeg opretter sikkert en særskilt tråd, hvor man kan kommentere forslagene. :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Nyt logo

Post by Helle »

vil du så ikke være sød at lægge dem samlet i tråden du laver, så man nemt kan se dem?
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Nyt logo

Post by Frouvne »

Helle wrote:vil du så ikke være sød at lægge dem samlet i tråden du laver, så man nemt kan se dem?

Det var netop planen! :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Nyt logo

Post by Frouvne »

Jeg har nu oprettet tråden Forslag til nyt Logo - hvilket er bedst egnet? og vil meget gerne høre jeres kommentarer! :D
frouvne, administrator

Image
Post Reply