Nyt logo

Giv din mening til kende overfor GermanGames.dk og de øvrige brugere.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Nyt logo

Post by Stony »

Det er sjovt som folk associerer navnet "German Games" med de tyske nationalfarver, og konsekvent bruger dem til trods for at der er spurgt til at farverne gerne må passe sammen med resten af forummet.. Har I overvejet at skifte til Euro Games? :D
Sidst spillet:
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Nyt logo

Post by Frouvne »

Stony wrote:Det er sjovt som folk associerer navnet "German Games" med de tyske nationalfarver, og konsekvent bruger dem til trods for at der er spurgt til at farverne gerne må passe sammen med resten af forummet.. Har I overvejet at skifte til Euro Games? :D
Ja, jeg har faktisk tænkt tanken og undersøgte for ganske nyligt, at domænenavnet rent faktisk er ledigt. Jeg har tidligere været meget modstander i.f.t. at skifte domænenavn, men er langt mindre afvisende nu end før. Jeg har dog også tidligere været kategorisk afvisende, når nogle har rejst debatten her, alene for ikke at åbne op for diskussionen. Men så sent som i går undersøgte jeg også en helt tredje mulighed, jeg vil kigge lidt nærmere på... :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Re: Nyt logo

Post by Andrea »

Frouvne wrote:Jeg har dog også tidligere været kategorisk afvisende, når nogle har rejst debatten her, alene for ikke at åbne op for diskussionen. Men så sent som i går undersøgte jeg også en helt tredje mulighed, jeg vil kigge lidt nærmere på... :)
Allangames? :P
Men Eurogames er ellers et fint bud - det giver indtryk af at favne bredere end navnet Germangames gør.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Nyt logo

Post by Frouvne »

Andrea wrote:
Frouvne wrote:Jeg har dog også tidligere været kategorisk afvisende, når nogle har rejst debatten her, alene for ikke at åbne op for diskussionen. Men så sent som i går undersøgte jeg også en helt tredje mulighed, jeg vil kigge lidt nærmere på... :)
Allangames? :P [...]
Nej! Men det er nu et godt bud, der vil blive overvejet! :wink:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Nyt logo

Post by Jens_Hoppe »

Stony wrote:Det er sjovt som folk associerer navnet "German Games" med de tyske nationalfarver, og konsekvent bruger dem til trods for at der er spurgt til at farverne gerne må passe sammen med resten af forummet.. Har I overvejet at skifte til Euro Games? :D
Rigtigt, det virker lidt underligt. Kan det være at begrebet eurogames har opnået en sådan popularitet efterhånden, at folk ikke længere er klar over at det egentlig er tænkt som et synonym for German game?
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Nyt logo

Post by Frouvne »

Der er dog også andre associationer til det begreb. Søger man på begrebet eurogames er det (også) sider som nedenstående, der kommer op:

http://www.eurogames.info/
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Re: Nyt logo

Post by Andrea »

Frouvne wrote:Der er dog også andre associationer til det begreb. Søger man på begrebet eurogames er det (også) sider som nedenstående, der kommer op:

http://www.eurogames.info/
Fantastisk! :D
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Nyt logo

Post by Frouvne »

Stony wrote:Det er sjovt som folk associerer navnet "German Games" med de tyske nationalfarver, og konsekvent bruger dem til trods for at der er spurgt til at farverne gerne må passe sammen med resten af forummet. [...]
De seneste forslag ser nu ud til at rette ind efter denne opfordring. :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Nyt logo

Post by Gunness »

Frouvne wrote:Der er dog også andre associationer til det begreb. Søger man på begrebet eurogames er det (også) sider som nedenstående, der kommer op:

http://www.eurogames.info/
Jamen kan alle brætspillere ikke også bakke op om deres slogan:
"Fair play, tolerence & safety in sports for everyone" ;)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Tina
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 192
Joined: Sat Jan 27, 2007 1:52 am
Location: Valby

Re: Nyt logo

Post by Tina »

Frouvne wrote:Der er dog også andre associationer til det begreb. Søger man på begrebet eurogames er det (også) sider som nedenstående, der kommer op:

http://www.eurogames.info/

Ha ha ha - Helt fantastisk association til hvad vi umiddelbart opfatter som eurogame - ha ha ha :lol: :lol: :lol:
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Nyt logo

Post by Stony »

Det site burde skifte til eurogaymes.info
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Nyt logo

Post by Stony »

Jeg fik lige endnu et logo forslag via mail

Image
Sidst spillet:
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Nyt logo

Post by Gunness »

Det er da meget skægt og kreativt, og alle nørder kan jo klappe i deres små hænder over det lille "42" i hjørnet. Men det skalerer næppe særlig godt og er vel mere eller mindre ulæseligt i en mindre udgave, som man ofte vil have brug for.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Nyt logo

Post by Frouvne »

Gunness wrote:Det er da meget skægt og kreativt, og alle nørder kan jo klappe i deres små hænder over det lille "42" i hjørnet. [...]

Hvilket så er det ultimative bevis på, at jeg ikke tilhører den kategori. Jeg studsede over det, men kunne ikke finde en forklaring før dit indlæg. Og det er såmænd ikke en gang fordi jeg ikke har læst Douglas Adams... for det har jeg. :oops:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Nyt logo

Post by Gunness »

Det skal du ikke beklage. Som med Monty Pythons bedste sketches er dele af Hitchhiker's efterhånden citeret ihjel, og hvis det nogensinde har været rigtig sjovt med 42-joke'n, er morskaben i alt fald gået tabt efterhånden :(
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Post Reply