Søgning

Giv din mening til kende overfor GermanGames.dk og de øvrige brugere.
Post Reply
Joan
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 12
Joined: Tue Jan 06, 2009 9:38 pm
Favoritspil: Søger mænd og kvinder i alderen 40-55, der har lyst til at danne en brætspilgruppe, der mødes privat månedligt på fast basis. Jeg er medium ryger.
Jeg har mange favoritspil. Nogle af dem er: Cranium, Bezzerwizzer, På sporet af ordet, Risk, Cluedo, Tankespind, Backgammon, Galatea ekspeditionen m. fl. Jeg vil også gerne lære nye spil.
Location: Storkøbenhavn/Gentofte

Søgning

Post by Joan »

Jeg kan se, der findes en liste over tilmeldte brugere, men findes der en søgefunktion, så man evt. kan søge efter medlemmer ud fra kriterier som fx. bopæl, alder eller andet?
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Søgning

Post by Frouvne »

Hvis du trykker på Tilmeldte brugere øverst på siden og scroller ned til bunden af den side finder du muligheden: Vælg sorteringsmåde. En af mulighederne her er Geografisk sted. Jeg er dog ikke sikker på, at den vil være til megen nytte. Alternativt kan du kigge på dette google-map, der løbende opdateres af Stony: Brugere på GermanGames.dk/forum.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Søgning

Post by Helle »

Det vil helt sikkert ikke rigtigt være en fordel, da rigtigt mange IKKE har angivet geografisk sted...
Post Reply