Email-notifikation

Giv din mening til kende overfor GermanGames.dk og de øvrige brugere.
Post Reply
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Email-notifikation

Post by Gunness »

Jeg har som standard bedt om at modtage en mail, når der bliver svaret på de tråde, jeg har skrevet i.
Jeg har oplevet en del gange på det seneste, at jeg ikke modtager disse mails - det er ikke fordi, de er ikke røget i mit spamfilter, og jeg kan se, at jeg stadig "overvåger" de pågældende tråde.

Det er sådan lidt småirriterende. Er der andre, der har haft problemer? Jeg har ikke problemet ved andre phpbb-boards.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Email-notifikation

Post by Mik »

Ja, jeg havde faktisk helt glemt at jeg engang fik sådanne... :roll:
Image
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: Email-notifikation

Post by Aratar »

Jeg har haft det samme problem, Gunness. Det værste er, når man ikke får notifikationer om køb og salg! :wink:
Image
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Email-notifikation

Post by Robert »

Hmm, det er vist også længe siden jeg fik disse - husker ikke om jeg faktisk abonnerer på dem længere.

Jeg bruger siden View active topics til at holde mig informeret. Det virker rigtig godt.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Email-notifikation

Post by Gunness »

View active topics/Vis nye indlæg er glimrende, men når man ud over GG også læser en lang række andre fora (og nogle gange venter på svar i bestemt tråde), er det alt andet lige langt nemmere at bevare det kølige overblik med email-notifikationer.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Email-notifikation

Post by Frouvne »

Hm, jeg kan se, at jeg også som administrator bliver snydt for nogle notifikationer. Det har blandt andet betydet at en håndfuld brugertilmeldinger netop er blevet syltet i nogle dage. Jeg skal prøve at se, om jeg kan gøre noget ved problemet. Vi er dog ramt af problemer med vores net-adgang i disse dage, så det står ikke aller-øverst på to-do-listen... men tæt på!
frouvne, administrator

Image
Post Reply