Forsiden - hvilke sider skal vi linke til?

Giv din mening til kende overfor GermanGames.dk og de øvrige brugere.
Michael - Gunzone
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 101
Joined: Fri Jul 09, 2010 11:56 am

Re: Forsiden - hvilke sider skal vi linke til?

Post by Michael - Gunzone »

Stony wrote:Nu står der udvalg, service OG prisniveau.

Især udvalg vil jeg mene bør veje tungt. Det kan godt være at Gunzone gennemsnitligt er billigere end Fantask, men på udvalget får I altså i den grad baghjul.
Hmm, måske i forhold til Fantask det er ikke undersøgt, men går jeg ind i dragonslair, så er der typisk kun en sektion med spil og de står endda med fronten udad så de fylder mere..

Gunzone har nok 8 gange så stort udvalg.. På lager og self for nogen ikke det vigtigste, men heller ikke uvæsentligt til en anden pris...
Besøg Gunzone.dk og find de bedste priser herinde: http://www.Gunzone.dk

Handler du hos Gunzone.dk er du med til, at kæmpe for bedre priser og større udvalg i brætspil.
User avatar
thomassvan
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 226
Joined: Tue May 08, 2012 11:29 am
Favoritspil: Tunge tunge uforskammede Euros
Location: Præstø

Re: Forsiden - hvilke sider skal vi linke til?

Post by thomassvan »

Michael - Gunzone wrote:
Stony wrote:Nu står der udvalg, service OG prisniveau.

Især udvalg vil jeg mene bør veje tungt. Det kan godt være at Gunzone gennemsnitligt er billigere end Fantask, men på udvalget får I altså i den grad baghjul.
Hmm, måske i forhold til Fantask det er ikke undersøgt, men går jeg ind i dragonslair, så er der typisk kun en sektion med spil og de står endda med fronten udad så de fylder mere..

Gunzone har nok 8 gange så stort udvalg.. På lager og self for nogen ikke det vigtigste, men heller ikke uvæsentligt til en anden pris...
Gunzone har mange af de titler som os nyere brætspillere ikke er nået igennem endnu så jeg synes bestemt at de/I er ganske relevante selvom de ikke har de nyeste obskure abstrakte tyske titler på releasedagen.
Post Reply