Germangames kører meget trægt

Giv din mening til kende overfor GermanGames.dk og de øvrige brugere.
Post Reply
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Germangames kører meget trægt

Post by Stony »

Jeg synes serverens ydelse har været støt nedadgående de sidste dage. Det virker som om hoteludbyderen enten er løbet tør for båndbredde, har overfyldt serveren, eller der er et andet website på samme server, der laver nogle ting der trækker serveren i knæ.

Måske det er på tide at kontakte hoteludbyderen, eller at se sig om efter et andet sted til at få det lagt op...?
Sidst spillet:
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Germangames kører meget trægt

Post by Helle »

Enig, det har kørt helt håbløst, jeg troede faktisk at det var mig der ikke helt havde fået redet min nye pc til ...
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Germangames kører meget trægt

Post by Frouvne »

Ja, det kan du have ret i. Jeg har egentlig også blot tænkt, at det var et lokalt problem, men hvis også andre har oplevet det, er det da værd at kontakte udbyderen.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Black Sea
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 439
Joined: Thu May 04, 2006 8:32 pm
Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung
Location: 2400 NV

Re: Germangames kører meget trægt

Post by Black Sea »

Stony wrote:Jeg synes serverens ydelse har været støt nedadgående de sidste dage. Det virker som om hoteludbyderen enten er løbet tør for båndbredde, har overfyldt serveren, eller der er et andet website på samme server, der laver nogle ting der trækker serveren i knæ.

Måske det er på tide at kontakte hoteludbyderen, eller at se sig om efter et andet sted til at få det lagt op...?
+1 ;)
VC nr. 5243
Don't think of it as a flame---it's more like an argument that does 3d6 fire damage
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Germangames kører meget trægt

Post by Brichs »

Har også godt lagt mærkE til det, men troede bare det var min arbejsmaskine, der opførte sig mærkeligt, da der hovedsageligt har være der, jeg har "haft tid" til at komme herind. BGG har nemlig også været vildt sløvt på den maskine...
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
MesterLars
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 281
Joined: Thu Dec 21, 2006 2:02 pm
Favoritspil: Twilight Struggle, 1989, Imperial, Puerto Rico, Trough the Ages, Brass, Cyclades, Age of Empires III, Terra Mystica, Dominant Species, Chaos in the Old World
Location: Frederiksberg

Re: Germangames kører meget trægt

Post by MesterLars »

En gang imellem når det har kørt langsomt er der kommet nogle SQL fejl op (sikkert noget med antallet af connections)
Så ku sagtens have noget med databasen at gøre
Image
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Germangames kører meget trægt

Post by Mikkel »

Vil ikke vade i det - men jeg har oplevet det så sent som i dag, da jeg var inde under "Sorte Historier" og ville til side 3. Efter jeg trykkede, skete der ingenting - og jeg måtte til sidst opgive og lukke siden ned.
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Germangames kører meget trægt

Post by Mik »

Det forklarer formentlig også hvorfor jeg et par gange har oplevet at den samme post dubleres.
Image
User avatar
MesterLars
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 281
Joined: Thu Dec 21, 2006 2:02 pm
Favoritspil: Twilight Struggle, 1989, Imperial, Puerto Rico, Trough the Ages, Brass, Cyclades, Age of Empires III, Terra Mystica, Dominant Species, Chaos in the Old World
Location: Frederiksberg

Re: Germangames kører meget trægt

Post by MesterLars »

BUMP

:)
Image
Post Reply