Ny portal til GermanGames.dk - hvad syntes du?

Giv din mening til kende overfor GermanGames.dk og de øvrige brugere.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Ny portal til GermanGames.dk - hvad syntes du?

Post by Frouvne »

Jeg har snakket om det mange gange. Nu har jeg i stedet tænkt mig at handle!

Portalen til GermanGames.dk har i alt, alt for lang tid været om ikke fuldkommen død, så i hvert tilfælde meget tæt på. Det duer ikke! Jeg har overvejet mange ting, men er p.t. af den overbevisning, at det vigtigste er, at det skal være super-nemt at opdatere for mig og (*hint*) eventuelle andre skribenter. Jeg satte mig derfor nogle timer fredag eftermiddag og kiggede på Wordpress. Med Wordpress' udbredelse er der et hav af udvidelsesmuligheder. Lige nu har jeg sat en helt basic version op, der gerne skulle være en god start. Inden jeg søsætter det endeligt vil jeg dog gerne have et par kommentarer fra jer. Syntes I nedenstående kunne være et kvalificeret forsøg på at opdatere den gamle portal?

http://www.germangames.dk/Wordpress/

Håber nogle af jer vil give jer tid til at kigge forbi og derefter give en kort dom her. I givet fald vil jeg snarligt foretage udskiftningen, så det bliver den officielle portal.

På forhånd tak!
frouvne, administrator

Image
Post Reply