Forslag til forummet

Giv din mening til kende overfor GermanGames.dk og de øvrige brugere.
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 132 times

Post by Andrea »

Black Sea wrote:En lille ting: Et link til GermanGames.dk (forsiden) fra forumet - fx GermanGames-logoet øverst til venstre.
Jeg er helt enig. Det tænkte jeg også på flere gange, da jeg startede med at bruge forummet, og jeg savner det stadig ind imellem (funktionen altså - ikke at tænke ;) (nu må jeg hellere gå i seng...!)).
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Det skal snarligst blive ændret... :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 132 times

Post by Andrea »

Nu er det nok ikke et populært forslag for folk, der har forummet gemt under Bookmarks*, men kan linket ikke ændres til: http://www.germangames.dk/forum (dvs. med lille 'f' i forum i stedet for det nuværende 'F'?). Jeg har en tendens til at glemme det, når jeg tjekker forummet fra andre pc'ere end min egen...


*Så kan man selvfølgelig lave en ny Bookmark... :)
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Det lyder jo meget logisk - det er den slags ting, jeg helst skulle have tænkt på i første omgang. Jeg er altid lidt henholdende med at skulle ændre links af hensyn til søgemaskinerne... måske man kan laven en videresendelse fra 'Forum' til 'forum'... eller omvendt...
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Du kunne selvfølgelig også bare bookmarke vores side på alle de fremmede computere, du anvender! :lol:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 132 times

Post by Andrea »

Frouvne wrote:Du kunne selvfølgelig også bare bookmarke vores side på alle de fremmede computere, du anvender! :lol:
Du er snedig, er du ;)
Jeg er ikke sikker på, at det ville falde i god jord hos alle :D
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Andrea wrote:
Frouvne wrote:Du kunne selvfølgelig også bare bookmarke vores side på alle de fremmede computere, du anvender! :lol:
Du er snedig, er du ;)
Jeg er ikke sikker på, at det ville falde i god jord hos alle :D
Jeg tolker det i den retning, at et forslag om at sætte den som startside heller ikke vil falde i god jord?! :lol:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 132 times

Post by Andrea »

Frouvne wrote: Jeg tolker det i den retning, at et forslag om at sætte den som startside heller ikke vil falde i god jord?! :lol:
Jeg tror, IT-folkene vil undre sig, næste gang de skal tjekke noget på min pc (fik i dag at vide, at jeg har firmaets hurtigste computer, men jeg har også en del tunge programmer liggende). På den anden side skal jeg også snart sende et nyhedsbrev ud til selskabsafdelingernes webmastere - måske jeg skulle anbefale et par links... ;)
Post Reply