Descent

Giv din mening til kende overfor GermanGames.dk og de øvrige brugere.
Post Reply
User avatar
frostholm
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 83
Joined: Thu May 04, 2006 12:37 pm
Location: Birkerød, nordsjælland

Descent

Post by frostholm »

Hej GG

Nu når i alligevel snart skal ud og sørge for i har udvislen Descent: Altar of Despair på Jeres hylder, så har jeg set at FFG (fantasy Flight Games) forhandle ekstra terning set. Kan i ikke se om det er noget i kan skaffe hjem for så er jeg aftager af 3-4 set ... det skal lige siges jeg har ikke prøvet spillet endnu hehe ... men skal spille det mellem jul og nytår
Michael Frostholm
Admin på TOPGAMES.DK
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Post by Andrea »

Tillægsspørgmål (og måske mest til Frostholm):

Indgår det ekstra terningesæt som en særlig udgave af udvidelsen, eller er det et sæt, man kan købe ved siden af udvidelsen? (beregnet til udvidelsen).
User avatar
frostholm
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 83
Joined: Thu May 04, 2006 12:37 pm
Location: Birkerød, nordsjælland

Post by frostholm »

Nej det er bare et ekstra set af de standard terninger der følger med startsættet.

De har ikke noget med udvidelsen at gøre overhovedet, jeg tænkte bare at hvis GG nu skulle bestille eksemplare hjem af den nye udvidelse, så kunne de måske ved samme lejlighed bestille nogle terningeset

til andrea : kender du descent og er det et godt spil :-)
Michael Frostholm
Admin på TOPGAMES.DK
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Hej Frostholm

De er allerede bestilt, altså ekstra terninge sæt til Descent, men jeg tror simpelthen ikke på, at de er med de sidste sendinger ind lige her før jul, så det bliver nok først efter....

Der er også bestilt ekstra terninger til RuneBound og Doom, som er kommet ....

Helle
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Post by Andrea »

frostholm wrote: til andrea : kender du descent og er det et godt spil :-)
Jeps!
Det er et udmærket spil - i hvert fald når man kører det som kampagne. Jeg var ikke så vild med det, da jeg prøvede det første gang: der var for meget rush ift. forventningerne. Man skulle hele tiden skynde sig videre, og antallet af monstre var overvældende. I det hele taget mindede det temmelig meget om Doom (men da stilen passer bedre til Doomspillet, så virkede det underligt i Descent...).
Men nu spiller vi det som kampagne, og det virker meget bedre. Man stiger ganske vist langsommere, men det gør spillet mere afbalanceret og udfordrende.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Hej Frostholm

Hvis du er interesseret i terningerne mellem jul og nytår, så kan du jo sende mig en pb eller en mail :wink:

Helle
Gojo
Posts: 1
Joined: Fri Feb 22, 2013 1:46 pm

Re: Descent

Post by Gojo »

Halløjsa

Ved godt det er mange år siden, men er det stadig muligt at fremskaffe flere terninger til descent 1st ed. ??

-Gojo
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Descent

Post by netsapiens »

Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Post Reply