Reklame flyers

Giv din mening til kende overfor GermanGames.dk og de øvrige brugere.
Post Reply
User avatar
Erik Mejer Hansen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 182
Joined: Mon May 01, 2006 9:32 pm
Location: Århus N
Contact:

Reklame flyers

Post by Erik Mejer Hansen »

Kærsten og jeg har fået for vane at give brætspil som gaver.
Bagtanken er at skabe nogle flere gamers at game med :D .
Det er nogle gange gået så godt at modtagerne ønsker at anskaffe sig flere spil, og her kunne en germangames.dk reklame flyer være et hit.
Vi kunne vedlægge et eksemplar med gaven og så ville folk have en ærlig chance for at finde råd og vejledning om køb af brætspil.


Så var det ikke en ide for GernamGames at sende en enkelt reklame flyer med når i postede spil?
Det behøves jo ikke være en overgearet farve monstrøsitet, bare simplet sort/hvidt print. Lige en kort introduktion til GermanGames.dk som et sted hvor man kan få råd og vejledning både fra jer og forumet.
www.mejer-hansen.dk
Stadig kun 18,68% færdig med at male ToI, men tilgengæld helt færdig med at "clippe" Combat Commander: Europe. Og Europe Engulfed. Og To the Last man...
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Tak for forslaget. Det vil jeg da overveje positivt. Jeg har nogle gange overvejet om man skulle vedlægge et visitkort eller sætte et lille klistermærke på spillene med logo og www-adresse. Er der nogen, der har nogle bud på, hvad der ville blive mest positivt modtaget? Naturligvis vil en flyer være mest informativ og vi vil jo gerne have budskabet ud... men det kan måske virke en smule aggressivt på nogle?! Eller er det bare mig, der endnu en gang er lidt gammeldags i min tankegang? :oops:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

Frouvne wrote:Eller er det bare mig, der endnu en gang er lidt gammeldags i min tankegang? :oops:
Beskedenhed kommer man sjældent langt med i det aggressive bombardement fra reklamebranchen i dag ;)

Jeg vil helt klart foretrække visitkort. Det har en fiks størrelse og har plads til få men vigtige oplysninger. Alternativt kombineret med en flyer.

God idé Erik!
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2966
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 213 times
Been thanked: 1 time

Post by Kanzler »

Jeg synes helt bestemt også at det er en rigtig god idé!

Personligt synes jeg det er helt OK at vedlægge en flyver el. visitkort
(eller begge), og der kan vel ikke ske andet end at folk smider det ud...

Synes i hvert fald at det er noget I skal overveje :D
Post Reply