Problemer med login

Giv din mening til kende overfor GermanGames.dk og de øvrige brugere.
Post Reply
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Problemer med login

Post by Andrea »

De sidste to uger har jeg haft problemer med at logge in. Når jeg har tastet brugernavn samt kode, logger jeg ikke ordentligt ind - jeg kan ikke læse mine private beskeder, men i oversigten over onlinebrugere (nederst på forsiden af forummet) er jeg registreret.

Først når jeg logger ind anden gang, registreres jeg fuldt ud. Problemet opstår, uanset om jeg logger ind nederst på forsiden eller via de to muligheder øverst på siden (login og login for at se private beskeder).

Nogen idé om, hvorfor login pludselig opfører sig mærkeligt? (for mit vedkommende i hvert fald...)
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 499 times
Been thanked: 548 times

Post by Gunness »

Jeg havde det samme problem på min arbejdspc, men ikke herhjemme.
Kunne det være noget browserrelateret? Hvilken browser bruger du?
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Post by Andrea »

Firefox herhjemme. Prøvede på arbejdet, hvor der er Internet Explorer, men havde stadig samme problem :?
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 499 times
Been thanked: 548 times

Post by Gunness »

Ok, så er det ikke det - min Firefox herhjemme virkede, men ikke IE på arbejde. Inge umiddelbare idéer, ud over at boardet måske skal opdateres, men det har Allan nok bedre styr på :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14613
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 650 times
Contact:

Post by Frouvne »

Jeg har ikke tidligere hørt om problemet og har heller ikke selv oplevet det. Jeg benytter i øvrigt primært Opera. Hvis der er en nørd tilstede, der kender til problemet, hører jeg selvfølgelig gerne mere. Man kan godt få lov at være anonym... :wink:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 499 times
Been thanked: 548 times

Post by Gunness »

Frouvne wrote:Jeg har ikke tidligere hørt om problemet og har heller ikke selv oplevet det. Jeg benytter i øvrigt primært Opera. Hvis der er en nørd tilstede, der kender til problemet, hører jeg selvfølgelig gerne mere. Man kan godt få lov at være anonym... :wink:
Det er da ekstremt nørdet at bruge Opera - respekt! :D
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Jeg havde et lignende - måske det samme - problem for et stykke tid siden, men det var i hvert fald før jul en gang. Når jeg gik ind på forum-forsiden, var jeg ikke automatisk logget ind, men måtte gøre det manuelt igen. Lukkede jeg browseren, genåbnede den, og loggede ind igen var det lidt tilfældigt om den huskede mig fra gang til gang.

Jeg regnede med at det var noget med cookie'erne, som sitet havde svært ved at genkende fra gang til gang, og da det kun optrådte nogen gange, lod jeg det bare være.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 499 times
Been thanked: 548 times

Post by Gunness »

Allan, hvilken udgave af phpbb kører du?
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14613
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 650 times
Contact:

Post by Frouvne »

Jeg kører phpBB 2.0.20.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 499 times
Been thanked: 548 times

Post by Gunness »

Ok. Der er kommet en udgave 2.0.22 - måske kan det hjælpe at opdatere til den.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
Post Reply