Short Message System

Giv din mening til kende overfor GermanGames.dk og de øvrige brugere.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Post by Gunness »

Hej,
pinligt, at man ikke selv kan finde ud af den slags :shock:
Men tak, Helle, du er da dukket op på min liste nu.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Stunke
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 424
Joined: Thu Jan 18, 2007 12:16 am
Location: Mørkhøj

Post by Stunke »

qute wrote: For det første de de ikke onde (endnu)
Nu plejer jeg ikke at være den helt store flæbende filantrop, men siden Google indgik aftale med den kinesiske regering om hvilke ting man kunne, og især IKKE kunne søge på når man sad foran sin hjemmecomputer derovre i Asien, mistede jeg meget af min respekt for søgemaskinen og dens bagmænd.

Beklager opstødet, fortsæt endelig jeres diskussion.
It's about playing games, not owning games.
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

Stunke wrote:
qute wrote: For det første de de ikke onde (endnu)
Nu plejer jeg ikke at være den helt store flæbende filantrop, men siden Google indgik aftale med den kinesiske regering om hvilke ting man kunne, og især IKKE kunne søge på når man sad foran sin hjemmecomputer derovre i Asien, mistede jeg meget af min respekt for søgemaskinen og dens bagmænd.

Beklager opstødet, fortsæt endelig jeres diskussion.
Well, det var enten det, eller at de slet ikke kunne bruge google. Så det gjorde ikke nogen forskel.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Short Message System

Post by Frouvne »

Måske det er på tide at genoplive Dannys diskussion om hvorvidt man skal installere en eller anden form for short message system. Jeg har i de seneste par måneder luret lidt på en AJAX-baseret udgave, der ville kunne forefindes på hovedmenuen af forum. Tror I, at I vil anvende den, hvis den bliver installeret? :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Re: Short Message System

Post by qute »

Frouvne wrote:Måske det er på tide at genoplive Dannys diskussion om hvorvidt man skal installere en eller anden form for short message system. Jeg har i de seneste par måneder luret lidt på en AJAX-baseret udgave, der ville kunne forefindes på hovedmenuen af forum. Tror I, at I vil anvende den, hvis den bliver installeret? :)
Nok ikke.
Men jeg ville nok svare hvis nogen skrev :D
Image
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Short Message System

Post by Brichs »

Har det på samme måde som Qute: Hvis nogen skrev til mig, ja. Tror ikke jeg ville skrive til andre, med mindre der var noget vigtigt jeg skulle med dem...? Me svært at sige, før man står med programmet "i hænderne"
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
Post Reply