ingen vej tilbage til germangames.dk

Giv din mening til kende overfor GermanGames.dk og de øvrige brugere.
Post Reply
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

ingen vej tilbage til germangames.dk

Post by netsapiens »

Er det mig der ikke kan finde den, eller er der ingen link der fører tilbage til http://www.germangames.dk ?
Alle links lader til at føre tilbage til http://www.germangames.dk/Forum

Det er da ikke smart rent marketingmæssigt :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Re: ingen vej tilbage til germangames.dk

Post by qute »

netsapiens wrote:Er det mig der ikke kan finde den, eller er der ingen link der fører tilbage til http://www.germangames.dk ?
Alle links lader til at føre tilbage til http://www.germangames.dk/Forum

Det er da ikke smart rent marketingmæssigt :)
Du er ikke den første der har savnet et link :lol:

Når man lige har arbejdet en købe-rus frem, så holder det jo ikke man skal til at indtaste en adresse selv :wink:
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2963
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 212 times
Been thanked: 1 time

Post by Kanzler »

Ja jeg har da også før studset lidt over det

Men mon ikke det kommer en dag.. :wink:
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14613
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 650 times
Contact:

Post by Frouvne »

Jeg har tidligere lovet, at det kommer en dag... og den dag skal da nok oprinde på et tidspunkt! :D Som jeg tidligere har berettet, så har det været et meget bevidst valg fra starten af, at adskille den kommercielle del fra den informative del og derfor var valget om ikke at linke tilbage til hovedsiden en logisk følge heraf. Det var så nok en fejlvurdering... og den vil der - med tiden :oops: - blive rettet op på! :)
frouvne, administrator

Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Særdeles nobelt at adskille den kommercielle del fra den informative del, men det minder mig så om en anden ting jeg har undret mig over:
Links til andre sider, herunder i særdeleshed andre steder man kan købe sine spil og tilbehør... nu linkede jeg selv til http://www.hirstarts.com i forbindelse med Descent, men hvis jeg nu finder et kanontilbud på et specifikt spil, så ville jeg som udgangspunkt mene at det er dårlig form at poste det her... ejeren taget i betragtning :)
Men hvad siger administratoren selv?

Og samtidig ville jeg så synes at det ville være logisk hvis germangames udnyttede link muligheden, og at brugeren kunne bruge den hvis de ville, men i specifikke situationer kunne informere ligesindede om specielle fund og/eller tilbud andetsteds.

Men foreløbig antager jeg at det er dårlig stil at linke til andre forhandlere :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Nu er jeg ikke en del af GermanGames crew, men jeg tillader mig alligevel at smide et svar.

Som jeg ser GermanGames, og det generelt førte prisniveau, så skal det være nogle ret gode knaldtilbud, du får støvet op, før de samlet set går under det der bliver tilbudt her. Så jeg tror der vil være langt imellem, at det bliver relevant. Især når man - p.g.a. porto og eventuel importmoms - kan udelukke de fleste amerikanske forhandlere.

Jeg har flere gange købt hjem fra USA. Det er sjældent billigt.
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Enig Stony... jeg skal da også gerne indrømme at enhver prissammenligning indtil nu er blegnet op imod germangames (godt gået der :) )
Men nu er der så brugtmarked eks... eller OOP produkter, som man måske skal på andre sites for at finde. Eller det kunne være introduktionstilbud i forbindelse med lanceringer.. eller en speciel auktion Som man vil henlede opmærksomhed på.

Så selvom det bliver sjældent, så vil jeg stadig gerne have retningslinjerne på plads.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Hej Netsapiens

Jeg kan godt forstå, at du gerne vil have det på plads - der er egentlig ingen regler - og ingen principper.

Men da vi er interesserede i at holde tingene adskilt, er vi derfor interesserede i at holde reklamer for både andres og egne firmaer stort set ude fra forum. Der kan naturligvis være undtagelser.

Helle
User avatar
Drix
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 231
Joined: Sat Feb 03, 2007 3:08 pm
Location: Drixieland
Contact:

Post by Drix »

Kan vi så ikke nu, hvor vi er i gang med at få tingene på plads.... få en ide om, hvem er har økonomisk interesse i GermanGames.dk altså hvem der er tilknyttet det professionelt, og hvem der bare er venner.

Jeg har da allerede nu en god fornemmelse.....via folks indlæg.

Det er gararenteret nævnt, og folk, der har deres normale gang i GermanGames-butikken, ved det garanteret.

Men vi fra Fyn og Øvrige DK (ja - lad os bare sige det....Jylland!! :lol: ) har jo ikke samme mulighed for at undersøge det, vel ? :wink:

---
Når det så er sagt, kan jeg ikke se, hvorfor det ikke burde være tilladt at linke til andre 'forretninger', hvis der er tale om specielle tilbud, noget man har set, osv.

Er der andre ting, der ikke må nævnes (indenfor dansk lov og ret) her i forummet? :oops:

----
Tolk ovennævnte som I vil... men hvis I vil nå længere end hyggeklub-stadiet, så bør I være mere åbne, end I til tider er... (selv om det modsatte påståes)....







Og lad mig så komme ind i spændetrøjen igen :shock: :roll: 8)
-- Drix

...| Drixieland.dk - Hvis du har tid til mere |...
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14613
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 650 times
Contact:

Post by Frouvne »

Hvis du kigger dig lidt omkring på siden, skulle det være ret tydeligt, hvem der står for den. Men her et link til den præsentation, der er linket til på forsiden, som så vidt jeg ved også kan nåes fra Fyn:

http://www.germangames.dk/Om%20GermanGames/index.htm
frouvne, administrator

Image
User avatar
Drix
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 231
Joined: Sat Feb 03, 2007 3:08 pm
Location: Drixieland
Contact:

Post by Drix »

Tak.

Hvis du nu havde svaret det først i tråden, var mange af svarene blevet besvaret.

Og FYN? ........er det ikke det bump, der gi'r, når man kører over til Storebæltsbroen? :shock:
-- Drix

...| Drixieland.dk - Hvis du har tid til mere |...
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Hej Drix

Det har såmænd aldrig været nogen hemmelighed hvem pokker der står bag - hvis man går ind under folks profiler, så er der sjovt nok et par stykker, der har GermanGames.dk som hjemmeside :wink:

Helle
User avatar
Drix
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 231
Joined: Sat Feb 03, 2007 3:08 pm
Location: Drixieland
Contact:

Post by Drix »

Ja, det er sørme sjovt.

Hvor står det, at det skal være ens EGEN hjemmeside, der skrives i dette felt... :wink:
-- Drix

...| Drixieland.dk - Hvis du har tid til mere |...
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Nej, du har ret - Allan har selvfølgelig linket til min side .... :wink:
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

Helle wrote:Nej, du har ret - Allan har selvfølgelig linket til min side .... :wink:
:lol:
Post Reply