Hvem er du?

Velkomst til nye brugere.
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Hvem er du?

Post by Robert »

Lyng wrote:Hahaha good point! Godt hun ikke læser med haha.
:lol:
Er du helt sikker på det?

Velkommen til, i øvrigt. Prøv at finde nogle spil hun kan finder interessante - det kan muligvis hjælpe lidt på hendes åbenlyst urealistiske holdning :mrgreen:
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Lyng
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 102
Joined: Tue Jul 01, 2014 11:43 pm
Favoritspil: Inis, Race for the Galaxy, Fort Sumter

Re: Hvem er du?

Post by Lyng »

Robert wrote:
Lyng wrote:Hahaha good point! Godt hun ikke læser med haha.
:lol:
Er du helt sikker på det?

Velkommen til, i øvrigt. Prøv at finde nogle spil hun kan finder interessante - det kan muligvis hjælpe lidt på hendes åbenlyst urealistiske holdning :mrgreen:
Hehe heldigvis er hun glad for de fleste andre af mine spil. Især Yedo og Blue Moon :D
Image
Hatting
Posts: 8
Joined: Fri Jan 09, 2015 5:55 pm
Favoritspil: Star Wars: Imperial Assault, Game of Thrones: The Board Game, Blood Bowl, Descent 2nd. Men er frisk på at prøve alt
Location: Aalborg/Vanløse

Re: Hvem er du?

Post by Hatting »

Hej!

Jeg hedder Jeppe, jeg er lige "flyttet" til Hvidovre da jeg har fået et job i Vanløse. Med "flyttet" mener jeg at jeg kun er hernede i mandag-fredag og så er jeg oppe i Aalborg med kæresten i weekenden, på sigt er det meningen at vi skal flytte herned permanemt når hun kan blive overflyttet fra AAU til KBH universitet, men indtil da har jeg en masse fritid hernede, og hvad er bedre at bruge fritiden end at skubbe noget pap?

Jeg er frisk på de fleste spil, men har en forkærlighed for Game of Thrones: The Board Game. Har nyligt hvervet mit Star Wars: Imperial Assault så jeg håber på at få kørt nogle kampagner i, måske starte op på skirmish hvis der er et community til det :)
Post Reply