Tabletop Together - Et brætspils anmeldelses og interview site

Informationer om spil og udvidelser der er på vej m.m.
Post Reply
Peukon
Posts: 5
Joined: Wed Jul 08, 2015 9:19 pm

Tabletop Together - Et brætspils anmeldelses og interview site

Post by Peukon »

Hej alle sammen,

Jeg ejer og driver sitet Tabletop Together. Bruger alt for meget af min fritid på det, men syntes selv det er blevet ret godt. Det har eksisteret i snart et år nu og har efterhånden en masse godt indhold. Jeg håber i vil få lidt gavn af det, og er meget åben over for ideer og forslag.

Sitet kan i finde her:
http://tabletoptogether.com/

Facebook:
https://www.facebook.com/tabletoptogether

Twitter:
https://twitter.com/TabTog
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Tabletop Together - Et brætspils anmeldelses og interview site

Post by Mikkel »

Det er en rigtig pæn side og meget overskuelig!

Jeg har dog et spørgsmål: Hvorfor på engelsk? Er det for at nå ud til flere læsere?

:)
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Tabletop Together - Et brætspils anmeldelses og interview site

Post by Gunness »

Jeg kan kun være enig i Mikkels kommentar og spørgsmål :D
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Peukon
Posts: 5
Joined: Wed Jul 08, 2015 9:19 pm

Re: Tabletop Together - Et brætspils anmeldelses og interview site

Post by Peukon »

Tak for de rosende ord. Det gør alt det arbejde jeg ligger i det hele værd.

Grunden til det er på engelsk er der flere grunde til. En af dem er som i nævne et større "marked". Jeg har selv mange engelsk talende venner, og en af anmelderne er også for Holland, så det er meget nemmere hvis alt er på engelsk. Ud over det syntes jeg også jeg bedre kan formulere mig på engelsk end på dansk. Og jeg tænker at stort set alle jeg kender i Danmark også godt kan forstå det jeg skriver selvom det er på engelsk :)
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Tabletop Together - Et brætspils anmeldelses og interview site

Post by Gunness »

Det lader da til, at du formulerer dig ganske glimrende på dansk :)
Jeg er sikker på, at de fleste hardcore gamere fint forstår engelsk, men jeg tror alligevel, at en del har lettere ved at læse på dansk. Og så er der jo altid god brug for mere materiale på modersmålet.
...Men jeg kan sagtens forstå, at du gerne vil bredere ud.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Post Reply