Så blev det min tur til at starte en brætspilscafé

Informationer om spil og udvidelser der er på vej m.m.
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Så blev det min tur til at starte en brætspilscafé

Post by BlueSwan »

Du er for nice Steen! :D
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Så blev det min tur til at starte en brætspilscafé

Post by digter »

Stony wrote:Du får også min Dominion samling. Jeg fik dem til en god pris hos Boardgamer, men jeg må konstatere at jeg ikke får det på bordet.

Grundspillet
Cornucopia
Guilds
Seaside
Hinterlands
Intrigue
Dark Ages
Alchemy

..så desværre ikke komplet. Det må du selv arbejde videre med. ;)

Så blev der også bedre plads i reolen.
Wow² Det er jo fabelagtigt! Jeg talte så sent om i går med Christian om at jeg også manglede Dominion :). Igen, tak! Det betyder uendelig meget.
Stony wrote:Hvis det ikke haster med at få spillene til Odense, kan du også bare få dem på Djengis.
Jeg regner med at sende nogen forbi inden længe. Vores åbningsweekend bliver meget tæt på DC, så jeg kan nok ikke deltage i år :(
Image
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Så blev det min tur til at starte en brætspilscafé

Post by Robert »

Inspireret af Stony:

Jeg har en hel del Thunderstone stående, som jeg ikke har spillet ganske længe og formentlig ikke kommer til at spille foreløbig. Der er meget andet jeg hellere vil spille. Jeg har godt nok ratet dem ret højt på BGG, men jeg er efterhånden mere til Euros end til denne type kortspil-
Du kan få det til din cafe hvis du kan finde en måde at få det til Odense på. jeg kunne sende det, men det vejer temmelig meget. Jeg bor i Slangerup og arbejder i Herlev.

Det er pakket i een kasse. Jeg kunne muligvis godt finde de enkelte kasser, men det giver nok ikke meget mening.
Jeg har logget følgende indhold på BGG:
Thunderstone
Thunderstone Advance: Towers of Ruin
Thunderstone Avatars
Thunderstone: Doomgate Legion
Thunderstone: Dragonspire
Thunderstone: For the Dwarf Promo
Thunderstone: Heart of Doom
Thunderstone: Promo Pack
Thunderstone: Promo Pack #2
Thunderstone: Thornwood Siege
Thunderstone: Wrath of the Elements
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Så blev det min tur til at starte en brætspilscafé

Post by Frouvne »

Robert wrote:Inspireret af Stony:

Jeg har en hel del Thunderstone stående, som jeg ikke har spillet ganske længe og formentlig ikke kommer til at spille foreløbig. [...]
Fedt, Robert! Jeg fornemmer, at Stony har sat gang i en trend. Forleden pakkede vi et par papkasser med brætspil, der blev sendt med Stony med endelig destination i Odense. Det bliver spændende at følge projektet i Odense.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Så blev det min tur til at starte en brætspilscafé

Post by Helle »

Frouvne wrote:
Robert wrote:Inspireret af Stony:

Jeg har en hel del Thunderstone stående, som jeg ikke har spillet ganske længe og formentlig ikke kommer til at spille foreløbig. [...]
Fedt, Robert! Jeg fornemmer, at Stony har sat gang i en trend. Forleden pakkede vi et par papkasser med brætspil, der blev sendt med Stony med endelig destination i Odense. Det bliver spændende at følge projektet i Odense.
Du mener, at Steen er trendsetter? Det bliver Digter nok ikke ked af :D
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Så blev det min tur til at starte en brætspilscafé

Post by digter »

Robert wrote:Inspireret af Stony:

Jeg har en hel del Thunderstone stående, som jeg ikke har spillet ganske længe og formentlig ikke kommer til at spille foreløbig. Der er meget andet jeg hellere vil spille. Jeg har godt nok ratet dem ret højt på BGG, men jeg er efterhånden mere til Euros end til denne type kortspil-
Du kan få det til din cafe hvis du kan finde en måde at få det til Odense på. jeg kunne sende det, men det vejer temmelig meget. Jeg bor i Slangerup og arbejder i Herlev.

Det er pakket i een kasse. Jeg kunne muligvis godt finde de enkelte kasser, men det giver nok ikke meget mening.
Jeg har logget følgende indhold på BGG:
Thunderstone
Thunderstone Advance: Towers of Ruin
Thunderstone Avatars
Thunderstone: Doomgate Legion
Thunderstone: Dragonspire
Thunderstone: For the Dwarf Promo
Thunderstone: Heart of Doom
Thunderstone: Promo Pack
Thunderstone: Promo Pack #2
Thunderstone: Thornwood Siege
Thunderstone: Wrath of the Elements
jamen det er jo fantastisk! Det er virkelig fornemt Robert. Tak!

Jeg ved ikke helt hvordan med afhentning. Det skal jeg lige lure, hvordan jeg griber det an. Kommer du af og til til kbh? Evt. kan en forsendelse være en mulighed, hvis det er ok med dig. Har du en ide om hvor meget det vejer?
Du mener, at Steen er trendsetter? Det bliver Digter nok ikke ked af
Nej det ville da være udmærket :) Mindre kan selvfølgelig også gøre det. Jeg har også fået rabat på et køb herinde pga. caféen og det tæller også. Vi er utrolig glade for al den støtte vi får.
Image
Post Reply